Joo näytti menneen 300 rikki.
306 + 456 + vielä 4 äsken tarkistettua = paljon. Jonkun verran aktiivisen oloinen kaveri.![]()
R1200GSA -09
Tavoite oli päästä Maaemon ohi, mutta pieni laskuvirhe siinä sitten kävi. Kotimatkalla jäi 1 hakematta, mutta se ei olis auttanu Maaemon tavoittelussa!
Kätköjä tulee kyllä koko ajan lisää kun vaan keksii että mihin. Kuukauden päästä olen reissussa, eiköhän silloin tule kätköjä sitten urakalla!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Eilen illalla meni motokätköilyneitsyys ja vielä tuplana!![]()
Honda CRF1000L Africa Twin DCT '16
ex: Solifer SM-82, Yamaha XT660Z Ténéré '13
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Meillä oli tänään koululla kaseille liikennekasvatusta ja sitä pitämään tullut ajo-ope olikin motoristi. Turistiin mm. kätköilystä ja vaikka oli kuullut sivustosta ei ollut siihen tarkemmin tutustunut. Eihän mulla tietenkään töissä ollut kätkökortteja mukana mutta nohevana tyttönä keksin antaa matkaan kätkökynän, joka laukusta löytyi, lukeehan siinäkin sivuston osoite. Mitä tästä opimme: pidä aina kätkökortit mukana, ikinä ei tiedä koska törmää toiseen motoristiin
![]()
.
Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
Uusien kätköjen tekeminen ei onnistu:
![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Ehkä hieman yleistävästi sanottu, mutta juu...
Nyt kun vielä keksisi, miten tuon virheen saa aikaan, niin saisin korjattua. Olen melko varma, että kyseessä on ongelma, joka on ollut olemassa ainakin puoli vuotta (todennäköisesti pitempäänkin), joten ihan joka välissä se ei tule vastaan.
Jostain syystä valitun maan tunnus tai tieto siitä, että maata ei ole vielä valittu, ei ollut talletusvaiheessa mukana kätkön tiedoissa. Olisiko sinulla antaa jotain vinkkiä, millainen tämä kätkö oli maavalinnan osalta? Ainakin se rajaisi jo paljon, jos tietäisi oliko reitti vai paikka? Satutko muistamaan, miten määritit paikan (tai reitin a-pisteen) osoitteen? Klikkasitko kartalta?
------
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Kävin heti väijymässä mitä Go-Za on Ahvenamaalle lisännyt, koska olen tuonne loppukesästä menossa. Ilmeisesti tuosta teknisestä ongelmasta johtuen eivät tulla vielä näkyneet, mutta tartee pysyä hereillä.
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
No siel on nyt 3 (korjaan: 4) kätköä lisää, kaikki Suomessa (Åland). Tonne kun vielä muutama kätkö tulee niin sehän olis kätköreissun paikka! Vai mitä?
Viimeksi muokannut: Go-Za; 31.05.2016 klo 18:19.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Sulla on LoneWolf aika hyvä meininki päällä, paljonko veikkaat monta kätköä tulee haettua nyt Norjan reissun aikana ?
Mukaan lukien meno ja paluumatkat Suomessa.
R1200GSA -09
Laskeskelin eilen että menomatkalle osuisi vielä 14 kätköä. Jutausreitillä taitaa olla 2 vai 3 ja lopuksi vielä Porjus jossa käyn vaikka "virallinen" jutaus ei sinne menisikään. Paluumatkan reitti on täysin avoinna, jos sää suosii saatan käydä vielä Nuorgamissa ennen etelää kohti kääntymistä...
Kuten myös!Jäi kätköreissuun ilmoittautumatta Eli ilman muuta!![]()
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Laitetaas nyt tänne foorumin puolelle tervehdys tänä keväänä aloittaneelta kätköilijältä.
Ensinnäkin isot kiitokset hienon idean ja sivuston luomisesta! Minunlaiselleni "yksinäiselle sudelle" tämä konsepti on antanut todella paljon iloa! Vaihtelevat työvuorot sun muut arjen askareet yleensä vaikuttaa siihen milloin pyörän päälle pääsee ja niinä kertoina, kun ei ajoseuraa ole (hyvin usein), niin nappaan yleensä motocachingista pari kiintopistettä, jonne lähden suuntaamaan (löydän ne sitten tai en).
Aloitin moottoripyöräharrastuksen toissakesänä ja ajo oli pääpiirteittäin päämäärätöntä liikkumista johonkin ilmansuuntaa ja kun kotiinlähdön aika koitti tsekkasin puhelimen gepsistä missä päin olen ja lähdin takaisin. Pidemmän päälle aika puuduttavaa touhua kaltaiselleni ihmiselle, joka haluaa kuitenkin jollain tasolla tietää, minne olen menossa tai mitä olen hakemassa. Tämä palvelu takaa sen, että reissuni varrella on aina jotain mielenkiintoista, johon suunnata.
Tänä keväänä olen löytänyt kotiseudultani PK-seudulta todella mielenkiintoisia kohteita, joiden olemassaoloa en edes tiennyt tai sitten olen kätköjen avulla vieraillut lapsuudestani tutuissa paikoissa, jonne en autolla olisi koskaan enää eksynyt.
Suuret kiitokset siis sivuston ylläpitäjille ja aktiivisille käyttäjille ja uusien kätköjen luojille!![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Elokuun puolessa välissä on Orgin kesäpäivät ja Imatran ajot...
Honda CBR 1100 XX
ex XL 700 V Transalp
Kiitos! Olipas kiva saada tällaista palautetta. Silloin, kun ekaa versiota kehittelin, jännitti kovasti, että saadaanko saitille ollenkaan sisältöä, mutta onhan sitä kertynyt ainakin yli omien odotusten. Jos kerron jollekin sivustosta, niin sanon sen olevan ylivoimaisesti kattavin kokoelma motoristeja kiinnostavista kohteista Suomessa. On se vaan niin hienoa, kun paikkoja ja reittejä tietävät jakavat niitä muillekin! Tietysti gozamite ja jlik on tekijöinä omassa luokassaan, mutta fakta on se, että jo 92 suomalaista on lisännyt kohteita sivustolle. Lisäksi todella monet ovat osallistuneet kätköjen tarkastukseen ja tietty lokimerkintöihin jne... Kuten sanoit, aktiiviset kätköilijät tekevät tästä sen mitä se on.
------
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Mihinköhän on kadonnut yksi kätkö?? EI ole tosin mun tekemä, tuli vaan mieleen kun tossa kattelin kätkökarttaa...
Se oli reittikätkö Halikosta Paimioon suurinpiirtein näin: https://goo.gl/maps/rSUAzvT43fo
Siinä oli vielä joku kysymys siitä sillasta. En muista kenen tekemä se oli, varmaan arkistoitu mutta miksiköhän?
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi