Sivu: 65 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775115 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1921:stä 1950:een 3785:sta
    No tunnen henk. koht. entisen "toimituspäällikön" jonka toimenkuva on hieman erilainen nykyisessä Motorrad -lehdessä. Kyllä se juttu sinne saataisiin jos vähän viitsisi itseään tyrkyttää. Toisaalta ei täällä Suomessa enää taida olla niin suuri onglema tuo asian tietoon saaminen, se menee varmaan aika omalla painollaan jo.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    No tunnen henk. koht. entisen "toimituspäällikön" jonka toimenkuva on hieman erilainen nykyisessä Motorrad -lehdessä. Kyllä se juttu sinne saataisiin jos vähän viitsisi itseään tyrkyttää. Toisaalta ei täällä Suomessa enää taida olla niin suuri onglema tuo asian tietoon saaminen, se menee varmaan aika omalla painollaan jo.
    Olit vissiin avustava toimittaja omissa jutuissa, miksei toimisi nykyäänkin.
    Kyllähän Turun vanha veturikin aina välillä kirjoittelee testeistä tuonne
    Viimeksi muokannut: tate66; 20.11.2015 klo 21:58. Syy: Kirjoitus virhe
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän Turun vanha veturikin aina välillä kirjoittelee testeistä tuonne
    Juu tiedän oikein hyvin miten se homma toimii. Joelilla kuitenkin jalka aika paljon syvemmällä oven välissä kuin mulla. Ja kynäkin pysyy paremmin kädessä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Nostetaanpas tämä vielä ylös, muutama päivä aikaa ilmoittautua !

https://www.motocaching.net/fi/cache/view/id6708
    R1200GSA -09
    Sain nyt tehtyä ominaisuuden, jota täällä jo kyseltiinkin: Top-listoihin ja uusimpien kätköjen listaukseen voi valita näkymään "Kaikki maat". Myös "Kaikki osavaltiot" valinta on mahdollinen niissä maissa, joissa on osavaltioita.

Samalla tuli laitettua maat ja osavaltiot näkyviin paikkoihin, joissa näkyy kätköjä (tapahtumat, uusimmat lokimerkinnät, kätkön perustiedot, reittieditori, tarkastus...). Eli muutoksia tuli taas tosi monelle sivulle, joten voi hyvin olla, että jotain jäi huomaamatta tai testaamatta. Laittakaahan palautetta...

Uudet ominaisuudet ja korjaukset muuten näkyy tuossa säikeessä ja kulloinkin käytössä oleva versionumero on tämän sivun alareunassa.
    ------
    Tää "helpohko" enduroreitti tuli lisättyä kätköksi. Hitto, pitää kyllä oikeesti hankkia kunnon off-road pyörä millä pääsee näitä reittejä ajamaan! Tää on todella mielenkiintoinen 80 kilometrin pätkä!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    . Hitto, pitää kyllä oikeesti hankkia kunnon off-road pyörä millä pääsee näitä reittejä ajamaan!
    Joo mikäs et ei.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Tää "helpohko" enduroreitti tuli lisättyä kätköksi. Hitto, pitää kyllä oikeesti hankkia kunnon off-road pyörä millä pääsee näitä reittejä ajamaan! Tää on todella mielenkiintoinen 80 kilometrin pätkä!!
    Miehellä on pitkä joustoinen hipo prätkä ja tarttis muka kunnon enskan. HÄPEÄ. Nyt kauppaan hakemaan nappularenkaan ja ajelemaan. Ton nyt ajais vaikka SDR:llä
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Miehellä on pitkä joustoinen hipo prätkä ja tarttis muka kunnon enskan. HÄPEÄ. Nyt kauppaan hakemaan nappularenkaan ja ajelemaan. Ton nyt ajais vaikka SDR:llä
    Juujuu, olet ihan oikeassa! Tosin en ehkä bemmulla tonne menisi... tai ainakin mielummin menisin Hondalla!
    Mutta ajatellen niitä oikeesti hankalampia pätkiä niin Honda on helekutin raskas ja Bemmun haluan pitää siistinä eli en lähde sillä könyämään ihan mihin tahansa!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    HOX! HOX! Muistutan kiinnostuneita tulemaan paikalle (ettei tarttis ihan parin ihmisen voimin iltaa istua). Ei haittaa vaikkei olisi kätköillyt kesällä, silti voi tulla tutustumaan porukkaan ja kyselemään mitä se kätköily oikein onkaan . Pöytävaraus on tällä hetkellä muutamalle ihmiselle enemmän kuin mitä on ilmoittautuneita, joten hyvin mahtuu mukaan (ja varmasti sopu sijaa antaa, jos tulisi enemmänkin väkeä kuin mitä pöytäpaikkoja on varattu).

Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Nostetaanpas tämä vielä ylös, muutama päivä aikaa ilmoittautua !

https://www.motocaching.net/fi/cache/view/id6708
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Nuuksion, Seitsemisen ja Helvetinjärven kansallispuistot lisätty kätköiksi. Aikasemmin löytyy ainakin Lauhavuori, Repovesi, Torronsuo ja Teijo. Näistä Lauhanvuori ja Teijo ainoastaan ajoreitteinä. Noitahan voisi lisätä vaikkapa ainakin kaikki ne joihin pääsee suht helposti ajamaan ja joissa on joku lyhyt luontopolku helposti käveltävissä. Sipoonkorven voisin tossa ainakin tehdä... Haluaisko joku muu tehdä vähän pohjoisempana olevia?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Nuuksion, Seitsemisen ja Helvetinjärven kansallispuistot lisätty kätköiksi. Aikasemmin löytyy ainakin Lauhavuori, Repovesi, Torronsuo ja Teijo. Näistä Lauhanvuori ja Teijo ainoastaan ajoreitteinä. Noitahan voisi lisätä vaikkapa ainakin kaikki ne joihin pääsee suht helposti ajamaan ja joissa on joku lyhyt luontopolku helposti käveltävissä. Sipoonkorven voisin tossa ainakin tehdä... Haluaisko joku muu tehdä vähän pohjoisempana olevia?
    Lauhanvuoresta löytyy reitti + näkötorni mutta ei itse kansallispuistoa jossa olisi kyllä nähtävää muutakin. Eli jos sinne joku eksyy niin kannattaa varata hieman aikaa jos tykkää liikkua luonnossa.
    R1200GSA -09
    Lauhanvuoresta löytyy reitti + näkötorni mutta ei itse kansallispuistoa jossa olisi kyllä nähtävää muutakin. Eli jos sinne joku eksyy niin kannattaa varata hieman aikaa jos tykkää liikkua luonnossa.
    Juu aikaa noissa menee helposti. Mulla meni kesällä 4-5 tuntia Repovedellä (5km Ketunlenkki). Helvetinkolulle on tullut kuulemma uusi hyväkuntoinen polku joka pitäisi olla helppokulkuinen. Haastetta löytyy sieltä periltä jos haluaa järvelle asti kiivetä...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Helvetinkolusta meinasin tehdä kohteen ens kesänä mutta nythän tää menee paremmin näinpäin
    R1200GSA -09
    Suomessa on niin paljon hyviä ja hienoja paikkoja että kesä sais jo tulla äkkiä. Hitonhauta, Helvetinkolu, Pakasaivo, Lonna, Vallisaari, Ulko-Tammio, Kiikunlähde...

Siinä muutama ja kaikkiin noihin ei pääse prätkällä. Lista ois vaikka kuinka pitkä...

E: aika pliisuilta noi mun mainitsemat paikat tuntuu kun katsoi tuon Savorau nimimerkillä tehdyn reissuvideon idän suuntaan.
    R1200GSA -09
    Helvetinkolusta meinasin tehdä kohteen ens kesänä mutta nythän tää menee paremmin näinpäin
    Mä olen käyny Helvetinkolulla vuonna 1991... Lienee aika paljon muuttunu paikat sen jälkeen. Täytyy päästä käymään!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Mä olen käyny Helvetinkolulla vuonna 1991... Lienee aika paljon muuttunu paikat sen jälkeen. Täytyy päästä käymään!

