Sivu: 28 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1826272829303878 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 3785:sta
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Toinen hommeli mikä oli mielessä...
    Ensi viikonloppuna voisin järkätä taas "Kätkö-Letka-ajon" Jos kiinnostusta löytyy? (Lauantaina 23.5.?)
    Nöyh , kiinnostusta olisi, mutta juuri tuo viikonloppu ei käy, olen Lempäälässä Laverda-rallissa (ei siis itkuja Laverda-rallille vaan päällekkäisille tapahtumille ;) ).
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Kohteiden tarkistuksessa kannattaa olla tarkkana, olin säätäny tekemäni kohteen koordinaatit mun kotiosoitteen päälle eli kohde näky yleiskartalla n.100 km väärässä paikassa.

Mutta hyvin oli menny läpi tarkistuksista
    Mä tarkistin ja tarkistin sitten vaan kirjoitetun osoitteen, en kordinaatteja , täytyy olla tosiaan tarkempi (meni pasmat sekaisin, kun oli niin mielenkiintoinen kohde, että aloin jo miettiä reissua paikanpäälle ).
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Joo, samoja kätköjähän ne ois käytännössä ollu. Reitit pitää tosiaan olla julkisia teitä, tästä keskusteltiin viime syksynä.

No, toivottavasti Ardee keksii uusia kätköjä (mun osalta tosin kurakätköt saa tältä erää olla ohi).
    Jep, vähän mietin tota kun tein.... mutta attelin nyt kokeilla kun ei siinä ole kuin satametriä välissä hevospolkua, ja ajeltukin siitä on. Enkä tosiaa sitä toista kätköä huomannut, olisin se samalla hakenutkin kun kävin siellä möyhimässä.... oli pieni iltajumppa saada XJR pois sieltä hevospolulta ;)

Mä taisin kanssa tarkastella sitä Parolaa, eilen illalla väsyneenä ennen nukkumaan menoa täytyy olla tarkempana vastaisuudessa
    T7
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Mä tarkistin ja tarkistin sitten vaan kirjoitetun osoitteen, en kordinaatteja , täytyy olla tosiaan tarkempi (meni pasmat sekaisin, kun oli niin mielenkiintoinen kohde, että aloin jo miettiä reissua paikanpäälle ).
    En mäkään noita koordinaatteja oo katellu ja noi munkin tarkistukset on välillä ollu vähän pikaisia. Onneks ne saa korjattua helposti jälkeenpäin.
    Kylläpä ArDee on ottanut nokkiinsa antamistani palautteista! Käynyt antamassa "kostopalautteen" yhdestä mun tekemästä kätköstä. No kukin tyylillään. Minä en varmasti lähde tämmöselle "Olen inhottava koska sinäkin olet" linjalle... vaan annan edelleen palautteita kätköistä sen mukaan miltä musta tuntuu. Tässä ei todellakaan ole mitään henkilökohtaista ArDeetä kohtaan, päinvastoin! Mielenkiintoisia kätköjä häneltäkin tullut!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Tehän ootte kuin pahaiset akat.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    No en mä mä nyt mitään nokkiini ole ottanut, en ymmärrä... vinkkailin vaan ja yhtä löytöä korjailin kun aattelin ettei ehkä miellyttänyt kommenttini.

Uskaltaako tässä tourinkeillekaan enää tulla
    T7
    Toinen hommeli mikä oli mielessä...
    Ensi viikonloppuna voisin järkätä taas "Kätkö-Letka-ajon" Jos kiinnostusta löytyy? (Lauantaina 23.5.?)
    Tällä kertaa olisi tarkoitus tehdä semmoinen ryhmämatka tuonne Torholan luolille missä itsekään en ole käynyt yli 20:en vuoteen! Huikea selostus paikasta suomeksi tässä!
    Ajettaisiin tietenkin muutaman kätkön kautta ja luolaryöminnän jälkeen (Luolaryömintään vaihtokuteet mukaan!) voitais mennä yhdessä vaikkapa syömään Lohjalla jonnekin (esim. Saskatoon?)
    Vauhtina lupaa yrittää pitää vähän hiljaisempaa menoa kuin viimeksi!! Jos edes muutama laittaa kiinnostusviestin tähän niin se on GO! Laitan sitten vaikka "Tapahtumakätkön" tuonne sivuille..!
    Voisin myös lähteä (tien varauksella), vaikuttaa mielenkiintoiselta. Onko tietoa millainen soratie tuonne on perille?
    Lainaa Jozkunen kirjoitti Katso viesti
    Onko tietoa millainen soratie tuonne on perille?
    Ihan normaali suomalainen soratie (7km) missä irtohiekkaa jonkun verran.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Kylläpä ArDee on ottanut nokkiinsa antamistani palautteista! Käynyt antamassa "kostopalautteen" yhdestä mun tekemästä kätköstä. No kukin tyylillään. Minä en varmasti lähde tämmöselle "Olen inhottava koska sinäkin olet" linjalle... vaan annan edelleen palautteita kätköistä sen mukaan miltä musta tuntuu. Tässä ei todellakaan ole mitään henkilökohtaista ArDeetä kohtaan, päinvastoin! Mielenkiintoisia kätköjä häneltäkin tullut!
    No on kyllä vähän omituista tekstiä... en jaksanut eilen illalla perehtyä tällaseen. Goza taitaa itse ottanut nokkiinsa, tiedä sitten mistä

En tiedä miten tämän sitten ottaa... iso ihminen alkaa ruotii omia tuntemuksiaa jostain "kostoista" ja kohdistaa ne johonkin toiseen yleisillä palstoilla

Minulla e kyllä mitään henkilökohtaista ole Gozaa vastaan eikä mitään mielenkiintoa mihinkään kostoihin.... nauratti vaan ne Gumbolen polut.
    Viimeksi muokannut: ArDee; 17.05.2015 klo 09:25.
    T7
    Rauhottukaa. Kinastelut ym saa laittaa orgin paskanjauhanta tai delvac keskusteluihin, me ollaan täällä kätkösivuilla rauhallisempaa porukkaa.
    Ihan normaali suomalainen soratie (7km) missä irtohiekkaa jonkun verran.
    Soratie harjoittelu on aina paikallaan, onnistuhan se hyvin makkara letkassakin. Ja onhan nostajia aina mukana. Hanaa.
    Lainaa ArDee kirjoitti Katso viesti
    No on kyllä vähän omituista tekstiä... en jaksanut eilen illalla perehtyä tällaseen. Goza taitaa itse ottanut nokkiinsa, tiedä sitten mistä

En tiedä miten tämän sitten ottaa... iso ihminen alkaa ruotii omia tuntemuksiaa jostain "kostoista" ja kohdistaa ne johonkin toiseen yleisillä palstoilla

Minulla e kyllä mitään henkilökohtaista ole Gozaa vastaan eikä mitään mielenkiintoa mihinkään kostoihin.... nauratti vaan ne Gumbolen polut.
    Eiköhän pojjaat oteta iisisti tää kätköily. Se ei oo mitään niin vakava puuhaa että pitää ruveta huutelemaan näillä palstoilla. Toki voi antaa kommentteja niin kuin se Palakosken lähellä ollut metsätieptäkä joka osui melkein päällekkäin toisen kätkön kanssa. Ehkä tämä oli vain puhas vahinko.

Kätköilyn pitää olla tällaista. Hyrsylän taustan reitiltä tänä aamuna, aurinko just noussu, sumua, kosteaa, vähän viileää (vilu tuli nahkoissa), upeat maalaismaisemat jne.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa ArDee kirjoitti Katso viesti
    nauratti vaan ne Gumbolen polut.
    No siinä on aika monta väärinkäsitystä ollu päällekäin! EN tosiaan muistanut että Espoonkartanosta ajettaessa se ensimmäinen polku ei löydy kartasta ja siksi sitä ehdotin. Sen jälkeen on muutama muukin ihmetellyt että mikä ihmeen polku?? Eikä se siis liity millään lailla siihen itse kätköön (joka on loistava hankalamman metsätien harjoittelureitti!)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Hienoa Jlik, just noin
    Katsoin tuon Go-zan videon mutapätkästä, näyttää jus semmoselta että tuonne pitäis väkisinkin mennä, hauskan näköstä. Tänään vaan ei kerkiä.
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Katsoin tuon Go-zan videon mutapätkästä, näyttää jus semmoselta että tuonne pitäis väkisinkin mennä, hauskan näköstä. Tänään vaan ei kerkiä.
    Kannattaa olla vähän varovainen, mutaa oli reippaasti perjantai aamuna. Ehkä kannattaa mennä vasta jutausreissun jälkeen (jos nimittäin sattuu joku vahinko tuolla mutareissulla).
    Joo näin teen. Nyt lähen
    No siinä on aika monta väärinkäsitystä ollu päällekäin! EN tosiaan muistanut että Espoonkartanosta ajettaessa se ensimmäinen polku ei löydy kartasta ja siksi sitä ehdotin. Sen jälkeen on muutama muukin ihmetellyt että mikä ihmeen polku?? Eikä se siis liity millään lailla siihen itse kätköön (joka on loistava hankalamman metsätien harjoittelureitti!)
    Sehän oli vaan huumoriksi tarkoitettu heitto, kuten muukin... ja kyllähän seitä vois laittaa sitten yksityisviestiä jos jotkin kommentit ei miellytä, eikä täällä yleisillä palstoilla niitä alkaa ruotii.

