Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
Jep, vähän mietin tota kun tein.... mutta attelin nyt kokeilla kun ei siinä ole kuin satametriä välissä hevospolkua, ja ajeltukin siitä on. Enkä tosiaa sitä toista kätköä huomannut, olisin se samalla hakenutkin kun kävin siellä möyhimässä.... oli pieni iltajumppa saada XJR pois sieltä hevospolulta ;)
Mä taisin kanssa tarkastella sitä Parolaa, eilen illalla väsyneenä ennen nukkumaan menoatäytyy olla tarkempana vastaisuudessa
![]()
T7
Kylläpä ArDee on ottanut nokkiinsa antamistani palautteista! Käynyt antamassa "kostopalautteen" yhdestä mun tekemästä kätköstä. No kukin tyylillään. Minä en varmasti lähde tämmöselle "Olen inhottava koska sinäkin olet" linjalle... vaan annan edelleen palautteita kätköistä sen mukaan miltä musta tuntuu. Tässä ei todellakaan ole mitään henkilökohtaista ArDeetä kohtaan, päinvastoin! Mielenkiintoisia kätköjä häneltäkin tullut!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tehän ootte kuin pahaiset akat.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
No en mä mä nyt mitään nokkiini ole ottanut, en ymmärrä... vinkkailin vaan ja yhtä löytöä korjailin kun aattelin ettei ehkä miellyttänyt kommenttini.
Uskaltaako tässä tourinkeillekaan enää tulla![]()
T7
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
No on kyllä vähän omituista tekstiä... en jaksanut eilen illalla perehtyä tällaseen. Goza taitaa itse ottanut nokkiinsa, tiedä sitten mistä
En tiedä miten tämän sitten ottaa... iso ihminen alkaa ruotii omia tuntemuksiaa jostain "kostoista" ja kohdistaa ne johonkin toiseen yleisillä palstoilla
Minulla e kyllä mitään henkilökohtaista ole Gozaa vastaan eikä mitään mielenkiintoa mihinkään kostoihin.... nauratti vaan ne Gumbolen polut.
Viimeksi muokannut: ArDee; 17.05.2015 klo 09:25.
T7
Rauhottukaa. Kinastelut ym saa laittaa orgin paskanjauhanta tai delvac keskusteluihin, me ollaan täällä kätkösivuilla rauhallisempaa porukkaa.![]()
Eiköhän pojjaat oteta iisisti tää kätköily. Se ei oo mitään niin vakava puuhaa että pitää ruveta huutelemaan näillä palstoilla. Toki voi antaa kommentteja niin kuin se Palakosken lähellä ollut metsätieptäkä joka osui melkein päällekkäin toisen kätkön kanssa. Ehkä tämä oli vain puhas vahinko.
Kätköilyn pitää olla tällaista. Hyrsylän taustan reitiltä tänä aamuna, aurinko just noussu, sumua, kosteaa, vähän viileää (vilu tuli nahkoissa), upeat maalaismaisemat jne.
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
No siinä on aika monta väärinkäsitystä ollu päällekäin! EN tosiaan muistanut että Espoonkartanosta ajettaessa se ensimmäinen polku ei löydy kartasta ja siksi sitä ehdotin. Sen jälkeen on muutama muukin ihmetellyt että mikä ihmeen polku?? Eikä se siis liity millään lailla siihen itse kätköön (joka on loistava hankalamman metsätien harjoittelureitti!)
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Katsoin tuon Go-zan videon mutapätkästä, näyttää jus semmoselta että tuonne pitäis väkisinkin mennä, hauskan näköstä. Tänään vaan ei kerkiä.
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Ihan paras päivä oli ajella tänään, tuli veivattua n.450 kilsaa mutta vain 4 mutkapätkä kätköä tuli tilille. Piti tutkia maisemia ja paikkoja jos sais taas tehtyä muutaman kohteen. Tää ja ens viikonloput on pitkästä aikaa sellasia ettei tarvii miettiä muuta kuin että mihin ajaa ja kuinka kauan. Kyllä on taas mukavaa![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
No niin kätkö perustettu, laittakaa kommenttia jos olette tulossa!!
https://motocaching.net/en/cache/view/id6080
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
No hyvä, ettei ole ainakaan kovin yleinen tuo kätkön muokkaukseen liittyvä ongelma.
Mainio juttu toi luolaletka![]()
------