Sivu: 27 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1725262728293777 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781:stä 810:een 3785:sta
    Ehkä sun kantsii ottaa muutama puu mukaan, ettei mee ne komeet laukut ihan vajaakäytölle [/QUOTE]

Jep ! Näin teen.
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Tietääks joku onks siellä varmasti puita ?
    Ihan en uskolla päätäni pantiksi laittaa, mutta miten olis vaikka 20€ vetoa että on puita?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Mä häviin kaikki vedot. Otan puita.
    Kiitos kaikille, tuli äkkilähtö, mutta se ei johtunut seurasta tahi tarjoilusta.
    Kiitos kaikille kätköilijöille, oli oikein mukavaa turista ja syöpötellä porukassa. Kahvikin riitti tällä kertaa . Ja erityiskiitos Gozalle letkailusta ennen ja jälkeen tapahtuman ja tietysti Pleksille tapahtuman järjestämisestä ja letuista.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Juu kiitokset tännekin ketjuun...
    Jotka olivat letkassa ajelemassa niin kuitattavissa olevat kätköt lista löytyy tästä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Ja multa kans kiitokset, mulle monta hyvää uutta pätkää letkassa. ja hyvät makkaranpaistot !

Muoks: Seuraavat paistot elo-syyskuussa ?
    Viimeksi muokannut: Jack; 09.05.2015 klo 21:48.
    Kiitokset minulta tännekin ketjuun... mistäköhän johtunee etten saa Kaffestugaa merkattua löydetyksi, tulee jotain errorii, muut kyllä saan.
    T7
    Lainaa ArDee kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset minulta tännekin ketjuun... mistäköhän johtunee etten saa Kaffestugaa merkattua löydetyksi, tulee jotain errorii, muut kyllä saan.
    Siinä oli jostain syystä vaikeusasteena kolmonen, mutta kysymystä ei ollut määriteltynä. En tiedä olisiko versiopäivityksessä tullut joku moka, vai miten tuo tilanne on syntynyt.

Muutin vaikeusasteeksi ykkösen. Toivottavasti nyt onnistuu.
    ------
    Sivustolta tulee virheilmona:

Hupsista!

Sähköpostien lähetys ei jostakin syystä toimi. Vika korjataan mahdollisimman pian. Yritä uudelleen muutaman tunnin kuluttua.

Tuli jokin tekninen ongelma. Kokeile uudestaan ja jos ongelma jatkuu, kerrothan siitä (mieluiten motocaching foorumilla)

Kopioithan mukaan tämän sivun tekstit - myös palvelimen kellonaika.

Palvelimen kellonaika: 2015/05/10 14:34:40,124
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Sivustolta tulee virheilmona:

Hupsista!

Sähköpostien lähetys ei jostakin syystä toimi. Vika korjataan mahdollisimman pian. Yritä uudelleen muutaman tunnin kuluttua.

Tuli jokin tekninen ongelma. Kokeile uudestaan ja jos ongelma jatkuu, kerrothan siitä (mieluiten motocaching foorumilla)

Kopioithan mukaan tämän sivun tekstit - myös palvelimen kellonaika.

Palvelimen kellonaika: 2015/05/10 14:34:40,124
    Kiitos tiedosta. Pitäis varmaan kehittää joku vikasietoinen uudelleenyritys noihin sähköpostin lähetyksiin. Toinen kerta jo, kun palveluntarjoajalla on vikaa juuri kun mä lähden mökille
    ------
    Mitäs porukka on mieltä, saako museoista tehdä kohteita ? Ois parit mielessä. Laittaisin kohteet siten että tossa on museo mutta ei ole pakko mennä sisälle koska se on maksullista puuhaa.
    Mun mielestä ok, onhan tuolla jo kätköissä noita museoita (tosin niissä on itse rakennuksetkin nähtävyyksiä) kuten Hvitträsk, Villa Rullud jne. Kunhan tosiaan ei vaadita maksullista sisälläkäyntiä.
    Mitäs porukka on mieltä, saako museoista tehdä kohteita ? Ois parit mielessä. Laittaisin kohteet siten että tossa on museo mutta ei ole pakko mennä sisälle koska se on maksullista puuhaa.
    Juu... Kyllä saa, kunhan löytämisen ehto on sellainen, että löydön voi merkata myös ilman sisäänpääsymaksua.

