Ihan vertailukelpoisia kuukausia ei juuri ole, mutta tässä kuitenkin heinäkuu ja elokuu vertailu viime vuoteen.Tietty heinäkuiden kelit oli vähän erilaiset ja elokuu on vielä kesken, mutta saa tuosta jotain osviittaa:
Screen Shot 2015-08-25 at 13.01.43.png
Uusien käyttäjien osalta tuossa näkyy se, että saitin avaamisen jälkeen tuli paljon rekisteröitymisiä, kun uusia käyttäjiä tavoitti helposti orgin kautta.
Enempi saitin käytöstä kertoo minusta se, että merkattujen löytöjen määrä per kuukausi on kasvanut aika huimasti.
Talvella kätköjä oli 340. Hieman mietitytti, että joko Suomen kohteet on merkattu, mutta ei tosiaan ollut. Nyt Suomessa on 530 kätköä ja lisää tulee koko ajan.
muoks: Yritin saada tohon isomman kuvan, vaan enpä keksinyt, miten saisi - olisiko vinkkejä vastaisuuden varalle?
------
Onkos tää nyt sääennusteen mukaisesti no go?
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Ei. Lopullinen tieto tulee varmaan huomenna 14-15 aikoihin (arvaus)
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Ennusteet näyttävät että sade loppuu 15-17 aikoihin...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Voi perseensuti. Kämppä saatava myyntiin ja välittäjä tulee piipahtamaan 18.30, joten minulta jää makkarat väliin![]()
Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
Saderintama on nyt makkaranpaistopaikan päällä joten eiköhän sade lopu illaksi. Seurataan tilannetta.
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Eikös toi ole aika selvää jo? Esittäisin toiveen, että päätetään ainakin kahteen mennessä (pääsis vaimokin mukaan, jos mennään).
Oma ääneni btw menee sille, että mennään vaan nyt kun on vielä edes kohtuullista keliä. Tietty, jos muut on sitä mieltä, että tien pitää olla ehdottomasti kuiva jne, niin sitten ei ehkä kannata.
------
Sade juuri loppunut Espoossa, jotain pieni kuuroja saattaa vielä tulla. http://testbed.fmi.fi/history_browser.php
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Mulla on ajatuksena lähteä Lahnuksen Shelliltä noin puoli viiden aikaan ja ajella 132:ta Klaukkalan, Vihtijärven, Läyliäisen ja Launosen kautta.
Tosin oon kyytiläisen kanssa ja ajelen hissukseen, joten voi olla tylsää muille.
------
Saattaa olla että musta gessu tulee kolkuttelemaan Pleksin pyörän taka poksia jostain matkalta.
^ Samat sanat. Etenkin kun mun kahvinkeittopaikka (lue: lapsuuskoti) on lähes vieressä (Röylässä) niin paikka passaa mulle mainiosti. Olettaen siis että mun mopo (tai siis sen ketjut) kestää matkan, pitäkää peukkuja pystyssä
.
Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
Mä yritän ehtiä myös Lahnuksen Shellille. Nyt suihkuun (fillarilla töissä) ja sitten ostamaan makkarat.
En saakkaan puita kun lainapyörässä ei olekkaan laukkua.
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Paikan päällä on puita ja notski palaa jo. Makkarat puuttuu!
Muutamia muitakin kuvia otin paikan päällä.
Viimeksi muokannut: Go-Za; 26.08.2015 klo 22:41.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tuli muuten mieleen yksi ainakin pikkasen epäreilu juttu siitä mahdollisen toisen tunnuksen perustamisesta! Sillä voisi nimittäin kuitata myös omia (alkuperäisellä tunnuksella)tekemiään kätköjä!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Noinhan se tietysti on. Eikä kai muutenkaan näyttäisi kovin "hienolta", jos esim. samalla reissulla kuittailisi kaksilla tunnareilla. Kyllä se kausihommeli pitää tehdä sitten ihan oikeasti, jos meinaa, eikä tunnarikikkailulla.
Yksi kysymys, mitä vähän pohdin joku aika sitten : Miksei voi löytää omia kätköjä? Siis vaikkapa sellaisella rajoituksella, että itse ei saa merkitä löydetyksi ennen kuin joku muu on löytänyt ja vaikka "karanteeniaika" kulunut.
Rajasin omien löytämisen pois, koska se vaan tuntui luonnikkaalta ja lähes itsestään selvältä. Millään hyvällä järkisyyllä en osaa sitä perustella, mutta ehkä se omien löytäminen jotenkin "ei sovi pelin henkeen". Omien löytäminen ei ainakaan edusta "uusissa paikoissa käyntiä" eikä "hyvien kohteiden esittelyä muille". Ehkä lokimerkinnätkään ei olisi kovin antoisia. No, kunhan pohdin...
------
Motocaching palvelimessa on joku vika. Laitan tänne lisätietoa, kun selviää, mistä on kyse.
------
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi