Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään suositella jotain tiettyä tarvikepleksiä GTL:llään. Tuntuu, että orginaalin kanssa kypärämelu on melkoinen ja ilmavirta pyörii kuljettajan ja matkustajan välissä. Kuskilla tässä tapauksessa pituutta 190 cm.
    ReimaN
    - Honda VF 750C
    - Honda VF 1100 C
    - Honda ST 1100 Pan European
    - BMW K 1200 LT -03
    - BMW K 1200 LT -04
    - BMW R1200GS Adv -10
  2. #2
    Lainaa ReimaN kirjoitti Katso viesti
    Onko kenelläkään suositella jotain tiettyä tarvikepleksiä GTL:llään. Tuntuu, että orginaalin kanssa kypärämelu on melkoinen ja ilmavirta pyörii kuljettajan ja matkustajan välissä. Kuskilla tässä tapauksessa pituutta 190 cm.

    Mun BMW 1600GT:ssä on Cee baileys 26" tuulilasi tuuletuksella, parani huomattavasti alkuperäiseen verrattuna.
    http://www.ceebaileys.com/bmw/bmw_k1...indshield.html
  3. #3
    Minulla on CeeBaileys, extra wide tuuletusaukollinen, ja olen tyytyväinen. Ei tarvitse kypärämelun vuoksi pitää tuulilasia enää niin ylhäällä, että joutuisi katsomaan lasin läpi. Myös kyytiläisen takatuuli, veto niskaan on pois, kun pitää tuuletusaukkoa auki. Minulla pituus on 182, lasin korkeus on sama 24", kuin orggis. Liian korkeaa ei kannattane tilata, koska silloin se alimmassakin asennossaan haittaa näkyvyyttä lähellä jossain parkkipaikoilla tms. pyöritellessä. Itse en ole koskaan tätäkään käyttänyt ajossa ylimmässä asennossaan. http://www.ceebaileys.com/bmw/bmw_k1...indshield.html
  4. #4
    Kiitos nopeista vinkeistä ! Saako noita Ceebaileyln pleksejä Suomesta tai Euroopasta vai pitääkö tilata Jenkeistä ?
    R.M heinolla on myytävänä noita Vstearm pleksejä ja niiden toimivuudesta olis mukava saada myös tietoa.
    ReimaN
    - Honda VF 750C
    - Honda VF 1100 C
    - Honda ST 1100 Pan European
    - BMW K 1200 LT -03
    - BMW K 1200 LT -04
    - BMW R1200GS Adv -10
  5. #5
    Usasta tilasin, ja upsilla tuli n. viikossa, hinnaksi tuli tulleineen ja veroineen vähän vaille 500 eeroa
  6. #6
    Lainaa ReimaN kirjoitti Katso viesti
    Kiitos nopeista vinkeistä ! Saako noita Ceebaileyln pleksejä Suomesta tai Euroopasta vai pitääkö tilata Jenkeistä ?
    R.M heinolla on myytävänä noita Vstearm pleksejä ja niiden toimivuudesta olis mukava saada myös tietoa.
    Ceebaileys-tilauksista on positiivisia kommentteja vuosien ajalta. Eli en kyllä pelkää tuolta tilaamista. RMHeinolta en uutta kallista ostaisi ilman koeajon mahdollisuutta. Jos tuota ei ole, niin miksi ihmeessä ei tilausta tekisi netistä.
    <p>2002-2014</p>
  7. #7
    Näkyy olevan Cee Baileysillä tarjous:

    Load up on your summer riding equipment with FREE SHIPPING on our entire line of motorcycle products at www.ceebaileys.com! FREE SHIPPING ends May 26th, so hurry!

    ▪ No code necessary! FREE SHIPPING is automatically given at checkout.

    ▪ Excludes aircraft products

    ▪ Dealers Excluded



    NOTE: You are receiving this e-mail because we have made contact with you sometime in the past. If you would like to opt out from receiving our special offers and promotions that only our e-mail subscribers get, please unsubscribe below. Thank you!
  8. #8
    Lainaa jowin kirjoitti Katso viesti
    Näkyy olevan Cee Baileysillä tarjous:

    Load up on your summer riding equipment with FREE SHIPPING on our entire line of motorcycle products at www.ceebaileys.com! FREE SHIPPING ends May 26th, so hurry!

    ▪ No code necessary! FREE SHIPPING is automatically given at checkout.

    ▪ Excludes aircraft products

    ▪ Dealers Excluded



    NOTE: You are receiving this e-mail because we have made contact with you sometime in the past. If you would like to opt out from receiving our special offers and promotions that only our e-mail subscribers get, please unsubscribe below. Thank you!

