Sivu: 86 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3676848586878896 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2551:stä 2580:een 3785:sta
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Tekee tiukkaa pysyä perässä!!! Siis ton tehtyjen kätköjen määrän kanssa!
    Yritä kovemmin, kyllä Sä siihen pystyt !
    R1200GSA -09
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Navikin on kulkenu repussa ja sinihampaan avulla oon vähän yrittäny navigoida. Bemarin stonga on niin ahas ettei siihen saa Rammounttia suoraan kiinni vaan piti tilata Saksasta sopiva adapteri. On kyllä vähän orpoa yrittää ääniopasteiden avulla suunnistaa.
    Äläs ny, ehkä muistatte kuinka "hienosti" Möröllä suunnistin tankkilaukussa olevien paperille kirjoitettujen nuottien kanssa... No, Riiviöön en saa enää tankkilaukkuakaan kiinni (magneettikiinnitys ja muovitankki), joten mä oon tässä viimeaikoina suunnistanut opettelemalla kartat ulkoa
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    piti tilata Saksasta sopiva adapteri. On kyllä vähän orpoa yrittää ääniopasteiden avulla suunnistaa.
    Mulla olis ollu todennäköisesti sopiva adapteri ylimääräisenä! (Käytin K1200S:ssä)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Mulla olis ollu todennäköisesti sopiva adapteri ylimääräisenä! (Käytin K1200S:ssä)
    Harmi juttu kun ei tullu asia esille aikaisemmin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Äläs ny, ehkä muistatte kuinka "hienosti" Möröllä suunnistin tankkilaukussa olevien paperille kirjoitettujen nuottien kanssa... No, Riiviöön en saa enää tankkilaukkuakaan kiinni (magneettikiinnitys ja muovitankki), joten mä oon tässä viimeaikoina suunnistanut opettelemalla kartat ulkoa
    No joo mä en jaksa opetella karttoja ulkoa. Nuotit olis ehkä helpompi juttu kuin pelkkä ääniopastus. Kyllähän sen avulla pärjää mutta navin kartta helpottaa kummasti. Ei tarvi pysähdellä ja ihmetellä missä oikein ollaan.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Onks Pleksillä hajua montako merkintää tulee suurinpiirtein yhden kuun aikana ? Kymppiin on vielä aika pitkä matka.
    Nyt on tullu seitsemässä päivässä 324 löytöä (lauantaina tuli 101), joten aika pikaisestikin tulisi kymppitonni täyteen, jos sama vauhti jatkuisi.
    ------
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Nyt on tullu seitsemässä päivässä 324 löytöä (lauantaina tuli 101), joten aika pikaisestikin tulisi kymppitonni täyteen, jos sama vauhti jatkuisi.
    Oho !

Mullakin tulee vielä aika monta jos lähden pohjoiseen. Tai sit makaan viikon sohvalla.
    R1200GSA -09
    jos lähden pohjoiseen.
    Hyvinkäälle?

