Enää 27 käyntiä kohteissa, niin olisi 12000 täynnä
Kai se sentään saavutetaan? Eihän kaikilla vielä ole välineet naftaliinissa? Mä meinaan ainakin ensi viikolla ajella ja pari lähikätköäkin on vielä hakematta
Muoks: Laitetaas vielä linkki kauden päättäjäisiin tälle uudellekin sivulle : https://www.motocaching.net/fi/cache/view/id7732
------
Kyllähän nyt tuohon pitää päästä. Mä ainakin ajelen yhä, mutta ollut vähän haastetta ehtiä mihinkään, kun on nuo työt ja uuden kämpän remppaus tässä myös. Mutta yritän kyllä hakea tässä lokakuun aikana vielä nuo muutamat lähikätköt, joita olen "säästellyt" ja saada sen 550 täyteen.
Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
Huomiseksi olis 8 kätkön kori piirrettynä. Toivottavasti aamun pannuhuonekatselmus ei venähdä ja reissu toteutuu.
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Hyvä, hyvä
Ja minä kehtasin epäillä, että saadaanko kymmpitonni täyteen tällä kaudella![]()
------
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Jäi kätkölenkki lyhyeksi kun pamahti öljynpainevalo palamaan. Öljyö kuitenkin oli eli oisko toi lämpötila +3 vaikuttanut asiaan. Ihan hyvin tuolla tuohon asti tarkeni ajella. Visiirin huurtumisen kanssa oli hieman ongelmia. Taitaa keväällä jatkua kätköilyt osaltani jos ei kelissä muutosta tule.
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Viimeksi muokannut: Go-Za; 13.10.2016 klo 11:28.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Sori, mut mä oon niin tylsä, että vaikka tuo ihan kiva vitsi onkin, niin en kyllä tuollaista kätköä hyväksy. Tai sitten voisi tehdä kätkön myös tossa meidän vieressä olevasta Alepasta, ja kaikista ABC-myymälöistä ja ja...
Tottakai saa ja oikeastaan pitääkin poistaa/ lukita / arkistoida. En minä eikä kukaan muukaan kätköilijä voi olla erikoistapaus jonka takia tehdään kätkö johonkin määrättyyn paikkaan.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Säännöissäkin on vitsikätköt kielletty. Vaikka olisi jossain mielessä kovin hauskakin, niin minusta ne on loppupelissä kumminkin enemmän haitallisia kuin hyödyllisiä. Kannattaa ajatella siltä kantilta, että tulee uusi käyttäjä ja hän katsoo, että mitä on tarjolla. Tarjonnan laatu ratkaisee hyvin pitkälle sen, kokeeko hän palvelun hyödylliseksi ja tuleeko hän saitille uudestaan.
Nyt Goza pyörä käyntiin ja markettiin ennen kuin arkistoidaan![]()
------
Moi!
Market kätkö arkistoitu. Jäi siis kuittaamatta... Olette oikeassa, vitsaillaan muualla.
Ei jatketa tätä keskustelua enempää vaan siirrytään eteenpäin...
Kiitos ja anteeksi.
Hyvää Syksyä Kaikille...vielä on kesää jäljellä!![]()
Z750
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Ei tarkastus etene mitenkään.
Hupsista!
Tapahtui jotain odottamatonta
Kätköä ei vielä ole julkaistu (view c:7774, u:1636)
Palvelimen kellonaika: 2016/10/15 15:12:15,351
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Alkaa väkisinkin ajokausi hieman hyytymään... viimeisen viiden päivän aikana vain kahdeksan löytöä. Toisaalta on hyvää aikaa tehdä uusia. Niitä onkin tullut samaisen viiden päivän aikana 41 kpl
Tiukille menee, tuleeko 12 000 löytöä täyteen. Nyt on 11 979. Jos ei kelit muuten salli, niin sitten hoidetaan homma kauden päättäjäisissähttps://www.motocaching.net/en/cache/view/id7732
------
Kyllä tuo 12000 poksautetaan.
Mulla on vielä vaikka mitä hakematta ja pelkästään noita lähitaistelukohteitakin on mulla kanissa Hesa-Vantaa-Espoo alueella yli 20.
Tuo 12 000 menee kyllä rikki. Enemmän olin huolissani siitä, saako jack 700 rikki, kun sillä on varmaan kaikki lähikätköt haettu. Mutta sitten tajusin, että onhan meillä ajokauden päättäjäiset, siellä voidaan sitten skoolailla 700 henkilökohtaisesti sekä 12 000 + yhteensä haetulle kätkölle![]()
![]()
Tänään oli yksi vuoden parhaimmista ajokeleistä ja -päivistä.
Kuiva keli heti aamusta eikä myrskytuulta näkynyt.
Karvan yli 500 kilsaa tuli kurvailtua tämän harrazstuksen parissa.
Mulla on tällä hetkellä melko hyvä kontakti yhteen Moskovassa asustelevaan motoristi-aloittelijaan. Koitan saada häntä kääntämään noita muutamaa Venäjällä olevaa kätköä ryssäk... siis venäjäksi.
Tarkastajia ei taida löytyä sille kielelle?
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Ohoh:
Löydä moottoripyöräreitit ja kohteet uudella tavalla.
Motocaching on uusi tapa löytää mottoripyöräreittejä ja muita mielenkiintoisia kohteita ajeluille.
Motoristeilta motoristeille - ilmaiseksi.
Jo 2 053 kohdetta sekä 12 991 käyntimerkintää ja kommenttia pitämässä tiedot ajan tasalla.
![]()
Niin? 12 000 löytöä ja melkein 13 000 käyntimerkintää = löytöä, kommenttia etc.