Ens kesänä tehdään retki sinne. Kätköletkaretki. Siinä on lähellä lentokoneluola. Ja muitakin kohteita.
    R1200GSA -09
    Nyt näyttää siltä että kaikki nukkuu... Toista vuorokautta pari englanninkielistä tarkistuksessa. No kai ne sieltä joskus tulee? Toisessa on korjattavaakin.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Nyt näyttää siltä että kaikki nukkuu... Toista vuorokautta pari englanninkielistä tarkistuksessa. No kai ne sieltä joskus tulee? Toisessa on korjattavaakin.
    Talviunilla

Ei vaan... mullakin on nyt ollut työkiireitä aamusta yöhön... Oon kumminkin ohessa duunannu sitä, että saat merkattua tammikuussa omia kätköjä ulkomailla Kun vaan ehtisi testaamaan.
    ------
    Lievää masennusta ilmassa. Ei tuu ollenkaan ajokelejä nastakummeille. Pakkanen, lumi ja jää puuttuu. Pikitiellä lentää suolankura ja sulalla soratiellä menee nastarenkaat pilalle
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
    Liian paljon töitä... mutta viikon kuluttua saa lepuuttaa taas hetken
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Nyt on mullakin tää sama ongelma. Mä oon muuttanu luuppeja erillisiksi reiteiksi joten on tulossa lisää uusia kätköjä. Vielä on käymättä läpi lähes 100 kätköä UK:ssa mutta eiköhän ne tule käytyä läpi ennen kuin UK:ssa alkaa mopokausi. Mutta nythän on luvattu ainakin Etelä-Suomeen lämmintä joten pitäisköhän käydä jouluna ajelemassa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    nythän on luvattu ainakin Etelä-Suomeen lämmintä joten pitäisköhän käydä jouluna ajelemassa.
    Pitää!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Pitää!
    Joo, tuli käytyä parilla kätköllä. Aivan upea keli tänään.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Käykääpä lukemassa suomalaisen pariskunnan retkestä rapakon taakse. Kävivät ajmassa tuon Blue Ridge Parkwayn jos tein kätköt tuossa alkusyksystä. Täällä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Kuka ottaa vuoden viimeisen ajetun kätkön/reitin Suomessa vuonna 2015? Nyt ei puhuta mistään pyörän näkemiseen riittävästä tehtävästä. Eli olen laittanut haasteen vetämään täällä foorumilla ja myös tehtävään liittyvällä sivustolla.
    Viimeksi muokannut: yrmyli; 26.12.2015 klo 20:08.
    Lunta tuli tänne etelään tänään ja pakkasta luvassa vuodenvaihteeseen asti. Joten tiukkaa kyllä tekee!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa yrmyli kirjoitti Katso viesti
    Kuka ottaa vuoden viimeisen ajetun kätkön/reitin Suomessa vuonna 2015? Nyt ei puhuta mistään pyörän näkemiseen riittävästä tehtävästä. Eli olen laittanut haasteen vetämään täällä foorumilla ja myös tehtävään liittyvällä sivustolla.

Yrmyli kuittasi viimeisen ajetun reitin!

Mutta kuka ottaa ensimmäisen ajetun reitin maailmassa vuonna 2016?
    Lainaa paebar kirjoitti Katso viesti
    Yrmyli kuittasi viimeisen ajetun reitin!

Mutta kuka ottaa ensimmäisen ajetun reitin maailmassa vuonna 2016?
    Olinko se minä? Oliko eka ajamalla haettu kätkö vuonna 2016?
  30.  
    Lainaa yrmyli kirjoitti Katso viesti
    Olinko se minä? Oliko eka ajamalla haettu kätkö vuonna 2016?
    Sinäkö se oot. Taisit olla ekana asialla, onneks olkoon ! Nyt olis täällä etelässä hyvät ajokelit sulle. Etelä-Pohjanmaalla ei ollut senttikään kun lähdettiin aamulla sieltä, nyt täällä etelässä jo melkein 10cm. Yrmylin kelit.
    R1200GSA -09
Sivu: 65 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775115 ... ViimeinenViimeinen