Sivu: 30 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 3785:sta
    Lainaa LoneWolf kirjoitti Katso viesti
    Jonkun 20-30 korttia voisin kuvitella saavani jaettua kesän aikana, joten ehkä se 50 voisi kelvata minullekin niin ei lopu heti kesken.
    Samat sanat
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Mä voisin ottaa myös 50 kpl kortteja.

Pleksi, jos painetut kortit ei tule ennen mun matkaa niin voisin noutaa sulta niitä.

Maaemo, se takaboksi on perälaukku jota kutsutaan myös pallogrilliksi.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa LoneWolf kirjoitti Katso viesti
    Jonkun 20-30 korttia voisin kuvitella saavani jaettua kesän aikana, joten ehkä se 50 voisi kelvata minullekin niin ei lopu heti kesken.
    Mulle kans tuon verran kortteja.
    Olitko maaemo kehä ykkösellä ajelemassa länteen vähän ennen kahdeksaa? Ainakin mä ohittaessani kuvittelin morjestelevani sinulle.
    ------
    No nyt ei kyllä osunut, en ole kummallakaan Kehällä käynyt tänään ollenkaan. Sen sijaan ajelin Nurmijärven kautta Mustialaan ja sieltä Lohjan ja Siuntion kautta kiertäen takaisin Espooseen . Usein kyllä ajan Kehää työmatkalla, mutta just tänään oli vapaapäivä (jonka tottakai käytin hyväksi hakemalla 13 kätköä ).
    No tuntomerkit oli kai kumminkin kohdallaan. Nainen mustalla Ducatilla, reppu selässä ja vaaleeta kypärässä (muistin jlik:n kommentista)... Se tietty vähän epäilytti, että mä pääsin ohi
    ------
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Se tietty vähän epäilytti, että mä pääsin ohi
    Kohta on pleksilläkin satanen rikki.
    Nyt vaan äkkiä hakemaan vielä yksi, vai tarviiko tehdä lähes naapuriin yksi kätkö lisää (mulla ois päässä hautumassa ).
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Nyt vaan äkkiä hakemaan vielä yksi, vai tarviiko tehdä lähes naapuriin yksi kätkö lisää (mulla ois päässä hautumassa ).
    Jäi tosiaan suoritus vähän vajaaksi, kun en tullut katsoneeksi, paljonko niitä puuttu sadasta. Mutta ei se haittaa, kun oli niin hienoa päästä pitkästä aikaa ajelemaan ja kelikin oli täydellinen.

Tällä löytömäärällä riittää vielä reilusti lähikätköjä, mutta tietysti sun pitää tehdä myös yksi ihan naapuriin. Pääsee taas hämmästymään, että "ai täällä on tällainenkin"
    ------
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    No niin kätkö perustettu, laittakaa kommenttia jos olette tulossa!!
    https://motocaching.net/en/cache/view/id6080
    Valitettavasti sääennuste näyttää melko huonolta. Jos sadetta meinaa pukata niin perun ajelun. Laitan sääpäivityksen la-aamupäivällä klo 09.30 tuonne Kätkösivulle!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Valitettavasti sääennuste näyttää melko huonolta. Jos sadetta meinaa pukata niin perun ajelun. Laitan sääpäivityksen la-aamupäivällä klo 09.30 tuonne Kätkösivulle!
    Onkos sun sunnuntai jo buukattu muuhun käyttöön? Mulle ainakin sopisi siirto sunnuntaille, jos noi nykyiset sääennusteet toteutuu.
    ------
    Onkos sun sunnuntai jo buukattu muuhun käyttöön? Mulle ainakin sopisi siirto sunnuntaille, jos noi nykyiset sääennusteet toteutuu.
    Kyllä sunnuntaikin onnistuu! Eli jos peruuntuu niin siirto sunnuntaille.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Mulle käy kans sunnuntai.
    Pleksillä 100 täynnä
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Pleksillä 100 täynnä

Kysymys kohteiden tarkistuksesta: jos mulle tulee kohde tarkistettavaksi ja tulee tilanne et oon vaikka viikon pois, lomalla tms niin mites sen tarkistuksen kans sit käy ? Tavasin ohjeita mutten tuota asiaa sieltä löytänyt.

