Mulla lähtö 26.6. https://www.facebook.com/EastEuropeTouRinki
Viimeksi muokannut: Go-Za; 16.06.2015 klo 22:03.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Olisiko ensi viikolla innostuneita pienelle yhteiselle kätkölenkille? Voisin koittaa järkätä jotain (kun tässä nämä muut kiireet pitäisi olla ohi huomenna kun saa sen tutkintotodistuksen käteensä). Mulla on muutamia kätköideoita tänne pk-seudullepäin, voisin ne tehdä niin olisi muutamia uusiakin kätköjä haettavissa
.
Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
Mä oisin kiinnostunu mut tässä vaiheessa vain teoriassa kun renkaat on ihan sököt ja pyöräkin menee Heinolle tarkistettavaksi kolarivaurioiden takia. Mikä päivä ois mielessä ?
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Kiitoksia. Joo, pidän mielessä uudet kätköt. Viis viikkoa ilman kätköilyä. Nyt ei vielä tunnu pahalta ton Norjan reissun jälkeen mutta pian se vitutus taas alkaa kun ei pääse mopoilemaan. No, nyt on sitten aikaa editoida noita reissuvideoita. Tiedossa on myös ratapäivä Ahvenistolla elokuun alussa.
Tuun heinäkuun loppupuolella hakemaan lisää noita kortteja.
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Nyt olis eka versio kätköjen filtteröinnistä tarjolla pääkarttasivulla.
Arvostelujen suhteen filtteröinti ei ehkä ainakaan vielä ole kovin hyödyllinen. Toisaalta siksi, että hyvin suuri osa kätköistä on arvostelematta ja toisaalta siksi, että arvosteluissa ei oikein ole hajontaa. Tällä hetkellä 80% arvosteluista on kolmosia ja nelosia. Esim. ykkösiä on 0.6 prosenttia.
En kovasti ehtinyt testaamaan, joten laittakaapa palautetta, jos jokin ei toimi.
Muoks: Nonnii... sen siitä saa, kun ei testaa. Pääkartta ei toiminu ilman sisäänkirjausta. Nyt on korjattu.
------
Katellaan sitä sit ens viikolla. Maanantaina saan uudet renkaat ja torstaina pyörä menee pajalle tarkistukseen eli vois jopa keritäkin.
Yhteiskätköily vois kiinnostaa, työt tosin haittaa harrastuksia joten pitää katsoa miten aikataulu sopii.
Ja kartan filtteröinti on loistava!
Toi Raaseporin linnan raunioiden kätkö taas avattu... Ja mä kävin siellä kun kätköä ei ollut. Noh kuittasin pokkana käydyksi. Mutt nytkun ehtona on sisällä käynti niin siihen täytyypi sanoa että sisäänpääsymaksu on 5€ -ja mehän kait "suosittiin" ilmaisia kohteita.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tuli pikku moka. Oli sellainen mielikuva, että se on maksuton (vaikka sanotaanhan se pääsymaksu kätkön tekstissäkin). Kun itse kävin paikalla vähän illemmalla, niin lipunmyynti ei enää ollut auki, joten joutui menemään ilman lippuaNyt löytämisen ehto on maksuton.
------
Näyttää tuo keskiviikon sää vähän epävakaalta, mutta teen nyt silti tapahtuman säävarauksella siihen. Katsotaan sitten miltä vaikuttaa...
edit. ny on kätkötapahtuma, kunhan se tarkistetaan.
Viimeksi muokannut: Maaemo; 22.06.2015 klo 16:36.
Ja nyt on tarkistettu, kaikki mukaanhttps://www.motocaching.net/fi/cache/view/id6130
Mulla oli Espoon automuseo seuraavana kätkönteko listalla !Maaemo kerkes
Tuun kätköletkailee jos ei tuu hurjasti vettä.
Uusin sade-ennuste näyttää ajokeliä keskiviikkoillaksimutta tsekataan vielä tilanne kun ennusteet tarkentuu.
Seuraava tavoite tonni
![]()
Lupaavat jotain perhanan kuuroja. Mitäs mieltä muut on, uskaltaako sitä lähteä liikkeelle?
No onpas kiusallisesti siinä rajamailla noi ennusteet. Voi hyvinkin olla kuivat tiet tai sitten ei. Mulle sopii sekin, että päätät vaikka vasta kahdelta tai kolmelta.
Eihän kuurot sinänsä ainakaan mua haittaa, mutta jos on paljon mutkateitä ajettavana, niin sitten märät tiet on vähän epämiellyttäviä.
------
No voihan tuota reittiäkin tietty muutella, käydä lähinnä siellä museolla jos on kovin märkää.
edit. joo, en mäkään sokerista ole, on sitä ajettu kaatosateessa ja ukkosessakin, mutta se ei ole enää mukavaa ja ei sitä huvikseen tee vaan ainoastaan jos on pakko
Onhan tuo vähän kosteeta joo. Mieluummin ajan soralla kuin märällä asfaltilla. Piti tuon pikkulikankin lähteä mukaan niin oishan se mukavampi ajaa paremmalla ilmalla. Ts taidan skipata.
Nyt ne on ennustuksiin laittanut jo jatkuvaakin sadetta. Joskohan sitten perutaan tältä päivältä ja koitetaan ensi keskiviikkona uudestaan (toivottavasti aika sopii, keskiviikko on ainoa päivä kun museo on auki pidempään).
Joo ja ok. Katotaan tuota ens viikkoa miten onnistuu. Oon töissä klo 17 saakka.
Ööö, odotas.... Ens keskiviikkona olen joko Slovakiassa, Unkarissa tai Romaniassa -riippuu kellonajasta.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi