Sivu: 14 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 3785:sta
    Lainaa Nabla kirjoitti Katso viesti
    Eli kun zuumailen karttaa vaikka Lahden seudulle, haluaisin nähdä että lenkillä sinne saisin kuitattua X kpl uusia löytöjä ja Y kpl kauden löytöjä tai todeta että sieltäpäin ei ole enää juuri kerättävää kumpaankaan kategoriaan
    Ok, eli tosiaan sama tarve, jota tarkoitinkin ja ratkaisukin on hyvin samanlainen. Ero on enempikin esitystavassa ja käsitteiden nimityksissä.

Oleellistahan on se, että tästä näkökulmasta kätköjä on kolmenlaisia
    1) ei löydetty (koskaan)
    2) aiemmalla kaudella löydetty, mutta ei kuluvalla
    3) kuluvalla kaudella löydetty (ei ole oikeastaan eroa, onko löydetty myös aiemmalla kaudella)

Kun niitä symboleita kartalla miettii, niin tullaan siihen, että onko 2-tyyppinen kätkö enempi "löydetty" vai "löytämätön". Jos toi kausihomma ei kiinnosta, niin se on löydetty, mikä löydetty. Jos on kiinnostunut nimenomaan kauden löydöistä, niin se on enempi ajelun kohde, kuin löydetty.

Mut joo... noi luokitukset on määritelmiltään aika selkeät ja veikkaanpa, että se visuaalinen osuus selkenee vasta, kun tosta on jotain näkyvää. Ainakin mulle toi on vaikea hahmottaa näkemättä. Varsinkin huomioiden noi kaksi eri käyttäjäryhmää.
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Oikea nuottivihko ! Taas on mulla helppoa, mulla on koko ajan nokan edessä iphone ja siinä tomtom ja tankkilaikussa ipad. Ei tartte edes nousta pyörän selästä et saa kuitattua kohteen. Nykyaikaa
    Jack, mites hyvin sulla on kestäny tuo ipad tankkilaukussa? Saatan ottaa seuraavalle kätköreissulle ipadin mukaan mutta paan sen pallogrilliin kun ei oo tuota tankkilaukkua.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Hyvin on kestäny vaik oon pikkasen rytyyttäny välillä huonoilla teillä. Padi on kyllä suht tukevassa kotelossa. Öö, mikä on pallogrilli ?
    Hyvin on kestäny vaik oon pikkasen rytyyttäny välillä huonoilla teillä. Padi on kyllä suht tukevassa kotelossa. Öö, mikä on pallogrilli ?
    Sorry, taas tuota slangia. Se pallogrilli on se takaboksi.
    Joo, muistinkin et mikä se on heti kun olin lähettäny viestin. Vähän pehmustetta mukaan niin säästyy padi ehjänä.
    Joo, muistinkin et mikä se on heti kun olin lähettäny viestin. Vähän pehmustetta mukaan niin säästyy padi ehjänä.
    OK, kiitos tiedosta. Ei ehkä oo tarkoitus ajella sorapätkiä mutta ei sitä koskaan tiiä millaista röytytystä tavarat saa boksissa. No, ei ole myöskään tarkoitus ajella noita Go-Za:n lentoon lähtö reittejä.
    Mä nyt teen kätkön sinne 31.10. (vaikka se Halloween onkin...), kun eiköhän jokainen joka aktiivisesti päivään haluaa vaikuttaa ole jo suostumuksensa päivän sopivuudelle antaneet.

Mä nyt valitsin paikaksi ton Stone'sin, kun siellä on yleensä suht hyvin tilaa + sinne saa tehtyä ilmaiseksi pöytävarauksen. Musiikki on pikkasen raskaampaa kuin noissa muissa vaihtoehdoissa, mutta tuskin se haittaa .
    Viimeksi muokannut: Maaemo; 22.09.2014 klo 12:04.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Mä nyt teen kätkön sinne 31.10. (vaikka se Halloween onkin...), kun eiköhän jokainen joka aktiivisesti päivään haluaa vaikuttaa ole jo suostumuksensa päivän sopivuudelle antaneet.

