Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Meinasinpa aamulla pakkasta uhmaten lähteä Lotjalla duuniin. Startista kun painoi, niin meinasi kierrokset lyödä rajoittajaan. Tai no ei ihan, mutta yli 4000 ennen kuin sain virrat poikki. Kututti mennä kotilolla.
    Yritetty nyt muutaman kerran uudestaan. On käännelty kaasua edes ja takas. Sama juttu. Heti startista kierrokset pilviin. Mitään noista ymmärtämättä tulee mieleen, että jotain on jumissa. Nätisti sen ajamalla sunnuntaina talliin ajoin.
    Tolle mitään itse osaa tehdä, mutta ois kiva kuulla onko jollekin muulle osunut vastaavaa kohdalle.
  2. #2
    Kuuluuko siellä koneen puolella mikään liikkuvan kun vääntää kaasusta? Siis tietysti ilman että kone käy...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  3. #3
    Täytyi oikein käydä kuuntelemassa....
    Juu, ääriasennoissa sellainen napsahdus eli kyllä siellä joku/jotain liikkuu.
  4. #4
    *Normaaleihin* tyhjäkäynti oireisiin on pyörinyt tällaista ohjetta netin syövereissä:

    BMW K1200 Reset Throttle


    Key Off
    Key On
    Turn Throttle to Wide Open
    Turn throttle to full close
    Turn Throttle to Wide Open
    Turn throttle to full close
    Turn Throttle to Wide Open
    Turn throttle to full close
    Key Off
    Key On
    Start and let the engine seek the proper idle speed without turning the throttle.
    One idle is established, Key Off.

    Tuota nyt voisi koittaa varmuuden vuoksi, seuraavat lääkkeet kyllä paremmin selville GS-911:sen avulla.

    Tämä siis resetoi sen masiinan muistin jotta oppii missä asennossa kaasu siellä on kun säätää sitä tyhjäkäyntiä.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  5. #5
    Onko tuo "key on" siis virta päällä?
  6. #6
    Näin on
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  7. #7
    Ei vaikutusta.
    Kiekaisee muuten aika noppaan tuohon neljääntonniin.....
  8. #8
    Vastaako se lainkaan kaasuun jos kahvaa veivaa koneen käydessä?
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  9. #9
    En oo suoraan sanoen uskaltanut kokeilla! Ei vaan jotenkin luonto anna periks kokeilla kuinka korkealle (ja pitkään) kylmä kone huutaa.....
  10. #10
    Ei se siihen hajoa
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  11. #11


    Vähän yli 6000 kierrokseen nousi. Sitten kaasua lisää ja hölläys. Nyt surisee ihanasti vähän alle tonnin. Oikeessa olit; ei hajonnu. Tai mites se nyt hajois. Vasta ensimmäinen 100 tkm ajettu
  12. #12
    Ihan kuin olisi cruise ollut päällä ja tuolla konstilla sitten vapautti sen... ota noista sitten selvää...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  13. #13
    DII, käyhän muo mullaki kylmänä jossai liki kolmes tonnissa alkuun, mutta kuulunee normaaliin pakkaskäynistykseen..
    hieman aiheeseen liittyen kysymys. onko vaijerit rasvattavissa tuossa versiossa, tai tietenkin on mut auttaako nihkeyteen ? vai uusitaanko heti vaan ??
  14.  
  15. #14
    Lainaa aLTa kirjoitti Katso viesti
    DII, käyhän muo mullaki kylmänä jossai liki kolmes tonnissa alkuun, mutta kuulunee normaaliin pakkaskäynistykseen..
    hieman aiheeseen liittyen kysymys. onko vaijerit rasvattavissa tuossa versiossa, tai tietenkin on mut auttaako nihkeyteen ? vai uusitaanko heti vaan ??
    LT:n kaasuvaijereita ei saa rasvata kuin Teflon-voiteella. Ja ne jouset kaasuläpillä on kyllä sitä luokkaa, että kaasuvaijereiden takertelustakaan tuollainen liian korkea tyhjäkäynti ei johdu. Jumalattoman jäykkä kaasu kuitenkin on kuitenkin yksi (varsinkin vanhempien) LT:n tyyppivioista, joka korjataan ostamalla päivitetty vaijerisarja. Tuo tyhjäkäynnin juuttuminen johtunee ehkä tyhjäkäyntiä säätävän askelmoottorin / TPS-tunnistimen häiriöön. Minulla on tehnyt nyt kahtena keväänä jo sitä että tyhjäkäynti jää liian korkeaksi (1300 lämpimänä). Ongelma korjaantuu kun ajan Askelmoottoria "runkkaavan" TPS-testin parikymmentä kertaa läpi. Sen jälkeen toiminta palaantuu normaaliksi. Eli korotettu tyhjäkynti kylmästartin jälkeen joka laskee kohtuullisen nopeasti ~1000RPM tasolle.
    <p>2002-2014</p>