Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 46:een 46:sta
  1. #31
    Otapas kaasarit vielä irti ja pura kaikki osat pois ja jos mahdollista puhaltele paineilmalla sen jälkeen kaikki röörit puhtaaksi. Oletko vaihtanut noihin kaasareihin korjaussarjat?
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  2. #32
    On aika iso merkitys,koska toinen on alipaine hanalle ja toinen on bensaletku,ei toimi väärinpäin,ei ollenkaan.Olisko tässä se syy?
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  3. #33
    Eikös tuo ole vähhän sama tilanne, kuin perämoottorilla ajelisit ilmaruuvi kiinni. Kone kylllä lähhtee käyntiin, mutta hetken päästä tukehtuu bensan puutteeseen. Tai jotain

    Kannattisikohan manuaalin kanssa tsekata nuo letkujen paikat/reitit ja se, ettivät ne vuoda tai ole tukossa. Ja toisekseen ehkä kannattaisi myös tilata kaasareiden korjaussarjat, joissa uudet tiivisteet ja suuttimet.

    Minkä hajuista tuo savu on? Vaalean sininen voisi olla öljyä ja tuo valkoinen vesihöyryä. Kylmä talli ja kylmät puket aiheuttavat hetken kuluttua valkoisen savun.
  4. #34
    tossa pitäis ne seosruuvit olla tulpan alla normaalisti kaasuttimen alla
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  5. #35
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    On aika iso merkitys,koska toinen on alipaine hanalle ja toinen on bensaletku,ei toimi väärinpäin,ei ollenkaan.Olisko tässä se syy?
    Polttoainehanasta lähtee 3 letkua, 2 isoa mistä tulee bensaa ja 1 pieni joka on alipaineelle.
    Toimivuus testattu samalla kuk tyhjensin tankkia niin imin alipaineletkusta ja kahdesta isosta tuli bensaa. Mietin vain on noilla isoilla letkuilla väliä kumminpöin ovat kun molemmissa bensa liikkuu.
    Alupaine ja bensaletkuja ei pysty sekottamaan koska liittimet eivät sovi keskenään.

    Ja kaasareista lähtee lisäksi 2 ylivuotoletkua jotka ovat myös pienemmät kuin nuo polttoaine letkut.
  6. #36
    Lainaa Greivi kirjoitti Katso viesti
    Ekan kerran kun oli kaasarit pois nii nuppineulalla putsattiin päsäsyuttimet töhnästä ja liotettiin bensassa.
    Toisella kerralla pelkällä carb cleaneilla koko kaasarit.
    Putsattu vain pääsuuttimet? Ei käy tyhjää, jos tyhjäkäyntisuuttimet putsaamatta. Mitä tarkoitat märillä kohokammioilla? Ulkopuolelta märät? Kaasarit tulvii, neulaventtiilit jumissa taikka neulaventtiilin O-renkaat entiset, jolloin vuotaa venttiilin ja kaasarin rungon välistä.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  7. #37
    Lainaa Greivi kirjoitti Katso viesti
    Polttoainehanasta lähtee 3 letkua, 2 isoa mistä tulee bensaa ja 1 pieni joka on alipaineelle.
    Toimivuus testattu samalla kuk tyhjensin tankkia niin imin alipaineletkusta ja kahdesta isosta tuli bensaa. Mietin vain on noilla isoilla letkuilla väliä kumminpöin ovat kun molemmissa bensa liikkuu.
    Alupaine ja bensaletkuja ei pysty sekottamaan koska liittimet eivät sovi keskenään.

    Ja kaasareista lähtee lisäksi 2 ylivuotoletkua jotka ovat myös pienemmät kuin nuo polttoaine letkut.
    Toinen on pää bensaletku ja toinen ns. varatankin letku. Toimii ristissäkin, mutta vetää normiasennossa tankin pohjia myöten tyhjäksi ja varalle ei jää mitään. Voi tietysti käyttää hanaakin ristissä jolloin toimii normaalisti.
  8. #38
    ^ eikös se kuiteskin ole vaan molemmille pareille omansa?
    GSX600F -93
  9. #39
    Jaa... nyt taitaa olla niin, että joudut vaihtamaan kumiosat kaasareissa. Siis jos pärrääsi on käytetty 95E bensiinillä, joka sisältää alkoholia!