Julkaisin muuten just kätkön... Ja täytyy ylpeänä todeta että olen ollut mukana tuon kätkökohteen teossa & toteutuksessa! Kröhöm!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Vähän siitä pohjosemmaks. Löytyy noita Sun ja Yrmylin tekemiä yli 100 kilsaa pitkiä sorapätkiä. Ja muitakin mukavia reittejä ja paikkoja.
    R1200GSA -09
    Alustavasti muuten suunnittelen lähteväni ensi kesänä tuonne pohjoiseen (omasta edellisestä lapinreissusta on jo liian monta vuotta!) Tarkoituksena matkata ainakin viikko, ehkä jopa 10 päivää siten että laittaisin pyörän junan kyytiin (myös palatessa). Kävisin ainakin Sallan Tuntsassa ja Altan postitiellä (plus mitä siihen väliin jää). Ajankohta olisi heinäkuun alkupuolella. Katupyörällä tolle reissulle ei kannattaisi lähteä, mutta esim. Gessulla tai Trumpalla hyvinkin. Ihan vaan jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Alustavasti muuten suunnittelen lähteväni ensi kesänä tuonne pohjoiseen (omasta edellisestä lapinreissusta on jo liian monta vuotta!) Tarkoituksena matkata ainakin viikko, ehkä jopa 10 päivää siten että laittaisin pyörän junan kyytiin (myös palatessa). Kävisin ainakin Sallan Tuntsassa ja Altan postitiellä (plus mitä siihen väliin jää). Ajankohta olisi heinäkuun alkupuolella. Katupyörällä tolle reissulle ei kannattaisi lähteä, mutta esim. Gessulla tai Trumpalla hyvinkin. Ihan vaan jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.
    Lappi kiinnostaa aina mutta ajankohta on huono: lentävät ötökät, oon saanu aikoinaan tarpeekseni niistä kun on siellä käynyt juhannuksen jälkeen. Sen takia meen nykyään mieluummin alku tai loppukesästä. Mutta sekin on ihan tuurista kiinni miten niitä siellä on.
    R1200GSA -09
    Lappi kiinnostaa aina mutta ajankohta on huono: lentävät ötökät, oon saanu aikoinaan tarpeekseni niistä kun on siellä käynyt juhannuksen jälkeen. Sen takia meen nykyään mieluummin alku tai loppukesästä. Mutta sekin on ihan tuurista kiinni miten niitä siellä on.
    Joo, ajankohtaa täytyy ehkä funtsia. Mutta alkukesästä se ei ole. Liian märkää ja hankalaa edetä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Joo, ajankohtaa täytyy ehkä funtsia. Mutta alkukesästä se ei ole. Liian märkää ja hankalaa edetä.
    Joo alkukesästä ei tartte mennä esim. postitietä ajamaan kun saattaa olla vielä lumenpeitossa ja soratietkin märkiä ja pehmeitä. Loppukesästä taas kelit saattaa olla huonommat. Teoriassa reissu kiinnostaa mutta kuhan katotaan kun ollaan ens vuoden puolella.

Vinkki majoituksen suhteen: Ukonjärven lomakylä pikkasen Ivalon pohjoispuolella. Joka reissulla tullut siellä majoituttua.
    R1200GSA -09
    Junalla?
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
    Lainaa yrmyli kirjoitti Katso viesti
    Junalla?
    Sä saat ihan vapaasti tulla ajamaan mun Kotarin Hgistä Sallaan! (Jos mä saan ajaa sun Trumpan)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Maaemon kommentti Rankilantieltä:

"Ihan hauska hyväkuntoinen sorapätkä. Onnistuin jopa hetkittäin nauttimaan menosta . Uskalsin myös revitellä suoralla. Kiitos kätköstä"

Jees ja hienoa, olemme ylpeitä Susta !

Ja sit kun Mörköön tulee renkaan vaihto aika niin mietippä jos laittasit pikkaisen karkeemmat renkaat siihen (jos siihen saa) Tulee nimittäin soralla ajaminen paljon mukavammaksi !
    R1200GSA -09
    sit kun Mörköön tulee renkaan vaihto aika niin mietippä jos laittasit pikkaisen karkeemmat renkaat siihen (jos siihen saa) Tulee nimittäin soralla ajaminen paljon mukavammaksi !
    Eikun Mörkö myyntiin ja joku kurapyörä tilalle!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Eikun Mörkö myyntiin ja joku kurapyörä tilalle!
    Joo. Ja veikkaan että Muksis alkaa pysyä pystyssä. Tai sit ei...

Maaemo tietää tuon uuden nimimerkin
    R1200GSA -09
    Ihana, kun tääl on väkeä, jotka välittää
    Ihana, kun tääl on väkeä, jotka välittää
    R1200GSA -09
    Iltamaa,
    jalanjälki tännekin.. josko tämäki harraste vie vaikka mennessään

Tutustuin kätköilyyn (?) sunnuntaina.. maanantaina ekat löydöt ja tänään eka oma kätkö, juhuu !
    .. olin ymmärtävinäni että.. vaikka aktiivisuus on nousussa, nuo viralliset foorumit on ehkäs.. vähällä käytöllä ?

täälläkös sitä sitten jutellaan, eh ?

Lainaa Arcalion kirjoitti Katso viesti
    Iltamaa,
    jalanjälki tännekin.. josko tämäki harraste vie vaikka mennessään

Tutustuin kätköilyyn (?) sunnuntaina.. maanantaina ekat löydöt ja tänään eka oma kätkö, juhuu !
    .. olin ymmärtävinäni että.. vaikka aktiivisuus on nousussa, nuo viralliset foorumit on ehkäs.. vähällä käytöllä ?