Säännöissä asia sanotaan noin:

Kätkön sisällön oleellisena osana ei saa olla mikään yritys tai sen tuote. Tämä ei kuitenkaan koske ns. yleishyödyllisiä kohteita tai keskeisiä julkisia nähtävyyksiä, kuten museo, moottorirata, eläintarha, huvipuisto, näkötorni tai vastaava. Rajoitus ei myöskään koske suuriin ketjuihin kuulumattomia ravintoloita tai kahviloita. Tällöinkin kätkö on voitava merkitä löydetyksi ilman sisäänpääsymaksua tms.
    ------
    Selvä ja kiitti teille. Ja mähän oo perus äijä, mä mitään ohjeita lue

No oon mä niitä vähän tavannu..
    Mitäs porukka on mieltä, saako museoista tehdä kohteita ?
    Jos sä tarkoitat meitä muutamia motoristeja (jotka ollaan jo ihan museoita) niin ei mielellään!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Aktiivisuus tasosi Go-za on sen verran suuri (moottoripyöräilyyn liittyen, muusta en tiedä) että en laskisi Sua vielä museotavaraksi.
    Aktiivisuus tasosi Go-za on sen verran suuri (moottoripyöräilyyn liittyen, muusta en tiedä) että en laskisi Sua vielä museotavaraksi.
    Kohteiden tarkistuksessa kannattaa olla tarkkana, olin säätäny tekemäni kohteen koordinaatit mun kotiosoitteen päälle eli kohde näky yleiskartalla n.100 km väärässä paikassa.

Mutta hyvin oli menny läpi tarkistuksista
    Kohteiden tarkistuksessa kannattaa olla tarkkana, olin säätäny tekemäni kohteen koordinaatit mun kotiosoitteen päälle eli kohde näky yleiskartalla n.100 km väärässä paikassa.

Mutta hyvin oli menny läpi tarkistuksista
    En ite tainu osallistua tohon tarkistukseen, mutta ihmettelinkin että jopas Parola on lähellä Espoota. Oisin tullu nimittäin huomenna soittelemaan sun ovikelloa klo 6 kun tarkoitus ois testata uutta tuliliiviä. Harmi etten nyt saa kuitattua Parolan kätköä. On sitten lähettävä muualle.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Yks juttu koskien viimeaikaisia kätköjä. Huomenna ois tarkoitus lähteä aikaisin aamulla liikkeelle ja matkan varrella olis ollu reittikätkö Palakosken kätkön lähellä (ite asiassa samaa tietä pitkin). Nyt tuo reittikätkö on hävinny ja en muista kuka sen teki. Onko kätkön tekijä poistanu sen?
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Yks juttu koskien viimeaikaisia kätköjä. Huomenna ois tarkoitus lähteä aikaisin aamulla liikkeelle ja matkan varrella olis ollu reittikätkö Palakosken kätkön lähellä (ite asiassa samaa tietä pitkin). Nyt tuo reittikätkö on hävinny ja en muista kuka sen teki. Onko kätkön tekijä poistanu sen?
    Mä lähettelin pari viestiä ArDeen kanssa ja kommentoin että sen perustama kätkö oli periaatteessa sama kuin Palakoski... tai siis samaa tietä ajettaisiin. Ja sen jälkeenhän siinä oli se metsäreitti. Joka todellakin olisi ollut metsäpolulla maastossa ajamista ja sitähän ei saa tehdä ellei ole maanomistajan lupaa. Ja me ei kai sellaiseen ruveta (tai sen kannustamiseen). ArDee sanoi ettei ollut huomannut Palakosken kätköä ja arkistoi sitten tuon oman kätkönsä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    En ite tainu osallistua tohon tarkistukseen, mutta ihmettelinkin että jopas Parola on lähellä Espoota. Oisin tullu nimittäin huomenna soittelemaan sun ovikelloa klo 6 kun tarkoitus ois testata uutta tuliliiviä. Harmi etten nyt saa kuitattua Parolan kätköä. On sitten lähettävä muualle.

