Sivu: 82 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3272808182838492 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2431:stä 2460:een 3785:sta
    Uuden kartan käytännön testi suoritettu. Ihan hyvin meni parisenkymmentä kohdetta ja n. 850 kilsaa. Kai se sitten on ok - vaikka saisihan se pääteiden viiva silti olla paksumpi

Hyvin muuten vältti juhannuksen menoliikenteen ruuhkat, kun ajeli noita kätköiksi merkittyjä teitä. No joo... kiertoa tuli about 760 kilsaa, mutta se on sivuseikka.

Tosiaan hauska sattuma, että Jack oli parkkiksella, kun menin Uudenkaupungin automuseolle. Lisäksi meillä oli sama matka, joten käytiin neljä kohdetta yhdessä sekä yksi paikka, josta tehdään uusi kätkö. Rauman pohjoispuolella mä sitten käännyin takaisin etelämmäs, kun Jack jatkoi pohjoiseen.

Oikein hyvää Juhannusta kaikille!
    ------
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Uuden kartan käytännön testi suoritettu. Ihan hyvin meni parisenkymmentä kohdetta ja n. 850 kilsaa. Kai se sitten on ok - vaikka saisihan se pääteiden viiva silti olla paksumpi

Hyvin muuten vältti juhannuksen menoliikenteen ruuhkat, kun ajeli noita kätköiksi merkittyjä teitä. No joo... kiertoa tuli about 760 kilsaa, mutta se on sivuseikka.

Tosiaan hauska sattuma, että Jack oli parkkiksella, kun menin Uudenkaupungin automuseolle. Lisäksi meillä oli sama matka, joten käytiin neljä kohdetta yhdessä sekä yksi paikka, josta tehdään uusi kätkö. Rauman pohjoispuolella mä sitten käännyin takaisin etelämmäs, kun Jack jatkoi pohjoiseen.

Oikein hyvää Juhannusta kaikille!
    Jep ! Tais olla silmät lautasen kokoset että mitä ihmettä, äijä kurvaa samalle parkkipaikalle n. 200 kilsan päässä kotoa kun mä oon siellä.

Joo, tänään tuli 640km, 14 tuntia ja 14 kohdetta. Normi matka suoraan a to b ois ollu 330 kilsaa ja noin 4h. Elikkä ei oo tosiaankaan nykyään kiire tässä kätköilyssä. Tänäänkin meni puoli päivää ihmetellessä eri paikoissa ja tuli sitten käytyä myös automuseossa kahteen kertaan kun Pleksi pölähti paikalle ! Hyvä kätkö päivä oli tänään ! Enkä ees ollu märkä kun pääsin perille
    R1200GSA -09
    No onpa ollut sattuma teillä . Ja paljon kuitattuja kätköjä. Me yritetään sitten Gozan kanssa puolustaa asemia ensi viikolla, ei välttämättä päivittäin niin monella mutta ehkä sitäkin laadukkaammalla kätköllä . Pitääkö pleksin kehittää seuraavaksi pari-kätköily, jossa katsotaan mikä pari on löytänyt eniten kätköjä yhtä aikaa .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Wilhelmillä 200 rikki, onnittelut!

Ja PetriS 250 eli neljännestonni rikki! Kunnioitettava suoritus kun on ollut alta vuoden kätköilijänä .

Ottakaa muutkin mallia ja lisää vaan aktiivista väkeä meidän hullujen himokätköilijöiden "kärkikaartiin" .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    On tää jännää hommaa.
    03.04.2016 koemielessä merkkasin ekan mestan.
    15.05.2016 vetäisin sitten ensimmäisen kunnon rundin.
    Tähän hommaan on tullut tänä keväänä/kesänä alle muutamat renkaat ja kilsoja reilut parikymmentätuhatta.
    Tässä samassa olen huomannut olevani pirun huonomuistinen, se mitä painaa mieleensä Tampereella tai matkalla, unohtuu kotio mennessä tyystin.
    Värisokeaksikin olen itseni havainnut.
    Ja on mulla laskutaitokin hukassa.
    Ja numerotkin menee lahjakkaasti sekaisin kuin lukihäiriöisellä.
    Sodan ajan itsestäänselvyydetkin on menneet sekaisin, pylväiden päistä en tunnista enää mainosmopoja tai niiden merkkejä.
    Tai sitten vain tulkitsen asioita aivan väärin kohteissa.
    No, hauskaa on silti ollut ja eiköhän tää hauskuus jatku.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Tuosta voisi rivien välistä lukea että kätköily on koukuttavaa. Ja se on. Eilen yli 14h ja tänään en päässy ajaa kuin 150km tosin ilman kätköilyä. Ei niinku tunnu saavan ajamisesta millään tarpeeksi
    Nyt ei voi enää ajaa, piti rauhottua yleisön pyynnöstä. Ja ottaa mahtavassa Juhannus kelissä bisse ja jekku

Viimesen pyrähdyksen vedin tunti sitten paikallisilla sorateillä, laukut irti ja oli pakko kokeilla vähän rajoja kun kokematon oon noille sorapätkille. Koskaan ei oo ollu prätkän kanssa niin hiki. Kivaa oli. Mutta nyt on kätköhommista vähän vierotus oireita. Ehkäpä huomenna Närpiön ja Kaskisten suuntaan... Jos on ajokunnossa

Hyvää Juhannusta kaikille. Älkää hukkuko !
    R1200GSA -09
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Wilhelmillä 200 rikki, onnittelut!
    Thanks
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Älkää hukkuko !
    Tutkimusten mukaan hukkuneilla on lähes aina sepalus auki. Jos vain pidätte sepaluksen kiinni se varmistaa ettette huku!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Vaimo kyllä heitti tänään kesän parhaat ajatuksensa kun hikoili kyydissä.
    Ajeltiin tänään aivan järkyttävän kuumassa kelissä koko päivä milloin missäkin.
    Sitten tuli se päivän ajatus;
    "Täytyykin viritellä ympäri kämppää näitä geopisteitä ja tehtäviä, joita voit sitten noutaa vain imurin kanssa niin tulisi kämppäkin siivottua."
    Voitte uskoa että repesin.
    Toi geokätköily ei oo vissiin mua varten.

Systeemi ei sitten mulle toimi ollenkaan. Ei kätkösivusto eikä se keskusteluosio

Reksiteröinti onnistuu mutta sivuille kirjautuminen ei.

"Internal error

Server time: 2016.06.25 20:32:0022

There was some sort of technical error. Please, try again and if the problem persists report the error on motocaching forum. Don't forget to tell what you did prior to this and INCLUDE ALSO THE SERVER TIME ABOVE in your message.

Tekninen probleemi. Yritä uudelleen ja jos ongelma toistuu, niin ole ystävällinen ja raportoi virheestä foorumilla. Älä unohda kertoa, mitä teit ennen virheilmoitusta ja KOPIOI MYÖS YLLÄ OLEVA KELLONAIKA viestiisi.
    "
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Tota noin... huomasitko, että saitilla käytetään sähköpostiosoitetta käyttäjätunnuksena? Voisiko olla vaan siitä kiinni?
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti

Systeemi ei sitten mulle toimi ollenkaan. Ei kätkösivusto eikä se keskusteluosio

Tuli vaan mieleeni omasta kokemuksesta...
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti

"Internal error

Server time: 2016.06.25 20:32:0022

There was some sort of technical error. Please, try again and if the problem persists report the error on motocaching forum. Don't forget to tell what you did prior to this and INCLUDE ALSO THE SERVER TIME ABOVE in your message.

Tekninen probleemi. Yritä uudelleen ja jos ongelma toistuu, niin ole ystävällinen ja raportoi virheestä foorumilla. Älä unohda kertoa, mitä teit ennen virheilmoitusta ja KOPIOI MYÖS YLLÄ OLEVA KELLONAIKA viestiisi.
    "
    Joko onnistu ? Jos ei niin Pleksi varmasti auttaa.

E: näköjään on onnistu kuittauksien perusteella.
    R1200GSA -09
    Joko onnistu ? Jos ei niin Pleksi varmasti auttaa.

E: näköjään on onnistu kuittauksien perusteella.
    Joo, onnistu kun vaihtoi selainta.
    vai oliko sitten yön aikana bitit saaneet itsensä ojennuksiin.??
    Vai onko tossa Edgessä joku asetus itsellä miksi ei toimi??
    Kettu juttu
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
    Juhannuksen parin päivän saldona 930 km, 25 löydettyä ja yksi pummattu kätkö. Että miten niin koukuttavaa puuhaa...
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
    26 kätköä ja 1238km to aamu -su ilta. Enemmän oli suunnitelmissa mutta oli jussin aikana muuta mukavaa aktiviteettia.
    R1200GSA -09
    Lainaa Tirli kirjoitti Katso viesti
    Juhannuksen parin päivän saldona 930 km, 25 löydettyä ja yksi pummattu kätkö. Että miten niin koukuttavaa puuhaa...
    Tänään tuli vielä 350 km ja kolme kätköä lisää. Siis pe-su 1280 km ja 28 kätköä.
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
    Tänään tuli vielä 350 km ja kolme kätköä lisää. Siis pe-su 1280 km ja 28 kätköä.
    No niih siistii
    Mikäs pyörä sulla on ? Ettei vaan africa twin tai joku sellanen sini puna valko jotain ? Oltiin nimittäin sääksmäen sillan paikkeilla suurinpiirtein samaan aikaan.
    R1200GSA -09
    No niih siistii
    Mikäs pyörä sulla on ? Ettei vaan africa twin tai joku sellanen sini puna valko jotain ? Oltiin nimittäin sääksmäen sillan paikkeilla suurinpiirtein samaan aikaan.
    Eikäkun mulla on harmaa bläkkäri. Tänään vain tankkilaukun kanssa liikkeellä. En nähnyt Sääksmäen sillalla Twiniä tai Gessua, olisin kyllä noteerannut.
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
    Eikäkun mulla on harmaa bläkkäri. Tänään vain tankkilaukun kanssa liikkeellä. En nähnyt Sääksmäen sillalla Twiniä tai Gessua, olisin kyllä noteerannut.
    Jep ja ok
    R1200GSA -09
    PetriS vetäs 300 rikki Taitaa olla meistä hurahtanein, alle 3.5 kk ja ton verran kohteita
    Ootkohan jääny vähän koukkuun tähän hommaan.
    R1200GSA -09
    Ja Jack näyttää ottaneen kärkisijan eniten kätköjä löytäneenä. jlik taisi pitääkin sitä aika kauan?
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
    Ja Jack näyttää ottaneen kärkisijan eniten kätköjä löytäneenä. jlik taisi pitääkin sitä aika kauan?
    Joo, nyt on taukoa kätköilyn suhteen kun oon enklannissa kotilolla ja palaan kotiin heinäkuun puolenvälin jälkeen. Nyt on aikaa sitten editoida Atlantinvallin jutausvideoita.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Voisiko pleksi poistaa maaemolta tarkastuskiellon? Toi mimmi säätää niin paljon ettei itsekään tiedä missä meni kämmäilemään.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Joo, nyt on taukoa kätköilyn suhteen kun oon enklannissa kotilolla ja palaan kotiin heinäkuun puolenvälin jälkeen. Nyt on aikaa sitten editoida Atlantinvallin jutausvideoita.
    Sulla ois jlik mahtavat kätköilyt siellä Englannissa jos menisit sinne prätkällä. Sinne on joku tehny hurjasti reittejä
    Ens vuonna sanot eukolle että pyörällä ja kyytiin mars !
    R1200GSA -09
    Löytyi-merkintöjen määrä on ollut kasvussa, kun on tullut uusia kuskeja ja kohteita.

