Sivu: 37 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2735363738394787 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1081:stä 1110:een 3785:sta
    Onpas hieno keli. Aattelin käydä täältä Espoosta mökillä Nummi-Pusulassa (perillä n. 20 min paussi).

Tulipa mieleen, että olisi kiva saada seuraa. Jos jollekin sopii ja innostusta piisaa, niin menomatkaan ajattelin sisällyttää ainakin tällaisen reitin

Voisin olla tuossa A-pisteessä S-marketin pihalla Vihdissä n. klo 18:30. Jos ei muuta ehdoteta, niin Lähden Vallikallion Shellillä klo 18 ja rullailen motaria Vihtiin asti (toinen vaihtoehto olisi lähteä 17:45 ja ajaa vanhan porintien kautta).

Vallikalliosta perille ja takaisin reissuun menee about kolme tuntia + vähän lisää, jos käy kaffeella.

Sattuisiko kellekään passaamaan

ps. Marssinopeus voidaan sovittaa matkalaisten mukaan, paitsi että mitään kortin vaarantavaa sport meininkiä ei ole tarjolla.
    ------
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Taidetaan Jackin kanssa kuulua tohon porukkaan.
    Saatanpa minäkin... Pitäis saada aikaiseksi reissu pohjoiseen ja itään nyt kun opiskelut on hoidettu alta pois.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Saatanpa minäkin... Pitäis saada aikaiseksi reissu pohjoiseen ja itään nyt kun opiskelut on hoidettu alta pois.
    Jackin kanssa ollut puhetta etta heinakuun loppupuolella ajettaisiin johonkin pain katkoilemaan.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Eikös me voitais tehä sit samantien kätköletka esim. Lahti-Kouvola, Myrskylä-Artjärvi paikkeille heinäkuun lopussa tai elokuun alussa ? Mulla on siellä nurkilla aika monta kohdetta käymättä, kiitos esim Jussip joka on urakoinut sinne hyviä pätkiä ym. Veikkaan että muillakin on siellä kohteita mitä ei ole käyty. Ei ois kovin kaukana, aamulla lähtö ja illalla takas.
    Viimeksi muokannut: Jack; 02.07.2015 klo 19:42.
    Hassun hauskalla hautausmaalla käyty. Netti ei ole päällä ulkomailla eikä se siellä pikkukylässä olis varmaan edes toiminut. Mutta ei siis voitu tarkistaa kätkökysymystä joten kuittaus jäi tekemättä.
    (Ja PS, mun osalta reissu päättyi tänään. Tasan ei käy onnenlahjat!)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    (Ja PS, mun osalta reissu päättyi tänään. Tasan ei käy onnenlahjat!)
    Hajosko sun uus pyörä?
    Hajosko sun uus pyörä?
    Kyllä se hajoaa kun sen ajaa bussin kylkeen ja kaataa...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Todella huonoa tuuria. No, onneks sulle ei ilmeisesti käyny mitenkään.
    onneks sulle ei ilmeisesti käyny mitenkään.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi

Voi perse. Ootko ite ehjä ?

Aha. No suurinpiirtein ehjä.
    OK, onneks ei käyny pahemmin. Pikaisia paranemisia ja hyvää kotimatkaa.
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Eikös me voitais tehä sit samantien kätköletka esim. Lahti-Kouvola, Myrskylä-Artjärvi paikkeille heinäkuun lopussa tai elokuun alussa ? Mulla on siellä nurkilla aika monta kohdetta käymättä, kiitos esim Jussip joka on urakoinut sinne hyviä pätkiä ym. Veikkaan että muillakin on siellä kohteita mitä ei ole käyty. Ei ois kovin kaukana, aamulla lähtö ja illalla takas.
    Mulla myös nuo alueet koluamatta joten mukaan oon tulossa. 4.8. ei käy kun oon menossa Ahvenistolle.
    Mulla myös nuo alueet koluamatta joten mukaan oon tulossa. 4.8. ei käy kun oon menossa Ahvenistolle.
    Joo katotaan. Tää heinäkuu ehkä vähän hankala. Kaikista paras ois elokuun puoliväli. Suunnitellaan heinäkuun vikalla viikolla.
    Vinkki kun kerran kätköjä tykkäätte värkkää.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Vinkki kun kerran kätköjä tykkäätte värkkää.
    Hyvä kohde. Jos oot tuolla käyny niin sähän voit tehä siitä kätkön ja aloittaa samalla kätköilyn.
    Joo katotaan. Tää heinäkuu ehkä vähän hankala. Kaikista paras ois elokuun puoliväli. Suunnitellaan heinäkuun vikalla viikolla.
    Mulla alkaa työt 11.8.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Hyvä kohde. Jos oot tuolla käyny niin sähän voit tehä siitä kätkön ja aloittaa samalla kätköilyn.

