Sivu: 35 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 3785:sta
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Koskas muuten ootte lähdössä reissuun? Meinaan vaan, että on sitten mun Sarajevon kätköt ajoissa tehtynä.
    Mulla lähtö 26.6. https://www.facebook.com/EastEuropeTouRinki
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 16.06.2015 klo 22:03.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Olisiko ensi viikolla innostuneita pienelle yhteiselle kätkölenkille? Voisin koittaa järkätä jotain (kun tässä nämä muut kiireet pitäisi olla ohi huomenna kun saa sen tutkintotodistuksen käteensä ). Mulla on muutamia kätköideoita tänne pk-seudullepäin, voisin ne tehdä niin olisi muutamia uusiakin kätköjä haettavissa .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Mä oisin kiinnostunu mut tässä vaiheessa vain teoriassa kun renkaat on ihan sököt ja pyöräkin menee Heinolle tarkistettavaksi kolarivaurioiden takia. Mikä päivä ois mielessä ?
    Juu ilman muuta kiinnostaa.
    ------
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Turvallista reissua.

Mulla huomenna lähtö Englantiin kotilolla. Kätköilyt vähäksi aikaa ohitse.

En pääse ens viikolla kätköilemään teidän kanssa.

Muoks. Jackin kanssa pohdittiin Norjassa että heinäkuun lopussa voitais lähteä kätköilemään päiväks, suuntana joko länsi tai itä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Voisin koittaa järkätä jotain (kun tässä nämä muut kiireet pitäisi olla ohi huomenna kun saa sen tutkintotodistuksen käteensä ).
    Onneksi olkoon näin etukäteen.
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Mulla huomenna lähtö Englantiin kotilolla. Kätköilyt vähäksi aikaa ohitse.
    Hyvää reissua sinulle ja muista panna ylös hyviä motoristikahviloita yms. mestoja, joista voi tehdä kätköjä

Mites se nyt olikaan... oliko peräti kuukauden reissu?
    ------
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Hyvää reissua sinulle ja muista panna ylös hyviä motoristikahviloita yms. mestoja, joista voi tehdä kätköjä

Mites se nyt olikaan... oliko peräti kuukauden reissu?
    Kiitoksia. Joo, pidän mielessä uudet kätköt. Viis viikkoa ilman kätköilyä. Nyt ei vielä tunnu pahalta ton Norjan reissun jälkeen mutta pian se vitutus taas alkaa kun ei pääse mopoilemaan. No, nyt on sitten aikaa editoida noita reissuvideoita. Tiedossa on myös ratapäivä Ahvenistolla elokuun alussa.

Tuun heinäkuun loppupuolella hakemaan lisää noita kortteja.
    Nyt olis eka versio kätköjen filtteröinnistä tarjolla pääkarttasivulla.

Arvostelujen suhteen filtteröinti ei ehkä ainakaan vielä ole kovin hyödyllinen. Toisaalta siksi, että hyvin suuri osa kätköistä on arvostelematta ja toisaalta siksi, että arvosteluissa ei oikein ole hajontaa. Tällä hetkellä 80% arvosteluista on kolmosia ja nelosia. Esim. ykkösiä on 0.6 prosenttia.

En kovasti ehtinyt testaamaan, joten laittakaapa palautetta, jos jokin ei toimi.

Muoks: Nonnii... sen siitä saa, kun ei testaa. Pääkartta ei toiminu ilman sisäänkirjausta. Nyt on korjattu.
    ------
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Mikä päivä ois mielessä ?
    No mä ajattelin keskiviikkoa mutta saisin varmaan järkättyä jonkun muunkin päivän. Ja iltapäivästä vasta aloitus, jotta ne joilla ei vielä ole lomaa voivat myös osallistua.
    Katellaan sitä sit ens viikolla. Maanantaina saan uudet renkaat ja torstaina pyörä menee pajalle tarkistukseen eli vois jopa keritäkin.
    Yhteiskätköily vois kiinnostaa, työt tosin haittaa harrastuksia joten pitää katsoa miten aikataulu sopii.

