Kätköilemään sinne mennään. Ei mitään muuta syytä!
Esim nämä kätköt: (kelkkarata ja hyppyrimäki) pitää käydä hakemassa! Kiitos Pleksi!
Viimeksi muokannut: Go-Za; 25.06.2015 klo 08:25.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Eipä kestä. Oonkin tehnyt sulle jo seuraavat kuus kätköä Pohjois-Carolinaan. Voit käydä ne pongaamassa siinä samalla, kun ajelet Dragon Tailin
Totta puhuakseni on muuten aika haastavaa puuhaa tehdä kätköjä alueelle, josta ei tiedä mitään. Ja vielä hankalammalta tuntuu saada jenkit kiinnostumaan tästä hommasta
No, jos vaikka taas värkkäis lisää kätköjä malliksi - ei kai se ainakaan ilman onnistu. Toki vähän on vaarana se, että kun netin tietojen varassa tekee, niin tulee niitä, jotka kaikki tietää jo muutenkin (Eikä kuvauksetkaan oo mitään kielellisiä mestarinäytteitä).
Oliskohan kellään USA:ssa reissanneella antaa jotain vinkkejä sopivista paikoista, jotka ei ole jo kaikilla reittisivustoilla? Ja tietty se olisi hienoa, jos saisi myös jonkun kuvan kätkön yhteyteen laitettavaksi. Jos jotain on tarjota, niin laita vaikka privaattiviestiä.
------
Tää (https://goo.gl/maps/Ia3xT) taitaa olla Gessumiehille semmonen "Ultimate Challenge" eli ajettavissa yleensä vain loppukesästä elo-syyskuussa (tietenkin myös talvella kun koko tie on jäässä!) Mutta en tiedä kannattaako tosta kätköä tehdä?
TIedän myös La Honda Road (Friscon lähellä), Ortega Highway (LA:n lähellä) ja Angeles Crest Highway LA:n pohj. puolella sekä Mulholland Highwayn (löytyy paljon kaatoja yhdestä mutkasta Youtubesta!)
Mutta mun kalenterissa ennen Pohj. Amerikan matkaa on esim Espanja/ Ranska/ Andorra tai Uusi Seelanti...
Viimeksi muokannut: Go-Za; 25.06.2015 klo 17:36.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Menin sitten päivittämään IE:n uusimpaan versioon. Samalla tuli päivitettyä Java. Nyt ei sitten kätköilysivusto toimi elikä ongelmana on se ettei valikot (Etsi kätköjä, Top listat, Omat ja Info) toimi IE:ssä. FF ja Chrome sen sijaan toimii elikä Java ei ilmeisesti rikkonu mitään joten ongelma on IE11:ssä.
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Internet Exploderia ei nyt kannatakaan käyttää ;) .
Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
Millä tavalla se ilmenee, ettei valikot toimi? Esim. ei aukea tai jos klikkaa, niin mitään ei tapahdu vaiko eikö näy ollenkaan?
------
Valikot ei aukea.
Jos jollakin on löytyy IE 11 uusimpaan versioon päivitettynä, niin toivoisin kovasti viestiä, että aukeaako valikot. Mielellään myös tieto siitä, mikä windows on käytössä. Voi vaikka laittaa privana, niin ei tarvitse julkisesti tunnustaa käyttäneensä IE:tä
Itselläni ei nyt ole tässä kuin Win 7 + IE 11.0.9600.17843 ja valikot toimii ihan hyvin. Tämän korjaaminen on hieman haastellista, jos ei saa itse toistettua vikaa. Ja toisaalta olisihan se hyvä varmistaa sekin, että ei ole pelkästään jlik:n paikallinen probleemi.
Edit : Sain kokeiltua juniorin koneella Win 8 + IE 11.0.9600.17842 versiolla ja siinäkin toimi valikot.
------
Muistutetaas vielä tälläkin kanavalla, että huomenna on tarjolla tämä Maaemon järkkäämä tapahtuma: Kätköletka Espoon automuseoon 1.7.2015 klo 17.30
------
Mites Maaemon kätköletka meni ? Pääsin niin myöhään töistä etten kerinny mukaan joten kävin keskenänäni ajelemassa muutaman kohteen.
Joo, sen yhden kätkön sain itsellenikin. Hienosti meni ja oli mukavaa, vaikka osaliistujia ei ollut kuin neljä. Käytiin vielä kaffella Lahnuksen Shellillä letkailun jälkeen
. Enkä edes onnistunut eksyttämään porukkaa, vaikka ilman navikaattoria ja nuotteja ajelin
.
Mulla on vielä kahteensataan paaaaaljon löydettävää! Onnittelut Maaemolle täältä Romaniasta! Jos tänään käydään Hilipeellä hautausmaalla niin olisko se kauimpana kuitattu kätkö? (tähän saakka) Norjasta muistan että jotain on kuitattu mutta onko muualta?
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Sen verran aktiivisesti oon kätköilyä seurannu etten muista (en usko) et kauempaa ois kuitattu kätkö. Hyvä juttu![]()
Tässä koko reitti jos kiinnostaa (tai puuttuu siitä se alkupätkä, missä ajettiin Röylän lenkki museolle). https://goo.gl/maps/qwX0o
Hieno reitti! Itse en ole jaksanut/ kerennyt tätä kätköilyä alottaa mutta vois joskus (jos aikataulut sopii) niin tulla tälläseen letkaan mukaan!
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008
Pienemmällä aloituskynnyksellä pääsee, kun ei ota tavoitteeksi käydä kymmenellä paikalla joka ajelulla. Meillä joillain vaan menee välillä vähän överiksi
Kiitos Maaemo tuosta reittikartasta. Näki nyt itsekin, että mistä se loppupään reitti oikein meni. Kytäjäntien jälkeen taisin "pudota kartalta".
edit: Siis tuolla överillä en nyt mitenkään tarkoittanut eilistä reittiä. Se oli oikein mainio ja hyvällä suunnittelulla siinä tuli reilusti kätköjäkin mukaan.
------
[QUOTE=pleksi;6391456]Pienemmällä aloituskynnyksellä pääsee, kun ei ota tavoitteeksi käydä kymmenellä paikalla joka ajelulla. Meillä joillain vaan menee välillä vähän överiksi
Minä myönnän![]()
Tuo on hieno juttu kun oot jaksanu noita reittejä vääntää. Melekuttajakin on tehny kans Norjaan pätkän. Ja Goza. Noista Englannin kohteissa en varmaan tule käymään mutta Norjan kyllä. Teettää taas päänvaivaa: oon käyn pohjoisessa vissiin viisi kertaa, joka kerran jälkeen tuumin etten enää sinne mee mutta joku sinne aina vetää. Ja noiden kohteiden takia pitää mennä taas![]()
No mä voisin tehä sen Elsien.
Mä teen muutaman kätkön lisää elokuussa lomien jälkeen kun alkaa taas normirytmit työssä. Ja vissiin kotonakin.