Hei!
Pyöräntiedot:
Pärrä: Kawasaki Z800 ABS vm. 2014
Istuinkorkeus: 834mm
Paino: 231kg
Muokkaanpa hieman tätä aloitus tekstiä tästä pyörästä, kun otsake meni vähän pieleen. Eli jos on mielipiteitä tästä pyörästä ja mahdollisesti jo omistaa sen, niin kertokaa hyviä ja huonoja puolia sekä mistä saa mahdollisia varaosia ja olisiko hyvä ensipyöränä.
Omastapuolestani sanon, että tämä pyörä on se mikä sai minut kiinnostumaan moottoripyöristäToivottavasti myös saan sen, mutta aika näyttää kun saan rahat kasaan ja kortin käteen tänävuonna.
Viimeksi muokannut: Anzsi; 01.06.2014 klo 14:35.
Briteistä näyttäisi saavan 4cm madallussarjaa Z800:n.
http://www.lustracing.co.uk/suspensi...ring-kits.html
Todennäköisesti keulaakin saa aavistuksen laskettua keulaputkia siirtämällä, mutta varmuudella en tätä voi sanoa. Yksi vaihtoehto voi olla myös progressiivisempien jousien vaihto etupäähän, jolloin joustovara tietysti lyhenee.
Penkistä zetassa ei paljoa voine niistää, se on vakionakin varsin ohut.
Jos olet pk-seudulta tai lähialueelta, ota yhteys Vantaan Petikossa olevaan JV-Motorsporttiin ja kysy Jannelta neuvoa. Huoltaa mm. Kawasakin määräaikaishuoltoja, itse käyttänyt Kawan (ZZR1400) siellä jo vuosia. Ei valittamista huoltotöiden suorittamisen laadussa tai asiakaspalvelussa.![]()
Hyviä vastauksia.
Harmi ku tuota penkkiä ei voi kauheesti madaltaa. Saisiko kengänpohjallisilla jotain lisäsenttei
Täytyypä joo myös hieman kysellä asiantuntevilta paljonko pyörän korkeuteen voi vaikuttaa ja mikä on riittävä korkeus että saan jalat paremmin maahan. Mitä mittasin, niin jalkojen haarapuolen korkeus on kenkien kanssa joku 78cm. Ja mitä tosiaan istuin, niin varpaan päillä istuin siinä.
-14 mallin Z 1000 on kevyempi ja matalampi. 220 kg ja 815 mm istuinkorkeus. Penkki on parempi ja ajoasento rennompi ainakin mulle.
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91