Mä nyt valitsin paikaksi ton Stone'sin, kun siellä on yleensä suht hyvin tilaa + sinne saa tehtyä ilmaiseksi pöytävarauksen. Musiikki on pikkasen raskaampaa kuin noissa muissa vaihtoehdoissa, mutta tuskin se haittaa .
    Hienoa. Kiitoksia.
    Lainaa Lohjalines kirjoitti Katso viesti
    Jack: 'Eikä eukko tuu mun kyytiin vielä eli kotilohommiks menee'.

Täällä yx piruparka tunnustaa kuitanneesa yhden kätkön (Jarno Saarisen tie Turussa) kotilosta käsin...ja vieläpä repsikan penkiltä
    Joten ei se suinkaan syntiä ole käydä kätköillä ilman konepyörää, säännöissä ei ole mainintaa kulkineesta! Mutta jos merkkipaalun saavuttaminen nolostuttaa kuitata kotilolla tai jos omat periaatteet ovat jyrkemmät kuin itselläni niin sitte... Minulla ei ainakaan ole varaa tuomita ketään jos kätköjä kuittallaan kotilosta käsin;)
    Yks pieni ehdotus taas. Oiskos mitään mieltä lisätä vaihtoehto millä (mopo/kotilo/fillari) kätkö on kuitattu? Aattelin vain tulevaa talvea ja jos jengi rupeaa kuittaamaan kätköjä tänä aikana niin ei oo paljon muita vaihtoehtoja kuin kotilo. Tässä vois tietenkin olla myös se tilanne, että kotilolla kuitattuja kätköjä ei oteta huomioon TOP30 listassa. Ihan vaan ehdotus. Mitäs mieltä porukka on?

Huomista "kätköperseilyä" on tässä suunniteltu. Josko sais rajapyykin rikottua nyt. No, se riippuu sitten säästä; sen näkee sitten huomenna.

Muoks. Yhden karttavirheen Tompassa oon löytäny. Tyre väittää, ettei Käkisalmen yli pääse, mutta Google Street View näyttää ihan selvästi että siellä on silta. Mihis tämmöisen perustavaa laatua olevan mokan vois oikein raportoida? Säästää nimittäin aika paljon aikaa ettei tarvi kiertää koko Asikkalanselkää.

Muoks 2. Tässä oon pohdiskellu tuota säätä, kun tarkoitus olis lähteä liikkeelle ennen seittemää (ja ei oo kokemusta tämmöisistä keleistä vielä). Heinolan korville on yöksi povattu räntää ja oon siellä nurkillä ehkä yheksän kieppeillä. Yheksän aikaan FMI:n sivu lupailee auringonkuvaa muttei se kai vielä paljon lämmitä. No, täytyy ajella varovaisesti. Tix texien alle on syytä varmaankin pukea lämmintä ja paksummat tumput käsiin. No, ei muuta kuin kahvalämppärit punasena hehkumaan ja sitten baanalle.
    Tyre käyttää kuukkelin karttoja ja taitaa kuukkeli tietää että silta on 5 kuukautta kiinni ja remontissa.
    Lainaa troni kirjoitti Katso viesti
    Tyre käyttää kuukkelin karttoja ja taitaa kuukkeli tietää että silta on 5 kuukautta kiinni ja remontissa.
    Elikä onko tuota totta? Ettei vaan tule ajettua ihan turhaan tuonne. Tarkoitus olisi ajaa Kopsuontien reitti ja siitä olisi helppo jatkaa Käkisalmen sillan yli. Muuten joutuu ajamaan takaisin ja kiertämään koko Asikkalanselän.

