Tämä on hyväMinulla selaimena DuckDuckGo niin ei näy mainokset.
-- Brake later and open the gas earlier --
Nyt tulee ainakin Ipadin Chromella puolen ruudun korkuinen googlepohjainen mainos ihan väärään paikkaan, eli aluenavigoinnin ja viestien väliin, eikä tuonne ruudun yläosaan mainoksilla varattuun harmaaseen tyhjään tilaan. Tehkää jotain...
^Aikoinaan kun Finskillä oli HKI-Vantaalla vielä omia myymälöitä, niin myyjien piti seisoa kädet navan päälle ristittyinä, feikkihymy kasvoilla.
Oli kiellettyä istua tai lukea lehteä tai tietskan ruutua. Tämä siksi että aspan puuhaillessa omia juttujaan, asiakkaalle tämän tarvitessa apua tulee olo että hän jotenkin häiritsisi aspaa.
"Träffa lokala mogna kvinnor", ja sit on kuva jostain lypsynavetasta.
Mikäs perkele se tämä on?
Karjankasvattajaksi tässäkö pitäisi?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Maajussille morsian.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Näyttökuva 2021-6-9 kello 21.30.46.jpg
Aikaisemmin poliittinen mainonta oli pannassa, onko linjassa tapahtunut muutos?
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Pitkästä aikaa mainoshommat on ylittänyt sietokynnyksen. Viime päivinä on alkanut ilmetä mainoksia, jotka keskusteluketjuun johtavaa linkkiä klikatessa hyppäävät bannerista koko ruudulle ja ne pitää erikseen sulkea ruksista päästäkseen sinne minne oli menossa.
Mitähän tässä mainostetaan?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
No miesten hupparitakkia tietenki, eikö se näy kuvistaki jo?
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Alkaa sivuston lukeminen ilman adblokkeria olla mahdotonta, tätäkö oikeasti halutaan ja onko se jonkun mielestä yhteisön etu? Esimerkkikuva linkin takana.
https://1drv.ms/i/s!AnSXLB-nZLmThOxtLUc1QqETHzipGQ
muutenki menny koko sivusto aivan paskaksi. ennen täällä oli normi motoristeja nyt kaiken maailman ratatietäjät vallannu palstan. eli ainakin itse jätän tämän palstan kaarreajosta tietävimmelle. se on moro
R1250RT -23
R1250RT -20
R1200RT -14
r1200rt -12
1200 bandit
650 aprilia pegaso
yamaha rd 350
yamaha rd 125
Minkä vuoksi väki ei käytä Adblockeria - siihen on ilmeisesti joku vahva syy?
Itsellä AB suodattaa mainokset täysin pois.
Jos tämän sivuston mainokset menettävät klikkauksia niin se merkitsee ajan myötä mainostulojen loppumista. Mainostuloilla katetaan tämän sivun ylläpitoa ja itse ainakin mielelläni klikkaan joskus mainosta jos se jotain mielenkiintoista mainostaa ja olen ehkä harkinnut ostavani joskus ko. tuotteen.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Mulla on ainakin ollut pitkän aikaa sen sortin adblockerit käytössä että missään ei näy mainoksen mainosta. Ja selaimena Firefox eikä kuukkelin vakoilukone Chrome.
Jos se mainos olisi
- riittävän pieni
- vilkkumaton (vilkkuva estää tehokkaasti tekstin lukemista)
- asiaan kuuluva (mopofoorumilla on turha mainostaa tiskikoneita)
- ei kolmannen osapuolen palvelimelta malwaren kera tarjoiltu
- ei kolmannen osapuolen evästeillä träkätty ja seurantaa sisältävä
saattaisin niitä mainoksia sietää.
Nyt olen sitä mieltä että koko netin mainosteollisuus saa mädäntyä syvimmässä helvetissä. Jos joku sivu ei saa mainostuloja niin se on sitten voi voi. Riittävän hyväksi havaittua harrastusvoimin ylläpidettyä sivua olen jopa rahallisesti sponssannut.
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
Meinastko, ettei adblockerit vakoile?
Ilmaisia lounaita ei ole, pääasia, että mainokset saadaan toimimaan niin, että käyttö onnistuu siedettävästi kaikilla laitteilla. Viheliäisimpiä ovat jatkuvasti päälle hyppivät popup-ikkunat sekä scrollauksesta huolimatta puolet näytöstä peittävät, sisällön päällä "kelluvat" mainokset.
https://www.youtube.com/user/mtubeist
Mitenkä luulet tämän foorumin pyöivän noin niin kuin taloudellisessa mielessä?Riittävän hyväksi havaittua harrastusvoimin ylläpidettyä sivua olen jopa rahallisesti sponssannut.
-- Brake later and open the gas earlier --
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
02 Mille R