Juuri meni 8000 löytöä rikki Niistä on tehty tällä kaudella 2880 ja viime kaudella 3551. Nykyisellä tahdilla tällä kaudella tulisi vielä yli 2000 löytöä, jolloin menisi kymppitonnikin rikki. Saas nähdä käykö niin.
    ------
    Sulla ois jlik mahtavat kätköilyt siellä Englannissa jos menisit sinne prätkällä. Sinne on joku tehny hurjasti reittejä
    Ens vuonna sanot eukolle että pyörällä ja kyytiin mars !
    Joo, näin olis. Mä oon yritäny kinuta yheltä työkaverilta mopoa lainaksi kun hänellä on kaks mopoa. Ongelma on vain siinä että toisella mopolla ajetaan vain sunnuntaisin ja silloin kun ei sada. Tää on kuitenkin aika mahoton yhtälö täällä (tuntuu lähes aina satavan täällä). Toisaalta pitäis roudata omat vermeet Suomesta. No, jos mopo olis saatavilla niin varmasti roudaisin vermeet.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Voisiko pleksi poistaa maaemolta tarkastuskiellon? Toi mimmi säätää niin paljon ettei itsekään tiedä missä meni kämmäilemään.
    Eipä hätiä mitiä... Laitetaan kielivalinnaksi ojibwe, niin tulee tarkastettavaa melko harvakseltaan

Ai, se olikin tarkastuskiellon poistaminen, eikä päälle laittaminen

Muoks: Nyt pitäisi taas toimia!
    ------
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mulle napsahti kans tarkastuskielto, kun heikko nettiyhteys pätkäisi pari hyvin alkanutta tarkastusyritystä. Aattelin, että voin elää asian kanssa, mutta voiko sen saada poiskin hyvillä selityksillä?
    Viimeksi muokannut: Tirli; 28.06.2016 klo 23:18.
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
    PetriS vetäs 300 rikki Taitaa olla meistä hurahtanein, alle 3.5 kk ja ton verran kohteita
    Ootkohan jääny vähän koukkuun tähän hommaan.
    Joo, on tämä kätköily vaan koukuttavaa hommaa . Tänä vuonna huristellut 14 tkm, pääasiassa näitä kätköajoja
    En nyt oikein tiedä pitäisikö tästä olla ylpeänä vaiko nolona . Ihan niin kuin ei muuta elämää olis ollenkaan.

Ostin 1. oman prätkän vuosi sitten, joten ajohaluja riittää siitäkin syystä. Tämän kätköilyn kautta on löytynyt hyviä reittejä ja muita kohteita 2-pyöräiselle. Mielekkäämpää ajella näiden kätköjen perässä kuin muuten vaan umpimähkään.

Kovimpia kätköilijöitä olette te, jotka myös teette näitä kätköjä. Hurjimmat ovat tehneet näitä satoja (gozamite, jlik ja pleksi)!
    MT-10
  30.  
    Lainaa PetrinMP kirjoitti Katso viesti
    Mielekkäämpää ajella näiden kätköjen perässä kuin muuten vaan umpimähkään.
    Mutta umpimähkään ajelemalla bongaa ne parhaat reitit :-) Ja sitten niitä voi jakaa muillekin...
Sivu: 82 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3272808182838492 ... ViimeinenViimeinen