Muoks. Joo, sehän on remontissa. Hyvä että tuli puheeksi tämä. Kiitos paljon tiedosta. Eihän sieltä Kopsuntien reitin loppupäästä niin hirveä matka ole sinne sillalle mutta turhaa ajoa olis tullu. No, siellä on varmaankin opasteet että silta suljettu. Ei auta kuin kiertää sitten koko Asikkalanselkä ja suunnitella reitiä vähän uudelleen.
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Elikä onko tuota totta? Ettei vaan tule ajettua ihan turhaan tuonne. Tarkoitus olisi ajaa Kopsuontien reitti ja siitä olisi helppo jatkaa Käkisalmen sillan yli. Muuten joutuu ajamaan takaisin ja kiertämään koko Asikkalanselän.
    Meinaatkos ihan että paskaa suollan tänne vai?
    Meinaatkos ihan että paskaa suollan tänne vai?
    En todellakaan. Sorry että esitin noin tyhmän kysymyksen. Kun täältä Espoosta on jonkin verran matkaa sinne Käkisalmen sillalle niin halusin vain varmistua mikä on tilanne.
    Tossa sillankorjauksesta virallisemmin: https://www.ely-keskus.fi/web/ely/-/...-#.VCEBHhb4Ii8

edit: karkasi, tuon remontin takia Kopsuantie päällystettiin, eli on siitä ollut jotain hyötyäkin.
    Ok, ajele varovasti Kopsuntiellä, se on tähän aikaan liukas ja yllättää ekaa kertaa ajavan.
    Lainaa gonzarello kirjoitti Katso viesti
    Tossa sillankorjauksesta virallisemmin: https://www.ely-keskus.fi/web/ely/-/...-#.VCEBHhb4Ii8
    Joo, kiitoksia. Saman taisin itekin löytää. Ilmeisesti Kariniemen silta on kuitenkin ajettavissa? Siellähän on yks kätkö.
    Ok, ajele varovasti Kopsuntiellä, se on tähän aikaan liukas ja yllättää ekaa kertaa ajavan.
    Kiitos paljon neuvosta. Rauhallisesti olis tarkoitus ajella.

Muoks. Mun reitti kulkee Cafe Heilalta sinne Kopsuontielle ja siinä olisi välissä se Marjoniementien reitti mutten oikein uskalla (viitsi) ajella tuota sorapätkää kun vettä on tullu melko reippaasti nyt. Tällä olisi tietenkin säästänyt aikaa ja kilsoja ja välttäny eestakasin ajamista.
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Yks pieni ehdotus taas. Oiskos mitään mieltä lisätä vaihtoehto millä (mopo/kotilo/fillari) kätkö on kuitattu? Aattelin vain tulevaa talvea ja jos jengi rupeaa kuittaamaan kätköjä tänä aikana niin ei oo paljon muita vaihtoehtoja kuin kotilo. Tässä vois tietenkin olla myös se tilanne, että kotilolla kuitattuja kätköjä ei oteta huomioon TOP30 listassa. Ihan vaan ehdotus. Mitäs mieltä porukka on?.
    Tää on kyllä tärkeä asia, joka pitäisi saada selväksi.

Ratkaisu voisi tosiaan olla vaikka lokimerkintään jokin lisäoptio, mutta toki muitakin konsteja voi olla. Riippuu vähän siitä, mitä halutaan.

Jack jo kommentoikin, ettei ainakaan halunnut sadatta kuittausta tehdä kotilolla. Jotenkin olen samoilla linjoilla. Siis en ainakaan itse halua kuitata muuta kuin pyörällä. En ainakaan, kun olen tuolla top-listan kärjen tuntumassa. Mutta en kyllä ketään tuomitsisi siitäkään, että kävisi autolla. Eihän se ole "pois muilta". Tai no joo... ehkä toi top-lista menisi vähän pilalle, jos siellä olisi kärjessä joku, joka on vaikkapa talven ajellut kotilolla kätköillä käyden.

Tietty nytkin voi kätköllä käydä millä vaan ja vaikka lisätä kommentin, mutta se ei sitten näy löydettynä "omalla kartalla". Oikeastaan asiassa on kyse siitä, että onko tarvetta merkitä autolla käyty löytö siksi, että haluaa kohteen pois "jäljellä olevien" joukosta, koska ei halua mennä uudestaan. Ja tietty siitä, että pitääkö toi tarve huomioida.

