Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Olis voinu ihan hyvin lähtee tänään! Tiet kuivui tosi nopeesti kun sade loppui... Noh mä olin sitten töissä, eli yrittämässä!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Joo, tiet kuivu nopeasti. Mulla mopon akku täysin tyhjä ja mötönetin älylaturi ei lähteny lataamaan ollenkaan. Sitten oli mentävä yksiin häihin, joissa ei huvittanu vetää lärvejä. Nyt akku latingissa täysin älyä vailla olevalla powerilla. Toivottavasti huomenna sitten niin paljon virtaa että saa mopon käyntiin ja.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Jäi ilmeisesti kahvalämppärit päälle viime sunnuntaina (oli aika viileetä kukonlaulun aikaan). Olin poissa viikon ja kun tänään olin lähössä ajelemaan niin mopo ei inahtanutkaan. V**tun mötönetin älylaturi ei lähtenyt lataamaan ollenkaan. Manuskan mukaan jos jännite <6V niin laturi menee stand-by tilaan. Mitä v**tua tollasilla latureilla oikein tekee. Ei oo toista akkua.
Muoks. Mulla on joku vanha 0-30VDC poweri, jonka iskin akkuun kiinni. Mitenköhän esim. ctekin laturi toimisi tyhjän akun kanssa. Ctek olis ollut 30 ekeä kalliimpi kuin Bosch. Ei ollu aikaa tutkia etukäteen noita älylatureita joten tuli valittua toi paska Bosch C3.
No joo, nyt lähti toi Bosch lataamaan mutta aivan perseestä ettei älylaturit lähe lataamaan tyhjää akkua.
On sulla jännitevahti. ettei parkit jäänyt päälle?
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Mä oon nyt ihan pihalla onko ketään tulossa tänään Mankkiin tai luolalle. Mut ei se mitään, mä meen vaikka yssin!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Nonni. Semmonen töräytys. Aikuiset ihmiset seisoo tyhmässä ryhmässä luolassa ja pelkää! "Mennään pois!", "Mä soitan äidille!", "Tääl on kylmä!", "En tuu sinne!"...
Ajettiin reitti missä seuraavat kätköt:
Österbyntie
Karhusuontie
Kahvimaantie (Vastaus YV:llä)
Peurankorventie
Lehmijärventie
Torhola Cave
Tapahtumakätkö
Parkkipaikalla:
Ja naisia autettiin herrasmiehen lailla luolassa...
![]()
Viimeksi muokannut: Go-Za; 24.05.2015 klo 19:04.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Mainostin kätköilyä vähän Laverdarallissakin, harmi kun ei ollut vielä kortteja jakaa (enkä ehtinyt tulostella ihan vaan lappusia) mutta ehkä jollekulle sieltä olisi jäänyt sivusto mieleen (en takaa mitään, mustikuvat tapahtumasta voi olla useammalla kuin yhdellä vähän hatarat).
Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
No oli se luola sellanen et "se sortuu kuitenkin kun mä oon täällä "
Mut tosi hyvä kohde, kiitti kätköstä ja letkan vedosta.
Kiitos pleksi ja SooSoo korteista. Niitä on hyvä jakaa porukalle.![]()
Ainakin mä vähän mokailin, enkä loppujenlopuksi tiennyt itsekään, että ehdinkö letkaan. Sorry.
Mutta onneksi ehdin ja kiitokset ajelusta. Vähän arvelin, että mä olen turhan hidas teidän porukaan, mutta kun pidit vauhdin sopivana ja oli pieni porukka, niin sehän sujui oikein hyvin.
Mutkat oli mainiot ja ainakin minusta oli hyvä veto ottaa se Peurakorventie mukaan reittiin.
------
Jaahans... näyttää siltä, että www.motocaching.net serveri ei vastaa ollenkaan. Joko sillä palvelimella on joku hätä tai sitten verkkoyhteydet on poikki.
Toivottavasti saadaan maanantain aikana korjattua.
edit: TOIMII. Ilmeisesti vaan muutaman tunnin katkos verkossa.
------
Taas mä tein sen ja ihan huomaamattaniEhdit ilmeisesti hetkisen olla kakkosena päivällä ja sit mä merkitsin mun tänpäiväiset ihan vaan ohimennen ajellut kaks kätköä
. Oisin voinut hakea ne vaikka vasta huomenna jos oisin huomannut, niin olisit saanut olla edes hetken edellä
. Aika tasaväkistä taistoa kyllä kakkospaikasta, kun ei tuota jlikiä saa kiinni millään
.
Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
Joo, pääsin kakkoseks ja olin siinä noin viis minuuttia
No ei sillä väliä oo, naurattaa toi kun just oon päässy ohi niin heti on sun vuoro. Aina sama juttu !
Varmaan sama huomennakin...