    Tuo kumituttien haprastuminen viittaa siihen ja muistelen, ettei valmistaja suositellut sen bensan käyttöä ko. ikäisessä Suzukissa.

    Ai niin... Voit testata pärräsi toimivuutta ilman tankkia parilla muovipullolla ruokkien!
    Must be BMW K1200LT
  10. #40
    Lainaa Garlo kirjoitti Katso viesti
    Tuo kumituttien haprastuminen viittaa siihen ja muistelen, ettei valmistaja suositellut sen bensan käyttöä ko. ikäisessä Suzukissa.
    Maahantuoja tulkinnut "suosituksia" saadakseen mahdolliset nurinat takuun ulkopuolelle

    Tehdasmanuaalissa suositellaan alkoholitonta ja lyijytöntä vähintään 91 oktaanista.
    Mutta alkoholiseoksen käyttö on sallittu, jos etanolia on korkeintaan 10 prosenttia tai metanolia on korkeintaan 5 prosenttia. Ja metanolia tuo määrä vain jos samalla käytetään korroosionestoaineita.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  11. #41
    Pieni tilannepäivitys, laitoin hanan ON asentoon kun viimeksi oli RES asennossa.
    Mopo ryypyllä käyntiin ja lämmittelin vähän. Samalla käsi pakoputkiin ja 3 kertaa palo käsi mutta sitten ei tuntunu miltään, vaihdoin kättä jos vaikka olis tunto menny mutta kylmältä tuntu.

    Eli 4 pytty pois pelistä, löin ryypyn pois ja kyllä se jakso 3 pytyllä vaivaasta tyhjäkäyntiäki. Kaasuun kun koski nii sammu. Huomenna katotaan kipinä, nyt sataa ja tuulee

    Niin ja kaasarit pitävät nyt bensat sisällä
  12. #42
    Lainaa jmhonka3 kirjoitti Katso viesti
    Toinen on pää bensaletku ja toinen ns. varatankin letku. Toimii ristissäkin, mutta vetää normiasennossa tankin pohjia myöten tyhjäksi ja varalle ei jää mitään. Voi tietysti käyttää hanaakin ristissä jolloin toimii normaalisti.
    No eipäs ole, vaan asia on niinkuin JaniK mainitsikin. Toinen letku menee 1 ja 2 kaasareille toinen 3 ja 4 kaasareille
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  13. #43
    Btw. Tilasin iteselleni tänään ebaysta tiivistesetit kaasareille, pikkasen päälle 40€ tulivat maksamaan, ei ollut minusta hinnalla pilattu, aloittajalle siis vinkiksi
    GSX600F -93
  14. #44
    Tulppa oli sökönä ja vaihdoin siihen vanhan tilalle kun sattui olemaan tallella.
    Sillä moperi lähti käymään ja löyty tyhjäkäyntikin.
    Lähdin testilenkille niin muuten pyörä pelas normaalisti mutta tyhjäkäynti jää sillointällöin 2500rpm ja jos esim. Laittaa vaihteen päälle ja vedättää niin tippuu siihen vähän päälle 1000rpm.

    Myös valoista kun lähtee niin ei meinaa lähteä mihinkään aluksi ja sen jälkeen kiihtyy kahta kovempaa.

    Vanhat tulpat oli denso ja uudet ngk, tuskinpa merkissä suurta eroa ?

    Itselle tulis seuraavaks mieleen katsoa kohojen korkeus,
    Huomasin tuossa että tyhjäkäynti suuttimien ura mihinkä talttapää tulee on vähän hapertunut. Mutta onko tällä väliä jos suutin osa on kunnossa ?
  15. #45
    Gsx 600 F 1994, onko tyhjäkäyntisuuttimen vakiokoko 32,5 ?
    Ja mallia N151067 ?
  16.  
  17. #46
    32,5 on vakiokoko
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12