Muutenhan homman saisi melko selkeäksi sillä, että laitetaan sääntöihin "mopopakko". Jos kuitenkin mielenkiinnosta kävisi autolla jossain, niin haittaisiko se pahasti, että näkyisi kartalla löytämättömänä?

Pitää muuten varoa, ettei tule liian monimutkaista... Vrt. esim. jos on aiemmalla kaudella merkannut kotilolla löydetyksi, niin voiko kuitenkin käydä vielä prätkällä löytämässä? Ja tuleeko siitä "all-time" löytö vai pelkkä "kauden löytö"...
    Mä oon vähä sillä linjalla, että kun kuitenkin on kyse MOTOkätköilystä, niin löydöt pitäisi tehdä moottoripyörällä (ja silloin ei tarvitsisi olla eri tavoille merkkausta). Voihan niillä kätköillä sitten käydä erikseen kotilolla, mutta se ei olisi kätkön kuittaamista (esim. mä oon ajatellut joihinkin paikkoihin käydä tutustumassa autolla nyt talven aikana, kun voi paremmin jäädä pidemmäksi aikaa töllistelemään esim. museoihin yms. mutta en mä silloin niistä kätköjä merkkaile, tosin monet noista paikoista olenkin jo mopolla käynyt kuittaamassa). Kuitenkin ettei mene liian tiukkapipoiluksi, niin säännöissä voisi lukea jotenkin, että kätköt pitää hakea ensisijaisesti tms. kaksipyöräisellä. Jos nyt joku sitten jonkun yksittäisen kätkön kuittaa autolla, niin omantunnon mukaan, ja jos joku rupeaa tehtailemaan merkintöjä talven aikana kotilolla niin tässä pätee vähän sama kuin siinä kätkökysymyksen arvaamis-asiassa, eli silloin huijaa vain itseään. Eri asia sitten jos on erikseen kätkö, jossa on mainittu ettei sitä tarvitse hakea mopolla (kuten tuo uusin tapahtuma ;) ).
    Mä alotin ton keskustelun lähinnä siksi että joku on jo merkannu kätkön löydetyksi kotilolla käydessä. Ja nyt kun prätkäilykausi opn loppumassa niin kätköjen kuittaaminen loppuu paitsi jos käy kotilolla. Tämä ei myöskään mun mielestä ole ihan motokätköilyajatuksen mukaista (siis jos kuitataan kätkö löydetyksi kotilolla käydessä). Se on lähinnä itsensä huijaamista (tietenkin jos rupeaa tehtailemaan kotilolla niin huijataan siinä sitten muitakin). Homma (ohjelmointi) voi siis mennä vähän monimutkaiseksi jos ruvetaan lisäämään noita vaihtoehtoja. Ehkä ohjeisiin voisi lisätä kommentin, että ensisijaisesti pitäisi käydä kaksipyöräisellä jos haluaa kätkön kuitata niin kuin maaemo totesi. Jos sitten käy jossakin kätköllä kotilolla niin voi kai sitten jättää kommenttina jos haluaa jotakin kirjiotella kätköstä.
    Eipähän sitä ole kukaan vahtimassa millä siellä kohteella käydään joten se on täysin jokaisen omantunnon asia. Mulle tästä on tullu niin hyvä harrastus (vieroitusoireita ) et mä käyn vain pyörällä enkä meinaa käydä kohteilla autolla etukäteen, jälkeenpäin kyllä tulen käymään joissain mielenkiintoisissa paikoissa perheen kanssa.
    Ja mä en näe kyllä tarpeelliseksi sitä et kuitataan kohde jotenkin muulla tavalla jos menee kotilolla. Tämä on mun mielipide.

Ja nyt toinen aihe: saako kuitata kohteen jos sen ajaa eri päivinä, nyt kyseessä Ylä-Pirkanmaa Backroad Bonanza, 240 km. Vois ajaa sen pohjanmaan matkalla niinku puolet mennessä ja tullessa toiset puolet.
    Pakko kommentoida...

Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Pitää muuten varoa, ettei tule liian monimutkaista...
    Samaa mieltä! Pitäkää kätköily suht yksinkertaisena, jolloin myös satunnaisen osallistujan on helppo lähteä mukaan ja vaikka laittaa jokin uusi kätkökin. Puhelinluettelon paksuinen sääntökirja ei toimi kuin tehokkaana karkoittimena.

Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Mä oon vähä sillä linjalla, että kun kuitenkin on kyse MOTOkätköilystä, niin löydöt pitäisi tehdä moottoripyörällä
    Ja taas samaa mieltä! Noita muita kätköilyjä löytyy ihan riittävästi, jonne voi ajella sitten muilla kulkupeleillä tai jolkotella jalkaisin. Tälläkään ei nyt taida olla suurta merkitystä muille kuin teille "kilpaan" lähteneille, mutta lähtökohtaisesti olisi hienoa jos tämä olisi jatkossakin suunnattu motoristeille motoristien ehdoilla.

Kätköilyn ei tarvitse pyöriä talvella... onpahan aikaa korjailla sivuston mahdollisia bugeja ja miettiä uusia kätköjä tai reissuja kätköjen löytämiseksi. Kaikkeen kyllästyy ja talven kun vetää henkeä, niin seuraavana kesänä tulee lähdettyä liikkeelle uudella innolla.

Ylipäätään minun mielestäni homma lähti hiukan hakoteille kun noiden kätköjen kuittaamisen voi nyt hoitaa arvaamalla vaihtoehdoista. En ole erityisemmin perehtynyt noihin muihin kätköilyihin, mutta ei kai niissäkään riitä, että vain käy kätkön lähellä vaan ne pitää löytää ja jollakin tavalla kuitata. Kelpaa tämä minulle kyllä tälläisenäkin, mutta kunhan mainitsin.

Ei minulla muuta kuin vielä kiitos asian eteen vaivaa nähneille
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
    Ja nyt toinen aihe: saako kuitata kohteen jos sen ajaa eri päivinä, nyt kyseessä Ylä-Pirkanmaa Backroad Bonanza, 240 km. Vois ajaa sen pohjanmaan matkalla niinku puolet mennessä ja tullessa toiset puolet.
    Kyllä kai saa... se, että pitää ajaa puoli Suomea päivässä, koskee vain sinua ja Maaemoa

Itseasiassa laitoinkin tuosta Bonanzasta jo kysymystä/ehdotusta kätkön tekijälle, että olisiko ideaa jakaa sitä osiin. Juurikin tuosta "pohjanmaalle mennessä" -syystä.
    Katoin juuri tuota Bonanzaa ja onhan se aika pitkä (238km) yhdeksi lenkiksi. Olis varmaankin hyvä jakaa se ainakin kahtia, jolloin sais sitten kaks kätköä. Eiköhän oo sallittua ajaa se eri päivinä, mikäs siinä vois olla esteenä? ja niin kuin yllä totesit niin kukaan ei käy noilla kätköillä vahtaamassa millä kulkupelillä sinne mennään tai milloin tommoiset ylipitkät reitit oikein ajetaan.
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Samaa mieltä! Pitäkää kätköily suht yksinkertaisena, jolloin myös satunnaisen osallistujan on helppo lähteä mukaan ja vaikka laittaa jokin uusi kätkökin. Puhelinluettelon paksuinen sääntökirja ei toimi kuin tehokkaana karkoittimena.
    Juu... noi palvelimet kyllä selviäisi vaikeammastakin logiikasta ja ohjelmoijakin jostain mutkikkuuksista, mutta uuden käyttäjän kannalta tän pitää olla todella selkeää.

Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Kätköilyn ei tarvitse pyöriä talvella... onpahan aikaa korjailla sivuston mahdollisia bugeja ja miettiä uusia kätköjä tai reissuja kätköjen löytämiseksi. Kaikkeen kyllästyy ja talven kun vetää henkeä, niin seuraavana kesänä tulee lähdettyä liikkeelle uudella innolla.

