Ja paljonko mitattu vakiovehkeeltä+ Leovince-änkkärillä olevilta?
leovincen sliparilla, ilman killeriä 122,5hp ja 119,4nm takarenkaalta proboostin penkissä,
vakiona en hoksannu penkityttää.. ei commanderia vielä sillon.
Honda CB 1300 -08
SUZUKI BANDIT 1216 T -97
Viime syksynä Jänkhällä ProBoostin penkissä 129.18 hp ja 123.11 nm. Akran kokoputkisto killerillä ja powercommander. Ihan riittävästi...
"If it can´t kill you,it is not fun!!!"
mielenkiintoisia lukemia... tehdas lupaa kuitenkin 114hp ja 117nm, ite penkitin Viittaniemen penkistä konetehoja +122hp ja +123nm... pyörässä commanderi + vincen slipari + k&n
Viimeksi muokannut: V.P; 20.12.2013 klo 22:23.
honda cb 1300 ´05
Yamaha Centerin Dynojetissä seuraavalla kokoonpanolla:
CB 1300 vm. 2004
Vapavirtaussuodatin
Iridiumtulpat
Cobran slipari
Power Commander III Usb
oli tulos 115hp ja 115Nm. Tasainen käyrä ja vetää 2000rpm:sta yli 90Nm väännöillä.
Dynojetin penkki on ilmeisesti melko konservatiivinen ilmoittamaan noita tehoja. Takarengastehoksi kuitenkin aika mukava.
Lähtötilannetta ei mitattu joten muutoksesta en tiedä koska en vielä ole päässyt ajamaan.
Viitaniemellä säädetty, pc3, beowulffin slipari, k&n... killeri kiinni 115.3Hp / 116.9Nm
Paremminkin voisi tietty olla mutta... mennään tuolla![]()
cb1300 -07 penkitystulos
Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
https://kokkonen.zone