Ja kartan filtteröinti on loistava!
    Toi Raaseporin linnan raunioiden kätkö taas avattu... Ja mä kävin siellä kun kätköä ei ollut. Noh kuittasin pokkana käydyksi. Mutt nytkun ehtona on sisällä käynti niin siihen täytyypi sanoa että sisäänpääsymaksu on 5€ -ja mehän kait "suosittiin" ilmaisia kohteita.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Tuli pikku moka. Oli sellainen mielikuva, että se on maksuton (vaikka sanotaanhan se pääsymaksu kätkön tekstissäkin). Kun itse kävin paikalla vähän illemmalla, niin lipunmyynti ei enää ollut auki, joten joutui menemään ilman lippua Nyt löytämisen ehto on maksuton.
    ------
    Näyttää tuo keskiviikon sää vähän epävakaalta, mutta teen nyt silti tapahtuman säävarauksella siihen. Katsotaan sitten miltä vaikuttaa...

edit. ny on kätkötapahtuma, kunhan se tarkistetaan.
    Viimeksi muokannut: Maaemo; 22.06.2015 klo 16:36.
    Ja nyt on tarkistettu, kaikki mukaan https://www.motocaching.net/fi/cache/view/id6130
    Mulla oli Espoon automuseo seuraavana kätkönteko listalla ! Maaemo kerkes

Tuun kätköletkailee jos ei tuu hurjasti vettä.
    Uusin sade-ennuste näyttää ajokeliä keskiviikkoillaksi mutta tsekataan vielä tilanne kun ennusteet tarkentuu.
    500 kätköä tehty Melekuttaja tuunas kätkön pohjois-Norjaan, hieno reitti !
    Seuraava tavoite tonni
    Lupaavat jotain perhanan kuuroja . Mitäs mieltä muut on, uskaltaako sitä lähteä liikkeelle?
    Uskaltaa.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    No onpas kiusallisesti siinä rajamailla noi ennusteet. Voi hyvinkin olla kuivat tiet tai sitten ei. Mulle sopii sekin, että päätät vaikka vasta kahdelta tai kolmelta.

Eihän kuurot sinänsä ainakaan mua haittaa, mutta jos on paljon mutkateitä ajettavana, niin sitten märät tiet on vähän epämiellyttäviä.
    ------
    No voihan tuota reittiäkin tietty muutella, käydä lähinnä siellä museolla jos on kovin märkää.

edit. joo, en mäkään sokerista ole, on sitä ajettu kaatosateessa ja ukkosessakin, mutta se ei ole enää mukavaa ja ei sitä huvikseen tee vaan ainoastaan jos on pakko
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    No voihan tuota reittiäkin tietty muutella, käydä lähinnä siellä museolla jos on kovin märkää.
    Kuulostaa suunnitelmalta
    ------
    Onhan tuo vähän kosteeta joo. Mieluummin ajan soralla kuin märällä asfaltilla. Piti tuon pikkulikankin lähteä mukaan niin oishan se mukavampi ajaa paremmalla ilmalla. Ts taidan skipata.
    Nyt ne on ennustuksiin laittanut jo jatkuvaakin sadetta . Joskohan sitten perutaan tältä päivältä ja koitetaan ensi keskiviikkona uudestaan (toivottavasti aika sopii, keskiviikko on ainoa päivä kun museo on auki pidempään).
    Joo ja ok. Katotaan tuota ens viikkoa miten onnistuu. Oon töissä klo 17 saakka.
    Ensi keskiviikko sopii minullekin.
    ------
  30.  
    Ööö, odotas.... Ens keskiviikkona olen joko Slovakiassa, Unkarissa tai Romaniassa -riippuu kellonajasta.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
Sivu: 35 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585 ... ViimeinenViimeinen