Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Moro. Lupasin kaverille tehdä otsikon mukaiseen laitteeseen 20000km huoltoa, eli tulpat, ilmansuod, öljyt ja suodatin. Miten paljon tarvitsee purkaa että pääsee tulppiin ja ilmanputsariin käsiksi? Öljyt ilmeisesti joutuu pudottamaan kahdesta eri propusta, vai? Onko tarvetta ilmata öljysysteemiä vaihdon jälkeen vai lähteekö kiertämään ilmankin.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  2. #2
    Lainaa jorim kirjoitti Katso viesti
    Moro. Lupasin kaverille tehdä otsikon mukaiseen laitteeseen 20000km huoltoa, eli tulpat, ilmansuod, öljyt ja suodatin. Miten paljon tarvitsee purkaa että pääsee tulppiin ja ilmanputsariin käsiksi? Öljyt ilmeisesti joutuu pudottamaan kahdesta eri propusta, vai? Onko tarvetta ilmata öljysysteemiä vaihdon jälkeen vai lähteekö kiertämään ilmankin.
    Sivukatteet pitää irroittaa,ilmansuodatin löytyy tankin alta ja tulpat saa vaihdettua kun löysäät jäähdyttimen,ei tarvitse irroittaa kokonaan.Kahdesta propusta pudotetaan,toinen proppu on pyörän oikealla puolella 8mm.Ei tarvitse ilmata
  3. #3
    Tee samalla se imuaukkoläpän muutos eli poista se alipaineletku siitä läpästä ja laita se läppä koko ajan auki olevaksi. Jollei sitä ole jo tehty tähän. Ohjeet pitäsi löytyä täältä:
    http://www.jbx9.t15.org/index.php

    edit: Niin se muutos autta siihen vähän rynkyttävään käyntiin kun saa helpommin ilmaa jo pienemmillä kierroksilla. Itse ainakin olin sitä mieltä että käynnistä ja kaasuun vastaamisesta tuli parempi.
  4.  
  5. #4
    OK. kiitoksia, eipähän tartte rikkoa kaverin pyörää
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A