Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Moro,

Vanhassa sadepuvussa tuli mailit täyteen.

Nykyään käytän a-starin nahkapukua jossa kyttyrä niskassa/selässä.
    Kiinnostaisi tuo a-starin sadepuku, mutta miten muuten mahtaa sopia tuon kyttyrän kanssa. Tai muuta vastaavaa "uuden ajan" teknistä sadepukua.

Vaikka eihän suomessa kesällä sada..;)
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

http://ekoteko76.blogspot.fi
    No jos itse puvun kastuminen ei haitaa ja on rahaa, niin Ursuitin kevyt pelastuspuku alle. Laiton oman vanhan mp käyttöön, eikä nyt kastu kuin kädet ja pää, vaikka ajaisi mereen
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Sovittamalla se selviää. Mulla on sweepin kyttyrätakki ja sadehaalari. Vähän se kyttyrä haraa vastaan pukiessa, mutta sopii alle hyvin.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  4.  
    Alpinestars ja Dainese (ehkä muutkin merkit) valmistavat sadeasuja, jotka on suunniteltu käytettäväksi kyttyrällisen nahkapuvun päällä. Pääasiassa ne on suunniteltu kisakäyttöön, joten pitkäaikaisessa käytössä ne tuskin kestävät kovin pitkään.

Itse ostin tavallisen sadehaalarin ja valitsin niin isokokoisen, että kyttyrä mahtuu alle ja kaula-aukko ei kiristä. Tämän seurauksena hihoihin tietenkin jää paljon ylimääräistä materiaa (ns. "lepakkoefekti). Minarinauhat, heijastinlenkit tms. käsivarsiin, niin lepatus loppuu.
    Huuuaaah......! CBR it is.

"If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code