Sivu: 31 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2129303132334181 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901:stä 930:een 3785:sta
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Torholan luola -kätköletka-ajelu siirretty huomiselle 24.5. klo 12. Mankin ST1
    Selvä.
    Ei siinä ole mitään "hyi-hyi" jos on painaja ammatiltaan!
    Itseasiassa painaja-sitoja-leikkaaja nykyään, en o ihan varma että onko se hyvä vai huono homma

Ja kiva olla avuksi, kun tämmöinen mahdollisuus on suotu tehdä omiakin juttuja.
    Yamaha FZ8-N
    Lainaa SooSoo kirjoitti Katso viesti
    Itseasiassa painaja-sitoja-leikkaaja nykyään, en o ihan varma että onko se hyvä vai huono homma

Todella hieno homma kaiken kaikkiaan. Kortteja on kiva jaella reissuilla muille motoristeille.

Pleksi, voisitko ottaa mukaan huomenna mun korttinipun niin ei tarvi erikseen tulla hakemaan sitä. Luolille oon menossa (mutta omia reittejä pitkin).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa SooSoo kirjoitti Katso viesti

Tosi hieno homma !

Siis äh, hommana varmasti hyvä (työnä) mutta tarkoitin tätä korttijuttua, hyvä homma sekin.
    Olis voinu ihan hyvin lähtee tänään! Tiet kuivui tosi nopeesti kun sade loppui... Noh mä olin sitten töissä, eli yrittämässä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Olis voinu ihan hyvin lähtee tänään! Tiet kuivui tosi nopeesti kun sade loppui... Noh mä olin sitten töissä, eli yrittämässä!
    Joo, tiet kuivu nopeasti. Mulla mopon akku täysin tyhjä ja mötönetin älylaturi ei lähteny lataamaan ollenkaan. Sitten oli mentävä yksiin häihin, joissa ei huvittanu vetää lärvejä. Nyt akku latingissa täysin älyä vailla olevalla powerilla. Toivottavasti huomenna sitten niin paljon virtaa että saa mopon käyntiin ja .
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Joo, tiet kuivu nopeasti. Mulla mopon akku täysin tyhjä ja mötönetin älylaturi ei lähteny lataamaan ollenkaan. Sitten oli mentävä yksiin häihin, joissa ei huvittanu vetää lärvejä. Nyt akku latingissa täysin älyä vailla olevalla powerilla. Toivottavasti huomenna sitten niin paljon virtaa että saa mopon käyntiin ja .
    Täh vaatiiko mopo laturia käynnistykseen?
    Vaihda akku siinä tapauksessa.
    Edittiä: nykyiset älylaturit ei lähde lataamaan tyhjää akkua eli huijaa ja laita pikkuisen virtaa perinteisellä laturilla ensin.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Täh vaatiiko mopo laturia käynnistykseen?
    Vaihda akku siinä tapauksessa.
    Jäi ilmeisesti kahvalämppärit päälle viime sunnuntaina (oli aika viileetä kukonlaulun aikaan). Olin poissa viikon ja kun tänään olin lähössä ajelemaan niin mopo ei inahtanutkaan. V**tun mötönetin älylaturi ei lähtenyt lataamaan ollenkaan. Manuskan mukaan jos jännite <6V niin laturi menee stand-by tilaan. Mitä v**tua tollasilla latureilla oikein tekee. Ei oo toista akkua.

Muoks. Mulla on joku vanha 0-30VDC poweri, jonka iskin akkuun kiinni. Mitenköhän esim. ctekin laturi toimisi tyhjän akun kanssa. Ctek olis ollut 30 ekeä kalliimpi kuin Bosch. Ei ollu aikaa tutkia etukäteen noita älylatureita joten tuli valittua toi paska Bosch C3.

