Moro. Lupasin kaverille tehdä otsikon mukaiseen laitteeseen 20000km huoltoa, eli tulpat, ilmansuod, öljyt ja suodatin. Miten paljon tarvitsee purkaa että pääsee tulppiin ja ilmanputsariin käsiksi? Öljyt ilmeisesti joutuu pudottamaan kahdesta eri propusta, vai? Onko tarvetta ilmata öljysysteemiä vaihdon jälkeen vai lähteekö kiertämään ilmankin.![]()
CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
Tee samalla se imuaukkoläpän muutos eli poista se alipaineletku siitä läpästä ja laita se läppä koko ajan auki olevaksi. Jollei sitä ole jo tehty tähän. Ohjeet pitäsi löytyä täältä:
http://www.jbx9.t15.org/index.php
edit: Niin se muutos autta siihen vähän rynkyttävään käyntiin kun saa helpommin ilmaa jo pienemmillä kierroksilla. Itse ainakin olin sitä mieltä että käynnistä ja kaasuun vastaamisesta tuli parempi.
OK. kiitoksia, eipähän tartte rikkoa kaverin pyörää![]()
CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A