Täälläpä hyvinkin. Tervetuloa joukkoon ja hyvä meininki kun oot jo ekan kätkönkin tehny
    R1200GSA -09
    Tämä on kyllä helkkarin hyvä sovellus reissumiehelle. Eilen naputtelin navigaattoriin muutaman mutkapätkän ja nähtävyyden, ja eiku matkaan - eipä olisi kylmiltään niin mukavia pätkiä löytynyt. Ja huomenna varmaan poimimaan Suomen itäisin piste. Siitä sitten pari päivää johonkin suuntaan ja kotio.
    Joo. Ja veikkaan että Muksis alkaa pysyä pystyssä. Tai sit ei...

Maaemo tietää tuon uuden nimimerkin
    Muksis on nyt kotiutunut, ja täytyy sanoa, että muksahtamisesta huolimatta oli aivan älyttömän kivaa . Ehkä en kuitenkaan ajatellut pitää kahta Monsteria, Maasto-Mörköä ja Rata-Riiviötä, vaan täytyy vakavasti harkita, että jos saisi tuon Mörön myytyä ja sijoittaisi rahat maastokelpoisempaan peliin. Oikeasti pitäisi kyllä laittaa ne rahat asuntoon, mutta...

muoks. niin ja jos kiinnostaa missä viiletin (ainakin suunnilleen), niin karttoja tässä ja tässä, tosin kyllä tuon reitin pystyy aika hyvin päätellä noiden käytyjen kätköjen perusteella

Jees, tervetuloa . Kiva että löytyy lisää tästä innostuneita meidän valiojoukkoon . Sitten vaan reippaasti osallistumaan kun on tapaamisiakin, niin tulee naamatkin tutuksi .

Siitäpä tulikin mieleen, että joku rillailu pitäisi varmaan taas järjestää, eikö?
    Iltamaa,

Tervetuloa mukaan kätköilemään. Tulikin heti mallisuoritus kohteen esittelystä - välietapit reitille, hyvä kuvaus kielikäännöksineen jne...

Joo... toi motocachingin oma foorumi on vähän jäänyt syrjään. Toisaalta siksi, että se vaatii erillisen rekisteröitymisen ja toisaalta minäkään en ole siihen niin kovasti satsannut, kun homma tulee paremmin yleiseen tietoisuuteen, kun on esillä foorumilla, jota luetaan muutenkin. Ja onhan orggi tietty muutenkin kaikin puolin parempi

Noususta puheen ollen laitetaas tähän hieman tilastoa vaikkapa viimeiseltä neljältä päivältä:
    uusia rekiseröitymisiä 21
    uusia kätköjä 16
    löytyi merkintöjä 203
    sivustolla käyneitä käyttäjiä n. 600
    ------
    Siitäpä tulikin mieleen, että joku rillailu pitäisi varmaan taas järjestää, eikö?
    Ehdottomasti! Radiomainoksessakin sanottiin, että älä siirrä huomiseen mitään, minkä voit grillata jo tänään Sitäpaitsi meillä monella on sun Riiviökin vielä näkemättä ja kuulematta.

Voikos sama paikka olla uudestaan? Mä ainakin tykkäsin tuosta Valajärven laavusta https://www.motocaching.net/en/cache/view/id7107 ja sinne olisi ehkä passeli matka myös vaikkapa Tampereen seudulta tai Lahden suunnalta.
    ------
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Voikos sama paikka olla uudestaan? Mä ainakin tykkäsin tuosta Valajärven laavusta https://www.motocaching.net/en/cache/view/id7107 ja sinne olisi ehkä passeli matka myös vaikkapa Tampereen seudulta tai Lahden suunnalta.
    Valajärvi oli kyllä hyvä paikka! Iso-Melkutin olis kans hieno, mutta sorapätkän pituus on aika eri luokkaa kuin tossa Valajärvellä! (Kopparnäs ja Paratiisi on kans hyvii paikkoi!) Miten olis 27-28. elokuuta viikonloppu?? Eli varmaankin sunnuntaina 28. elokuuta?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Mulle ainakin sopii ehdotettu päivä ja aika

muoks. mut meinaatteko et Muksis kykenee ajaa tonne Valajärvelle (no ei oikeesti, kiva paikka, mennään ihmeessä sinne )
  30.  
    "Joudun" kummiksi ja tuona viikonloppuna on ristiäiset Vaasassa.

Mutta mä tuun sit seuraavaan makkaranpaistoon keväällä
    R1200GSA -09
Sivu: 86 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3676848586878896 ... ViimeinenViimeinen