Veturille kiitokset todella sopivasta vauhdista ja hienosta reitistä! Porukka pysyi hienosti kasassa eikä mitään ikävää tapahtunut. Lisää tällaista!![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Tikkariletkahan lienee juurikin se oikea letka jos sattuisi esim pääsemään joskus sopivasti tuon paremmanpuoliskon kanssa ulkoilemaan, niin jaksaisi tuo 600cc vetää tarpeeksi vaikka on kyytiläinen![]()
Se siniharmaa (vielä) GSR-600 (2007), jossa on levee tanko ja kovat äänet sekä sheivattu perä.
Kiitos ja kumarrus! Oli tosi nastaa, vausti oli sellainen et ehtii maisemista nauttia.![]()
Ducati Monster 1100 Evo '12
ex. Ducati Monster 696
Kivaa oli kauden ensimmäisellä![]()
Kiitos täältäkin keulaan ja perään
Mukavaa et meitä letkailijoita oli noinkin runsaasti![]()
Bandit 1250SA -10
Kiitos myös omasta puolestani (kirjaimellisesti). Kaffepaussin jälkeen piti vaihtaa suoraan tiehen ja "limp home modeen", kun Fasu päätti ekalla puoliajalla yllättäen hiertää viimeisetkin kumin rippeet takarenkaasta katuun. Selvisin kotiin asti kankaillakin, ja huomenna aamulla on treffit avuliaan metsän eläimen kanssa tuoreempien tassujen sovittamisen tiimoilta.
Videon nappasin letkailua jatkavista, ja toki illan teemaan sopien puhelimen muisti täyttyi kesken klipin.
Hauskaa oli joka tapauksessa ja osanotto oli todella kunnioitettava. Kiitos vielä toistamiseen veturille, pukamalle ja kaikille siltä väliltä. Ensi letkalla nähdään.
GSF 1250 SA -10
FZ6 S2 -07 (ex)
Eikös sitä paikan päällä höpötetty, että olet iltaan mennessä vielä liikenteessä :P Hyvä että vika selvisi, tarkkaile laturia kanssa :P itse tosiaan se joka jäi siihen paikan päälle ihmettelemään.
Kiitoksia täältäkin kaikille paikalleolleilla, ja erityisesti niille joiden kanssa kerkesi höpöttelemään vaikka ajamaan en tälläkertaa päässytkään. Oli hienoa nähdä porukkaa nyt ihan paikan päälläkin ja pikainen tutustuminen veturiinkin oli hyvä tulevaa ajatellen.
Gozan videon kun katteli niin mukaan haluttaa entistä enemmän vielä
Edit: tuli sähköposti että länsinuudenmaan kuva on haettu vähän ennen letkan lähtöä ja mieti toiskohan qeanu sen mankin st1, toithan sää, mutta ikävä kyllä kiireessä ei kerennyt enään nappaamaan ja viemään uuteen paikkaan![]()
Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
Kawasaki Z750 - 2004 - EX
Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
Toinen video Immulantie
Nykiminen tai nypyttäminen johtuu siitä että tuli taas kokeiltua tommosta tärinänestoa... ei ne toimi!
Viimeksi muokannut: Go-Za; 15.05.2014 klo 07:18.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Kiitos Go-Za:lle ja Roark:lle filmipätkistä. On mukava näyttää pojille, mitä pappa touhuaa iltaisin...Tulevia motoristeja
![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Onkos näitä tikkariajeluja tarkoitus järjestää loppukesästä? Olen ensi viikolla lähdössä matkoille ja palaan vasta heinäkuun puolessa välin. Ajokokemusta mulla on todella vähän ja matkan jälkeen olen menossa ajotunneille. Mopon hankin vasta pari päivää sitten.
Eiköhän näitä järjestellä syksyyn saakka jos/kun lähtijöitä kuitenkin on![]()
Tuono V4 factory
ex Street Triple R
ex 10R
Kiitos ja kumarrus myös minulta järjestävälle taholle. Mukavata oli, vaikka vähän rupes vilu iskeen aivan loppuvaiheessa.
Ehdottomasti olen mukana jatkossakin, mikäli näitä järjestetään.![]()
Yamaha FZS600 -> Yamaha FZS1000 -02 -> Suzuki VS800GL -98
Tie 1090 Lohja - Saukkola
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Bäcksintie
Kohta 6:42!!!
Viimeksi muokannut: Go-Za; 15.05.2014 klo 23:05.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tuo tuli aika yllätyksellisesti ohi meikäläisestä, tais olla honda cbr. Mietin hetken että mitä hel... letkassa ohittelee. Ei kuitenkaan onneksi pysäyttäny mihinkää mutkaan, vaan ihan kivasti näkyvälle paikalle.
Yamaha FZS600 -> Yamaha FZS1000 -02 -> Suzuki VS800GL -98
Tää menee osin meikäläisen piikkiin, kun en pysähtynyt Lohjalla lyhyelle tauolle. Mutta kun ei tupakoi, eikä kusettanut (yleensä olen ensimmäinen...) ja letka oli erittäin hyvin kasassa.
No tästä otetaan oppia.![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Ja viimeinen video, Itäinen Kuninkaantie - Överbyntie
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi