Sivu: 26 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676126 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 3785:sta
    Onkos kätköilijöissä ketään Garminin navigaattorin käyttäjää? Ja vieläpä sellaista, joka osaa siirtää gpx-tiedoston naviin ihan tiedoston kopioinnilla (siis ilman Tyreä tai muuta vastaavaa)?

Kaipaisin jotakuta kokeilemaan, kelpaako tekemäni gpx-tiedostot Garminille.

Jos voit tarjota apua, niin laita yksityisviesti.

Edit tarkennus: Nämä gpx-tiedostot sisältävät reittejä (ei track), joten kaivataan sellaisia navigaattoreita, jotka osaavat reitittää teitä pitkin.
    ------
    Nyt avataan ajokausi ja siis myös mopoista keskustelukausi . Hiljaiseloa on ollut osaltani, koska olen yrittänyt kovasti saada opintoni päätökseen, katsotaan olisiko kauden avajaisissa jo tietoa valmistumisajankohdasta . Mutta nyt tämä tyttö lähtee kätköille .
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Onkos kukaan muu törmännyt ilmiöön että joidenkin kätköjen merkitseminen löydetyksi (ja tod. näk. myös kommentinti yms?) johtaa "sivua ei löytynyt"-sivulle? Tehty merkintä kyllä menee läpi.

Aluksi kuvittelin että tämä liittyisi Androidin vakioselaimeen jota käyttäessä tähän useimmiten törmäsin, mutta sittemmin törmäsin ilmiöön myös Opera 27.0:lla (OSX).

Empiirisesti tämä tuntuisi liittyvän kätkön ikään mutta en valitettavasti sattunut kirjaamaan ylös aina kun tämä tuli vastaan.
    Maaemo on heränny ! Aamulla meinasin et tänään pääsen kakoseks kätköjen määrässsä muttei vieläkään onnistunu

Luultavasti näin sut Maaemo tänään, matala pyörä ja valkeeta kypärässä, moikkasit takaisin. Luultavasti Hirsalassa tai porkkalan niemessä. Mulla musta gessu ja harmaa puku ja vaalee kypärä. Osuuko ?
    Hyvin mahdollista, en käynyt ihan Porkkalassa asti, mutta tulin osan Porkkalaan menevää tietä kun palasin Linlo-kätköltä vähän kiertotietä . Niin paljon näkyi muita motoja, että mulla on mennyt iloisesti ohi (kaikkia kun moikkailen ).
    Lainaa LoneWolf kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan muu törmännyt ilmiöön että joidenkin kätköjen merkitseminen löydetyksi (ja tod. näk. myös kommentinti yms?) johtaa "sivua ei löytynyt"-sivulle? Tehty merkintä kyllä menee läpi.

Aluksi kuvittelin että tämä liittyisi Androidin vakioselaimeen jota käyttäessä tähän useimmiten törmäsin, mutta sittemmin törmäsin ilmiöön myös Opera 27.0:lla (OSX).

Empiirisesti tämä tuntuisi liittyvän kätkön ikään mutta en valitettavasti sattunut kirjaamaan ylös aina kun tämä tuli vastaan.
    Voi hyvin liittyä myös siihen, millä sivuilla olet käynyt ennen lokimerkinnän tekemistä. Oletko tehnyt lokimerkinnät niin, että klikkailet kätkön sivun esille kartalta ja sitten kätkön sivulta klikkaat lokimerkinnän linkkiä, vai ehkä jollain muulla tavalla? Esim. kätkön sivun avaaminen bookmarkista tai hakutulosten listalta? Kielivalinta voi myös vaikuttaa. Käytätkö saittia suomeksi?
    ------
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Voi hyvin liittyä myös siihen, millä sivuilla olet käynyt ennen lokimerkinnän tekemistä. Oletko tehnyt lokimerkinnät niin, että klikkailet kätkön sivun esille kartalta ja sitten kätkön sivulta klikkaat lokimerkinnän linkkiä, vai ehkä jollain muulla tavalla? Esim. kätkön sivun avaaminen bookmarkista tai hakutulosten listalta? Kielivalinta voi myös vaikuttaa. Käytätkö saittia suomeksi?
    Suomeksi, yleensä kartalta kätköön tökkien ja siitä lokimerkintälinkkiä, nyt kun asian mainitsit niin tähän olen törmännyt erityisesti silloin kun avasin monta kätköä eri välilehtiin, muistaakseni...
    Kätkön muokkaus bugaa melko ärsyttävästi (Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Firefox/31.0 Iceweasel/31.6.0):

Suuri osa JavaScriptillä esiin tuotavista elementeistä sivulla on esillä vaikka valintojen mukaan niiden ei pitäisi, esim. "Tapahtumapäivä" kenttä on esillä vaikka kätkön tyyppinä olisi "Paikka". Korjaantuu kun vaihtaa sen valinnan joka aiheuttaa noiden näyttämisen/piilottamisen johonkin toiseen valintaan ja sitten takaisin.

Tästä jonkinlaisena sivuvaikutuksena kartta koordinaattien/osoitteen poimimista varten on hajalla; se on valmiiksi "auki" mutta sen tilalla on vain tyhjää, ja sitä ei saa mitenkään enää toimivana esiin.

Lisäksi en oikein hahmota "Talleta välillä" ja "Talleta ja palaa" nappien toimintalogiikkaa; "Talleta ja palaa" valittaa jos kaikkia kenttiä ei ole täytetty, mutta tämän voi kiertää painamalla "Talleta välillä" ja sitten valitsemalla valikosta jonkin toisen sivun. Jos kerran kaikki kentät eivät kuitenkaan lopulta ole pakollisia keskeneräisessä kätkössä (mikä on ihan hyvä asia) miksi joudun käyttämään kiertotietä?
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Sun pitää Jlik pyytää kätköntekokunigasgozaa tekemään tänne etelään 30 kohdetta lisää että saat 200 täyteen. Ku sulla on "vasta" 170 kasassa.
    Mä nyt tein vähän kätköjä lisää tänne pk-seudulle, pääsee Gozakin välillä jotain kuittailee ;) (kunhan ne tulee hyväksyttyä).
    Sääennuste näyttää lupaavalta ensi lautantain tapaamiselle klo 14 Inkoon Kopparnäsissä.

Tarkemmat tiedot tapahtumasta täältä: https://www.motocaching.net/en/cache/view/id6035

Tarjolla on myös letka-ajelu tapahtumaan : http://www.moottoripyora.org/keskust...C3%A4-9-5-2015

Näköjään osallistujiakin on tulossa riittävästi, että viitsii kuskata letunpaistovälineet paikalle

Nyt sitten vaan merkkaamaan kätkön lokiin, että on tulossa, niin osataan tehdä tarpeeksi iso lettutaikina ja varata myös riittävästi makkaraa.
    ------
    Ja olikin tarkoitus laittaa viestiä tuosta makkara-asiasta: Koska Jlik ei tule paikalle makkaroineen niin mä lupasin tuoda ne. Mutta aikasemmin Goza jo sanoikin ettei saa tuoda mitä tahanasa jauho makkaraa. koska en ole expertti makkaran osto hommissa niin saa laittaa ehdotusta mitä pitää tuoda.
    Savuhovin tuska on mukavan mausteinen ja lihaisa.

Harmi kun ei ite pääse kun olen raumalla just autoa vaihtamassa...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
    Kabanossit, Wilhelmit, Ukkopekka, Aikapoika.... Ja tietenkin Watkinsit.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Ja olikin tarkoitus laittaa viestiä tuosta makkara-asiasta: Koska Jlik ei tule paikalle makkaroineen niin mä lupasin tuoda ne. Mutta aikasemmin Goza jo sanoikin ettei saa tuoda mitä tahanasa jauho makkaraa. koska en ole expertti makkaran osto hommissa niin saa laittaa ehdotusta mitä pitää tuoda.
    Joo, pirun harmittavaa että eukon suku järjesti muuta ohjelmaa ens viikonlopuksi mutta seuraavaan makkaranpaistoon tuon makkarat. Viime vuonna toi kesän tapahtuma oli 10.7. Mulla on Norjan jutausreissun jälkeen lähes heti (3 pv välissä) 5 viikon reissu kotilolla Englantiin ja paluu sieltä vasta 22.7. joten oisko mitenkään mahollista järjestää toinen makkaranpaisto vasta tuon päivän jälkeen. Ihan näin tiedoksi jos suunnittelette ens lauantaina jo seuraavaa tapaamista.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Klaukkalan s-marketissa on paskin makkaravalikoima, mistä tota watkinsia löytyis ? HKI - nurmijärvi linja.

Entäs savuhovi ? Kuulostaa mielenkiintoiselta.
    Ja seuraavat makkaranpaistot loppukesälle niin että Jlik pääsee mukaan. ja syksyllä kosteempaa einestä...
    Ja seuraavat makkaranpaistot loppukesälle niin että Jlik pääsee mukaan. ja syksyllä kosteempaa einestä...
    Joo, tämä kuulostaa hyvältä, varsinkin tuo syksyn tapahtuma (ei ehkä ihan yhtä kosteana kuin viime syksynä).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Klaukkalan s-marketissa on paskin makkaravalikoima, mistä tota watkinsia löytyis ? HKI - nurmijärvi linja.

Entäs savuhovi ? Kuulostaa mielenkiintoiselta.
    Nyt kun aloin huuteleen, isommat cittarit. Ja se on Wotkins, siinä on se kokkiäijä muikistelemassa siinä etiketissä, keltainen pohja.

Se tuska on sitten aika hevletin tulista chiliin tottumattomalle. Mutta hiton hyvää, ite syön yleensä kylmänä. Mut en suosittele ainakaan yhtä enempää jos kotimatka on pitkäkin
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
    Kiitti neuvosta. ja ei tulista !
    Hienoa - tarjoilupuoli alkaa olla hallinnassa.

Mä kun tulen autolla muutenkin, niin tuon talouspaperia, mehua, maitoa sekä tietty ne lettuihin liittyvät jutut plus tarvittavat kertakäyttöastiat.
    ------
    Ja se kuka tuo sinappia (Goza ?) niin ei tuo Turun sinappia

Auraa ja punaista tai vihreäkin menee.

Tää on tarkkaa hommaa
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kabanossit, Wilhelmit, Ukkopekka, Aikapoika.... Ja tietenkin Watkinsit.
    Mikä tahansa, kun se lihaprosentti on siellä 80%+ alkaa olla ihan hyvää . Pajuniemellä on kans kivoja, kun niissä ei ole lisäaineita, nitriittiä, glutamaattia yms. mutta se alkaa mennä jo aika hifistelyksi . (Tosin ruokahifistelijänä mulla on pakastimessa raakoja "kokolihamakkaroita" eli sellaisia, joissa ei oo muuta kun liha + mausteet ja löytyy ihan lihanpalasiakin, kun ei oo jauhettu ihan niin hienoksi... mut tää menee jo tosi off-topic )
    No niin... Mä tuon jotain mitä voi sanoa makkaraksi. Kyllä ne alas menee kun ette syö mitään aamupäivällä.
    Ja se kuka tuo sinappia (Goza ?) niin ei tuo Turun sinappia
    Lupaan ainakin 3 erilaista sinappia tuoda. 1 on etelä-suomalaista (siis virolaista)!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    No niin... Mä tuon jotain mitä voi sanoa makkaraksi. Kyllä ne alas menee...
    Kaikki menee alas. Vaihtelua on ainoastaan siinä mitä kautta se tulee ulos!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Heh. Ehkä mäkään en osaa ostaa niin pahaa makkaraa et tulee yläpäästä takas.

Varmaan riittänee pari makkaraa per lärvi ? Jos joku vetelee enemmän niin rohkeesti vaan kertoo etukäten niin ostan enemmän.
    Luulis riittävän, kun on niitä lättysiäkin luvassa
    Ja mä tuon lisä jälkkäriä taas, Fazer sininen, mmm
    Jaaha, aika mukavasti porukkaa on tulossa. Onneks on gessu ja alulaukut niin saa roudattua makkarat paikalle. Tietääks joku onks siellä varmasti puita ? Tuleeks Pleksi autolla, pitäiskö varuiks ottaa muutaman klapi mukaan ?
  30.  
    Jaaha, aika mukavasti porukkaa on tulossa. Onneks on gessu ja alulaukut niin saa roudattua makkarat paikalle. Tietääks joku onks siellä varmasti puita ? Tuleeks Pleksi autolla, pitäiskö varuiks ottaa muutaman klapi mukaan ?
    Mä tuun kyllä autolla, mutta oon tulossa kaupungista, eikä nyt ole klapeja, mistä tuoda. Muuten toisin tietty.

Ehkä sun kantsii ottaa muutama puu mukaan, ettei mee ne komeet laukut ihan vajaakäytölle
    ------
Sivu: 26 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676126 ... ViimeinenViimeinen