Mun puolesta asiat on ihan OK
    T7
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti

Kätköilyn pitää olla tällaista. Hyrsylän taustan reitiltä tänä aamuna, aurinko just noussu, sumua, kosteaa, vähän viileää (vilu tuli nahkoissa), upeat maalaismaisemat jne.
    Sullahan tulloo kohta se 200 täyteen tällä tahdilla , mulla on kova työ ottaa kiinni kun kesäloma alkaa .
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Sullahan tulloo kohta se 200 täyteen tällä tahdilla , mulla on kova työ ottaa kiinni kun kesäloma alkaa .
    No joo, saattaa tuo mennä rikki vasta kesäkuun alussa Norjan reissulla. Nyt on käyty suunnilleen kaikki lähikätköt läpi ja mitään pitempiä reissuja ei oo tarkoitus tehä ennen Norjan jutausta. Sitten tuleekin pitempi tauko (6 viikkoa) joten ohi varmaankin pääset sinä aikana.
    Ihan paras päivä oli ajella tänään, tuli veivattua n.450 kilsaa mutta vain 4 mutkapätkä kätköä tuli tilille. Piti tutkia maisemia ja paikkoja jos sais taas tehtyä muutaman kohteen. Tää ja ens viikonloput on pitkästä aikaa sellasia ettei tarvii miettiä muuta kuin että mihin ajaa ja kuinka kauan. Kyllä on taas mukavaa
    Lainaa LoneWolf kirjoitti Katso viesti
    Kätkön muokkaus bugaa melko ärsyttävästi (Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Firefox/31.0 Iceweasel/31.6.0):

Suuri osa JavaScriptillä esiin tuotavista elementeistä sivulla on esillä vaikka valintojen mukaan niiden ei pitäisi, esim. "Tapahtumapäivä" kenttä on esillä vaikka kätkön tyyppinä olisi "Paikka". Korjaantuu kun vaihtaa sen valinnan joka aiheuttaa noiden näyttämisen/piilottamisen johonkin toiseen valintaan ja sitten takaisin.

Tästä jonkinlaisena sivuvaikutuksena kartta koordinaattien/osoitteen poimimista varten on hajalla; se on valmiiksi "auki" mutta sen tilalla on vain tyhjää, ja sitä ei saa mitenkään enää toimivana esiin.
    Onkos kukaan muu törmännyt näihin ongelmiin kätkön muokkauksessa? Kaipailen vinkkejä, kun en keksi, miten saisin virheen toistettua.
    ------
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan muu törmännyt näihin ongelmiin kätkön muokkauksessa? Kaipailen vinkkejä, kun en keksi, miten saisin virheen toistettua.
    Ei ole ollu ongelmia!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Eipä ole ollut, toisaalta en ihan kovin montaa kätköä olekaan muokkaillut viimeaikoina...
    Ei ole, hyvin on kaikki toiminu.
    No niin kätkö perustettu, laittakaa kommenttia jos olette tulossa!!
    https://motocaching.net/en/cache/view/id6080
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    No niin kätkö perustettu, laittakaa kommenttia jos olette tulossa!!
    https://motocaching.net/en/cache/view/id6080
    Harmi kun en pääse, mutta pitäkää te pojjaat (ja ehkä joku ladykin?) kivaa meikäläisenkin puolesta .
  30.  
    No hyvä, ettei ole ainakaan kovin yleinen tuo kätkön muokkaukseen liittyvä ongelma.

Mainio juttu toi luolaletka
    ------
Sivu: 28 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1826272829303878 ... ViimeinenViimeinen