Käyn en ole vielä käynyt kätköilyn jätän muille mut voin vinkkailla kivoista paikosta.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Mut toisaalta jos joskus vaikka innostusin niin onko jotain kriteereitä kätköön?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Mulla alkaa työt 11.8.
    Käykö sulle Maaemo silloin se vkl kun työt alkaa ?

Hyvää nimipäivää
    Mut toisaalta jos joskus vaikka innostusin niin onko jotain kriteereitä kätköön?

Jos kattelet niitä mitä on tehty niin ei hirveesti oo kriteereitä. Ei saa maksaa sisään, museoista on tehty mut riittää et käy pihalla. Tai muu kaupallinen paikka esim. markkinat tms ei vissiin oo hyvä. Kuhan on joku kohde mihin ajella. Hyvät kahvilat yms. Lue pika ohjeet, sieltä selviää jotain.

Muoks. Riittää hyvin joku muistolaatta jossain metsikössä, ei kummonen kohde mutta saa taas yleissivistystä sellasestakin. Ja kun tähän hommaan on ryhtyny (aiheuttaa päänvaivaa ja kipua ) niin ei tosiaan tarvii olla juuri mitään niin pitäähän se päästä käymään paikalla.
    No toi sun esittämä paikka soveltuu erittäin hyvin kätköksi. Kannattaa tutustua esim. linkkiin, jossa lyhyt esittely. Tarkemmat ohjeet linkissä. Ei tästä mitään rimakauhua kannata ottaa. Sä oot ajellu varmasti niin paljon, että pystyt kuittaamaan varmasti monta kätköä löydetyksi jo heti.
    Jos kattelet niitä mitä on tehty niin ei hirveesti oo kriteereitä. Ei saa maksaa sisään, museoista on tehty mut riittää et käy pihalla. Tai muu kaupallinen paikka esim. markkinat tms ei vissiin oo hyvä. Kuhan on joku kohde mihin ajella. Hyvät kahvilat yms. Lue pika ohjeet, sieltä selviää jotain.
    Klooga? Kriteerien sisällä?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    No toi sun esittämä paikka soveltuu erittäin hyvin kätköksi. Kannattaa tutustua esim. linkkiin, jossa lyhyt esittely. Tarkemmat ohjeet linkissä. Ei tästä mitään rimakauhua kannata ottaa. Sä oot ajellu varmasti niin paljon, että pystyt kuittaamaan varmasti monta kätköä löydetyksi jo heti.
    Joo totta horiset vois kuittaa melkosen paljon..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    No voihan

Onneks sulle ei käynyt pahemmin. Pikaista paranemista ja sit taas
    ------
    Just hyvä. Ja vielä mun kiinnostuksen kohde tuollainen. Siis sotahistoriaan liittyvä.
    Mjaa pitääpä oikeasti miettiä antaskos luvan ittesä hurahtaa tähän. Olis aika paljon rasteja tiedossa... vielä yksi mikä helposti tulis mieleen. Tuo on käyty ja suosittelen. Kiva tie vieressä ja kuuluu sibula reittiin... siitäkin vois värkkää kätkön jne..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Tarkoittaako Jlik sitä että kuittais kätkön kun hän on käynyt paikanpäällä vaikka kolme kuukautta sitten ja esim. Huomenna alkaaa kätköilyn ? Saaks niin tehä ?
    Kyllä tuo käy kätköksi (varmasti hieno kohde) mutta löytämisen edellytys ei saa olla että joutuu maksamaan pääsymaksun.
    Mjaa pitääpä oikeasti miettiä antaskos luvan ittesä hurahtaa tähän. Olis aika paljon rasteja tiedossa... vielä yksi mikä helposti tulis mieleen. Tuo on käyty ja suosittelen. Kiva tie vieressä ja kuuluu sibula reittiin... siitäkin vois värkkää kätkön jne..
    Tuokin on just hyvä. Meitä on lienee kourallinen jotka on vähän oikeesti hurahtanu tähän hommaan. Harrastus tääkin. Alota kevyesti.
  30.  
    Just hyvä. Ja vielä mun kiinnostuksen kohde tuollainen. Siis sotahistoriaan liittyvä.
    Hieman itselläni vielä ns hiljainen kausi menossa noitten kanssa. Tuli käytyä 5 vkoa sitte Gross-Rosen Majdanek ja Treblinka... siinä on taas sulateltavaa..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
Sivu: 37 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2735363738394787 ... ViimeinenViimeinen