    CB:ltä vuosien varrella parikymmnetä LT-ikkunaa kolleegoille hankkineena tiedän firman täysin luotettavaksi, mutta varoitan kyllä tuon yllläolevan tarjouksen väärintulkinnasta. Tuo tarjous ei kyllä voi koskea ulkomaisia (siis USA:n) ulkopuolelle lähetyksiä, jossa rahdin arvo voi olla puolet ikkunan hinnasta tai reilusti enemmänkin.
    LoTjan laseja saatiin samaan pakettiin max 3 kpl, jolloin rahtihinta ei ollut ihan niin kivulias per lasi.

    t. pozo
    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  9. #9
    Tuulilasit ehkä aloittajan pyörään jo vaihdettu, mutta jos joku tätä vielä lukee myöhemminkin, kirjoittaisin pari kommenttia: Oma GT verrattua kaverini GTL. Olemme 7000 km pitkän alppireissun ja keskenään tuulilasien vaihdon sekä kuskien vaihtojen jälkeen vakuuttuneita asiasta, että GTL on erinomainen pyörä ehdolla, että siihen vaihdetaan kaikki GT:stä eroavat osat GT:n osiin. Juurikin tuo lasi on ensimmäinen asia, joka on GTL:ssä tarkoitettu läpikatsottavaksi ja se asia ei meille kummankaan makuun soveltunut. Pyörteet ja huminat ovat jokahetkisiä, ainoastaan jollakin lailla sovelias se on ylimmässä asennossa. GT:n originaalilasi on erinomainen: voi katsoa pyörteitä aihetutumatta lasin yli ja ei ole liian suuri tai ylisuojaava vaan juuri moottoripyöräkäyttöön mielestämme optimaalinen. Ihmettelemme suuresti, mitähän varten koko GTL konstruktio on toteutettu, kun penkkikin on niin alhaalla ainakin 180 senttiselle, että ahterin takaosalla istuessa peräosasto puutuu nopeasti. Kaverinikin vaihtoi saksalaiseen B:llä alkavaan vaihtopenkkiin.
  10. #10
    Lainaa Samppapappa kirjoitti Katso viesti
    Tuulilasit ehkä aloittajan pyörään jo vaihdettu, mutta jos joku tätä vielä lukee myöhemminkin, kirjoittaisin pari kommenttia: Oma GT verrattua kaverini GTL. Olemme 7000 km pitkän alppireissun ja keskenään tuulilasien vaihdon sekä kuskien vaihtojen jälkeen vakuuttuneita asiasta, että GTL on erinomainen pyörä ehdolla, että siihen vaihdetaan kaikki GT:stä eroavat osat GT:n osiin. Juurikin tuo lasi on ensimmäinen asia, joka on GTL:ssä tarkoitettu läpikatsottavaksi ja se asia ei meille kummankaan makuun soveltunut. Pyörteet ja huminat ovat jokahetkisiä, ainoastaan jollakin lailla sovelias se on ylimmässä asennossa. GT:n originaalilasi on erinomainen: voi katsoa pyörteitä aihetutumatta lasin yli ja ei ole liian suuri tai ylisuojaava vaan juuri moottoripyöräkäyttöön mielestämme optimaalinen. Ihmettelemme suuresti, mitähän varten koko GTL konstruktio on toteutettu, kun penkkikin on niin alhaalla ainakin 180 senttiselle, että ahterin takaosalla istuessa peräosasto puutuu nopeasti. Kaverinikin vaihtoi saksalaiseen B:llä alkavaan vaihtopenkkiin.
    Ehkä GTL tehtiin kosiskelemaan Gold Wing kuskeja. Muut GT:n osat on kohtuu helppo vaihtaa, mutta onhan siinä tankokin erilainen. Myös pakoputket ja äänet ovat hiljaisemmat.
    Itse ei tarvinnut edes miettiä vaan ostin GT:n kaikilla varusteilla, vaikka GTL olisi ollut oikeastaan edullisempi mutta se ajoasento ei käynyt ollenkaan. Pidän myös GT:ssä penkkiä korkeammassa asennossa. Mutta GT:n alkuperäinen pleksi ei ole kovin hyvä. Nykyään mulla on Cee Bailey 20" tuuletusaukolla ja se on minusta ainakin paljon hiljaisempi kuin alkuperäinen.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  11. #11
    Noita pleksejä kun vertailee ja kokemuksia kertoo, niin aika olennainen asia on kertoa oma pituus ja käytetty kypärä sekä satulan korkeusasetus (jos säädettävä). Parilla sentillä korkeussuunnassa on joskus iso merkitys
    <p>2002-2014</p>
  12. #12
    Oma pituus 178 cm. Kypärä oli ensin Schuberth C3, joka oli tosi meluinen millä tahansa pleksillä. Kokeilin myös 18" Cee Baileystä, mutta alkuperäinenkin oli parempi mulle. Samainen Schuberth on HP4:ssa aivan kohtuu hiljainen. Nykyään kypärä on Shoei X-Spirit K1600:n kanssa. Ja nämä siis GT penkki yläasennossa.

    Kuulemma kannattaa olla varovainen, jos laittaa paljon isompaa pleksiä kuin alkuperäinen ja aikoo ajaa lujaa. Kiinnikkeet antautuvat.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  13. #13
    Itse kun olen tällainen "lyhytkoipinen" (177cm pitkä) GTL:n omistaja,niin itse pidän sateella alkuperäistä pleksiä huonona,koska en saa sitä tarpeeksi matalalle,jottei tarvitsisi pleksin läpi katsella.
    Pleksi onkin koko ajan ylimmässä asennossa ajaessa,koska muuten tulee pyörteet pahasti kypärään.
    Olen miettinyt,olisiko sopiva tämä 22" cee Baileys tuuletusaukolla oleva malli?
    Miten toimii tuulen kanssa verrattuna alkuperäiseen?(yleensäkin Cee Bailey/ Orkkis )
    Onko kukaan alle 180 pitkä kuski laittanut/testannut tätä,tai vastaavaa kokoa olevaa,muun merkkistä pleksiä?Kokemuksia??
    Mittailin orkkis pleksiä ja juurikin se 5-6 cm olisi saatava pleksin mittaa pois,mutta minkälainen tämä 22" cee Bailey sitten olisi...
    Kallis kokeilu jos Bailey ei olekaan sellainen kuin olisi sen ajatellut olevan.
    Heittäkää vaihtoehtoja/ideoita tulemaan.Varmaan moni muukin on kiinnostunut tästä asiasta,vaikkei vaihto olekaan ajankohtainen
  14. #14
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Oma pituus 178 cm. Kypärä oli ensin Schuberth C3, joka oli tosi meluinen millä tahansa pleksillä. Kokeilin myös 18" Cee Baileystä, mutta alkuperäinenkin oli parempi mulle. Samainen Schuberth on HP4:ssa aivan kohtuu hiljainen. Nykyään kypärä on Shoei X-Spirit K1600:n kanssa. Ja nämä siis GT penkki yläasennossa.
    Miten ihmeessä pystyt pitämään 16 GT:n penkkiä yläasennossa? Kun GT:n 2011-12 omistin, niin kokeilin kerran yläasentoa. Sattui pihalla pikku kuoppa jalan alle ja mopo meinasi mennä nurin heti kättelyssä. Pituutta kuitenkin 7 cm enemmän kuin sinulla (185), liekö jalkojemme pituuksissa sitten eroa...

    GT:n pleksiin laitoin sellaisen pienen lisähärpäkkeen, taisi olla Laminar Lip.. Tämän tyylinen, muttei ihan samanlainen kuitenkaan http://www.sportrider.com/laminar-li...and-gtl-models Se auttoi kyllä pyörteisiin ja suhinoihin kivasti ja hintakin oli kohtuullinen. En vaan muuten tykännyt koko GT:n "rohjakkeesta" ja palasin minulle sopivampaan pyörään.
    Kävin joskus ajamassa myös GTL:ää ja muistan, etten saanut pleksiä mieleiseen asentoon, eikä ollut ajoasentokaan mitenkään luonteva.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  15. #15
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Miten ihmeessä pystyt pitämään 16 GT:n penkkiä yläasennossa? Kun GT:n 2011-12 omistin, niin kokeilin kerran yläasentoa..
    Mää mitään tiiä, enkä jaksa edes tarkistaa mutta eikös K16 oo matalampi kuin keskivanhan liiton GT...
    <p>2002-2014</p>
  16.  
  17. #16
    ^Tulipa mieleen, että molempiin taitaa olla saatavilla valinnaisvarusteena matalampikin penkki. Eihän se istumakorkeus niin yksiselitteinen olekaan..
    Mielestäni myös GTL mallia saa kahdella eri korkuisella penkillä. Kumpi lie kyseessä aloittajan- ja muissakin kommenteissa..?
    Viimeksi muokannut: J@ck; 13.01.2015 klo 08:32.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.