Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Elikkäs kyseisessä hondassa semmosta vikaa että pienillä vaihteilla kulkee kun juna mutta isoilla vaihteilla tasasessa nopeudessa alkaa hyytymään (pooaa) . Ite aattelut että johtuisiko liiasta ilman määrästä suhteessa seokseen? Kellään ideoita kokemuksia samasta viasta?
  2. #2
    bensansaantiongelmia todennäköisesti. Tankin korvausilma tukossa? onko alipainebensahana, ne vikaantuvat joskus. Jos löytyy pri asento kokeile auttaako?
  3. #3
    Perusasioista kannattaa lähteä liikkeelle.
    - Bensan saanti kuten tuossa edellä sanottiin
    - Imuvuoto/vuodot (kumiset imukaulat saattavat vanhemmiten halkeilla)
    - Kaasuttimien luistien alipainekalvot (halkeilevat myös)
    - Ilmansuodatin tosi tukossa
    - Vanha bensa
    - Onko joku tehnyt jotain laitteelle?
    - Mitä huoltoa tehty viimeksi/ tehty mitään pitkään aikaan?
    Älä korjaa ehjää....
  4. #4
    Lainaa Maintenanceman kirjoitti Katso viesti
    Perusasioista kannattaa lähteä liikkeelle.
    - Bensan saanti kuten tuossa edellä sanottiin
    - Imuvuoto/vuodot (kumiset imukaulat saattavat vanhemmiten halkeilla)
    - Kaasuttimien luistien alipainekalvot (halkeilevat myös)
    - Ilmansuodatin tosi tukossa
    - Vanha bensa
    - Onko joku tehnyt jotain laitteelle?
    - Mitä huoltoa tehty viimeksi/ tehty mitään pitkään aikaan?
    Tässä olikin hyviä vinkkejä ja itsellä cebari olleena tiedän niiden kurkkuhaurastumiset.
    Myös ilmanputsariongelma kuulostaa tuollaiselta.
    Ja jos tuntuu että haluaa tutkia niin voisi olla myös etanolibensan tukkima suutin.
    tunturi sport,raisu, pv50, kawasaki mc90, honda mtx, Suzuki gt550, honda cbr1000f, v-strom1000, bmw f800gs
  5.  
  6. #5
    ^ Juuri näin, duunissa saa miltei päivittän putsata viime kesäisen bensan tukkimia perämoottoreiden kaasareita.
    Älä korjaa ehjää....