Aika vähän panssareita mulla kotona. Ainakin yks ois hyvä olla naapureiden takia, parkkeeraavat miten sattuu kele.
    Toinen hommeli mikä oli mielessä...
    Ensi viikonloppuna voisin järkätä taas "Kätkö-Letka-ajon" Jos kiinnostusta löytyy? (Lauantaina 23.5.?)
    Tällä kertaa olisi tarkoitus tehdä semmoinen ryhmämatka tuonne Torholan luolille missä itsekään en ole käynyt yli 20:en vuoteen! Huikea selostus paikasta suomeksi tässä!
    Ajettaisiin tietenkin muutaman kätkön kautta ja luolaryöminnän jälkeen (Luolaryömintään vaihtokuteet mukaan!) voitais mennä yhdessä vaikkapa syömään Lohjalla jonnekin (esim. Saskatoon?)
    Vauhtina lupaa yrittää pitää vähän hiljaisempaa menoa kuin viimeksi!! Jos edes muutama laittaa kiinnostusviestin tähän niin se on GO! Laitan sitten vaikka "Tapahtumakätkön" tuonne sivuille..!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mä lähettelin pari viestiä ArDeen kanssa ja kommentoin että sen perustama kätkö oli periaatteessa sama kuin Palakoski... tai siis samaa tietä ajettaisiin. Ja sen jälkeenhän siinä oli se metsäreitti. Joka todellakin olisi ollut metsäpolulla maastossa ajamista ja sitähän ei saa tehdä ellei ole maanomistajan lupaa. Ja me ei kai sellaiseen ruveta (tai sen kannustamiseen). ArDee sanoi ettei ollut huomannut Palakosken kätköä ja arkistoi sitten tuon oman kätkönsä.
    Joo, samoja kätköjähän ne ois käytännössä ollu. Reitit pitää tosiaan olla julkisia teitä, tästä keskusteltiin viime syksynä.

No, toivottavasti Ardee keksii uusia kätköjä (mun osalta tosin kurakätköt saa tältä erää olla ohi).
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Toinen hommeli mikä oli mielessä...
    Ensi viikonloppuna voisin järkätä taas "Kätkö-Letka-ajon" Jos kiinnostusta löytyy? (Lauantaina 23.5.?)
    Tällä kertaa olisi tarkoitus tehdä semmoinen ryhmämatka tuonne Torholan luolille missä itsekään en ole käynyt yli 20:en vuoteen! Huikea selostus paikasta suomeksi tässä!
    Ajettaisiin tietenkin muutaman kätkön kautta ja luolaryöminnän jälkeen (Luolaryömintään vaihtokuteet mukaan!) voitais mennä yhdessä vaikkapa syömään Lohjalla jonnekin (esim. Saskatoon?)
    Vauhtina lupaa yrittää pitää vähän hiljaisempaa menoa kuin viimeksi!! Jos edes muutama laittaa kiinnostusviestin tähän niin se on GO! Laitan sitten vaikka "Tapahtumakätkön" tuonne sivuille..!
    Kiinnostusta olis mutta la 23.5. ei sovi (yhet häät). Entäs su 24.5.? Toivottavasti vauhti on tikkaria (eikä tourinkia).
    Mä voin lähteä, tuo luola kiinnostaa. Meinasin jo tänään mennä mutta enpä sit meekkään. La 23 parempi kuin su. Ja aamu lähtö ?

Su varalla, riippuu onks pää kipee. Konserttia kattomaan Tampereelle.
    Aika vähän panssareita mulla kotona. Ainakin yks ois hyvä olla naapureiden takia, parkkeeraavat miten sattuu kele.
    Mä aattelin että sulla on ne panssarit takapihalla (näkymätömissä). Olis siinä sulla ollu ihmettelimistä kun oisin tullu soittelemaan sun ovikelloa. Samalla oisin kiroillu että taasko se vi**n tomppa ajattaa aivan persiilleen.
  30.  
    Su varalla, riippuu onks pää kipee. Konserttia kattomaan Tampereelle.
    Jack, juot nyt vaan limpparia kiltisti niin ei tuu pää kipiäks.
Sivu: 27 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1725262728293777 ... ViimeinenViimeinen