No joo, nyt lähti toi Bosch lataamaan mutta aivan perseestä ettei älylaturit lähe lataamaan tyhjää akkua.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Jäi ilmeisesti kahvalämppärit päälle viime sunnuntaina
    Eikös sun kahvalämppäreissä ole jännitevahti? Ne toimii vain kone käynnissä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Eikös sun kahvalämppäreissä ole jännitevahti? Ne toimii vain kone käynnissä.
    Ei ilmeisesti ole kun lämppärit toimii ilman konettakin. Pirun himmeät ledit Oxfordin lämppäreissä joten vaikea sanoa onko ne päällä vai ei. Mikäs olis helpoin tapa asentaa jännitevahti. Ei ihan auennut toi suzu-ukon viesti. Relehän siinä näytti olevan.
    On sulla jännitevahti. ettei parkit jäänyt päälle?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    On sulla jännitevahti. ettei parkit jäänyt päälle?
    No joo, en oo kyllä yhtään varma mitä oli jääny päälle, akku kuitenkin tänä aamuna aivan tyhjä. Kahvalämppärit oli käytössä joten epäilin niitä.
    Mä oon nyt ihan pihalla onko ketään tulossa tänään Mankkiin tai luolalle. Mut ei se mitään, mä meen vaikka yssin!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Mä oon nyt ihan pihalla onko ketään tulossa tänään Mankkiin tai luolalle. Mut ei se mitään, mä meen vaikka yssin!
    Sain mopon akun ladattua ja se tuntuu toimivan. Mä oon tulossa luolille mutten Mankkiin kun käyn ekaks Pusulantien kätköllä. En todennäköisesti ehdi syömään kun kotihommat odottaa.
    Mä en oo vielä pihalla, täällä sataa, mut sinistä taivasta pilkottaa. Olen siis lähdössä, jos letka lähtee?
    Lainaa Suzette kirjoitti Katso viesti
    jos letka lähtee?
    Sithän meitä on jo letka!! Minä (+harakka), Jack ja sinä...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Sithän meitä on jo letka!! Minä (+harakka), Jack ja sinä...
    Pleksi enää tulossa? Letkahan se on pieniki letka
    Lähen. Ilmakin alkaa näyttää paremmalta.
    Ja Jlik:lla 200 täys.
    Nonni. Semmonen töräytys. Aikuiset ihmiset seisoo tyhmässä ryhmässä luolassa ja pelkää! "Mennään pois!", "Mä soitan äidille!", "Tääl on kylmä!", "En tuu sinne!"...
    Ajettiin reitti missä seuraavat kätköt:
    Österbyntie
    Karhusuontie
    Kahvimaantie (Vastaus YV:llä)
    Peurankorventie
    Lehmijärventie
    Torhola Cave
    Tapahtumakätkö
    Parkkipaikalla:

Ja naisia autettiin herrasmiehen lailla luolassa...
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 24.05.2015 klo 19:04.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Mainostin kätköilyä vähän Laverdarallissakin, harmi kun ei ollut vielä kortteja jakaa (enkä ehtinyt tulostella ihan vaan lappusia) mutta ehkä jollekulle sieltä olisi jäänyt sivusto mieleen (en takaa mitään, mustikuvat tapahtumasta voi olla useammalla kuin yhdellä vähän hatarat ).
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    No oli se luola sellanen et "se sortuu kuitenkin kun mä oon täällä "

Mut tosi hyvä kohde, kiitti kätköstä ja letkan vedosta.
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Ja Jlik:lla 200 täys.
    Jee!
    Kiitos pleksi ja SooSoo korteista. Niitä on hyvä jakaa porukalle.
    Ainakin mä vähän mokailin, enkä loppujenlopuksi tiennyt itsekään, että ehdinkö letkaan. Sorry.

Mutta onneksi ehdin ja kiitokset ajelusta. Vähän arvelin, että mä olen turhan hidas teidän porukaan, mutta kun pidit vauhdin sopivana ja oli pieni porukka, niin sehän sujui oikein hyvin.

Mutkat oli mainiot ja ainakin minusta oli hyvä veto ottaa se Peurakorventie mukaan reittiin.
    ------
    Jaahans... näyttää siltä, että www.motocaching.net serveri ei vastaa ollenkaan. Joko sillä palvelimella on joku hätä tai sitten verkkoyhteydet on poikki.

Toivottavasti saadaan maanantain aikana korjattua.

edit: TOIMII. Ilmeisesti vaan muutaman tunnin katkos verkossa.
    ------
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Maaemo on heränny ! Aamulla meinasin et tänään pääsen kakoseks kätköjen määrässsä muttei vieläkään onnistunu
    Taas mä tein sen ja ihan huomaamattani Ehdit ilmeisesti hetkisen olla kakkosena päivällä ja sit mä merkitsin mun tänpäiväiset ihan vaan ohimennen ajellut kaks kätköä . Oisin voinut hakea ne vaikka vasta huomenna jos oisin huomannut, niin olisit saanut olla edes hetken edellä . Aika tasaväkistä taistoa kyllä kakkospaikasta, kun ei tuota jlikiä saa kiinni millään .
  30.  
    Joo, pääsin kakkoseks ja olin siinä noin viis minuuttia

No ei sillä väliä oo, naurattaa toi kun just oon päässy ohi niin heti on sun vuoro. Aina sama juttu !

Varmaan sama huomennakin...
Sivu: 31 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2129303132334181 ... ViimeinenViimeinen