Tilanne et olen ilman konetta / nettiä vaikka viikon on aika epätodenäköinen mut eihän sitä tiedä et jos vaikka onnistuis niin tekemään joskus.
    Kysymys kohteiden tarkistuksesta: jos mulle tulee kohde tarkistettavaksi ja tulee tilanne et oon vaikka viikon pois, lomalla tms niin mites sen tarkistuksen kans sit käy ? Tavasin ohjeita mutten tuota asiaa sieltä löytänyt.

Tilanne et olen ilman konetta / nettiä vaikka viikon on aika epätodenäköinen mut eihän sitä tiedä et jos vaikka onnistuis niin tekemään joskus.
    No hätä! Uudet kätköt on "yhteisessä jonossa" vartoomassa sopivan kielistä tarkastajaa. Sitten kun joku menee tarkastussivulle ja painaa "aloita" -nappia, ohjelma valitsee jonosta tarkastettavan kätkön. Eli kätköjä ei mitenkään etukäteen osoiteta kenellekään tarkasttettavaksi. Ja vaikka koneesi hajoaisi kesken tarkastuksen, niin ohjelma kyllä tarjoaa kätköä muillekin tarkastajille.
    ------
    Vielä kerran suurkiitos SooSoo:lle

Kävin äsken hakemassa kortit ja olipa viimeisen päälle hieno homma. Niitä on reilu tuhat kappaletta todella hyvälle materiaalille painettuna ja vieläpä valmiiksi viidenkymmenen kappaleen nipuissa.

Tarpeellisuudesta vielä sen verran, että oon taas tälläkin viikolla jakanut aika monta lappusta, kun oon tavannut motoristeja esim huoltiksilla. Vieläkään ei ole sattunut kohdalle ketään, joka olisi kuullut sivustosta ennestään (siis viime kesä mukaan lukien).
    ------
    Vielä kerran suurkiitos SooSoo:lle
    Se mimmi on kova painamaan!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    No hätä! Uudet kätköt on "yhteisessä jonossa" vartoomassa sopivan kielistä tarkastajaa. Sitten kun joku menee tarkastussivulle ja painaa "aloita" -nappia, ohjelma valitsee jonosta tarkastettavan kätkön. Eli kätköjä ei mitenkään etukäteen osoiteta kenellekään tarkasttettavaksi. Ja vaikka koneesi hajoaisi kesken tarkastuksen, niin ohjelma kyllä tarjoaa kätköä muillekin tarkastajille.
    Hyvä juttu. Jos luolakätkö meininki on su niin ootko tulossa sinne ? Siis jos huominen peruutetaan sään takia. Ota kortteja mukaan.
    Se mimmi on kova painamaan!
    Go-Za hyi hyi
    Juu... tulen kyllä ja otan kortteja matkaan riittävästi - nyt on mistä ottaa.

Gozan kortit ei tosin oo vielä sirkelöitynä. Kokeilen ensin, jos nää hepposemmat kuitenkin kelpais
    ------
    Tässä vielä SooSoo:n ottama kuva kirjapainosta...

Siinä on muiden kortit jo valmiina jakoon, mutta ne tukevammalle materiaalille painetut odottaa järeämpää leikkuria.

kortit.jpg
    ------
    Go-Za hyi hyi
    Ei siinä ole mitään "hyi-hyi" jos on painaja ammatiltaan!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Jaahas... meikäläisen tekemän kätkön (Kruunuvuoren huvilat) ilmeisesti juuri se käkökysymyksen vastauksen antanut huvila on palanut! Pitänee poistaa kysymys ennenkuin kerkiän käydä paikalla ja keksiä uuden.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Torholan luola -kätköletka-ajelu siirretty huomiselle 24.5. klo 12. Mankin ST1
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  30.  
    Torholan luola -kätköletka-ajelu siirretty huomiselle 24.5. klo 12. Mankin ST1
    ok, voi olla että meen omia reittejä noille luolille kun käyn ekaks ajamassa Pusulantien kätkön. Elikä ootte luolilla n. klo 13?
Sivu: 30 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2028293031324080 ... ViimeinenViimeinen