Ylipäätään minun mielestäni homma lähti hiukan hakoteille kun noiden kätköjen kuittaamisen voi nyt hoitaa arvaamalla vaihtoehdoista. En ole erityisemmin perehtynyt noihin muihin kätköilyihin, mutta ei kai niissäkään riitä, että vain käy kätkön lähellä vaan ne pitää löytää ja jollakin tavalla kuitata. Kelpaa tämä minulle kyllä tälläisenäkin, mutta kunhan mainitsin.
    Hyvä pointti toi, että talvella stoppia ja keväällä uutta intoa :-)

No juu... onhan se vanha tapa tehdä kysymyksiä edelleen olemassa, mutta toi "hakotie" on nyt uusi vaihtoehto.

Periaatteessa myös geokätköilyssä kontrolli on jossain määrin nimellinen, kun lokikirjoista ei kuitenkaan voi todentaa, että joku ei ole käynyt (sivuja kastuu, hukkuu, huonoa käsialaa...).

Mutta tosiaan konseptina tässä on se oleellinen ero, että motokätköllä kävijä ei saa välitöntä palautetta siitä, että löysikö vaiko ei. Eli sen huomaa sitten vasta kotona, tuliko oikea vastaus. Ja sitten on vielä hyvä mahdollisuus unohtaa koko kysymyksen olemassa olo, kun kaikilla kätköillä ei ole kysymystä. Jos nyt sitten noita kömmähdyksiä sattuu vaikkapa yli tuhannen kilometrin ajon vaativille kätköille, niin voi vähän mennä maku hommasta (pitäkää tunkkinne ...kele).

Itse kuvittelen edelleen, että tän saitin suurin arvo on siinä, että on koottu ajelun kohteita yhteen paikkaan, josta voi katsoa mihin menisi. Ja halutessaan voi pitää kirjaa siitä, missä on jo käynyt, jotta tulee tutustuneeksi uusiin paikkoihin. Lisukkeena on sitten toi "löytäminen kysymyksineen ja muine ehtoineen" aktivoimassa kommentointia ja lokimerkintöjen tekemistä --> lisää tietoja ja "tuoreutta" sille, joka miettii, minne ajelisi. Vai onkos muut ollenkaan samaa mieltä?
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Itse kuvittelen edelleen, että tän saitin suurin arvo on siinä, että on koottu ajelun kohteita yhteen paikkaan, josta voi katsoa mihin menisi. Ja halutessaan voi pitää kirjaa siitä, missä on jo käynyt, jotta tulee tutustuneeksi uusiin paikkoihin. Lisukkeena on sitten toi "löytäminen kysymyksineen ja muine ehtoineen" aktivoimassa kommentointia ja lokimerkintöjen tekemistä --> lisää tietoja ja "tuoreutta" sille, joka miettii, minne ajelisi. Vai onkos muut ollenkaan samaa mieltä?
    Ihan samaa mieltä olen, suurin anti on siinä, että on sivusto, mistä saa ideoita siihen "Mihin tänään ajelisi" -kysymykseen, hirveän moni noista kätköistä kun on sellaisia, joihin ei mitenkään muuten eksyisi. Kysymysten olemassaolosta (-pertun- kommenttiin viitaten) tulee esiin juuri se, mistä olen aiemminkin kirjoittanut: Itse henk. koht. en tykkää että reiteillä on kysymys (ellei se korosta jotain tiettyä huomionarvoista paikkaa reitin varrella tai ole joku tooooodella selvä asia jonka puolisokeakin bongaa lähes väistämättä), koska reitti on kiva ajella keskittyen itse reittiin eikä siihen muistaako etsiä vastauksen. Paikoissa taaskin tykkään siitä, että kysymys on, kun sitten katsoo paikkaa vähän "sillä silmällä" tarkemmin, kun etsii sitä vastausta. Monivalinnat on siitä hyviä, että sitten jos unohtaa katsoa sen vastauksen tai on ymmärtänyt kysymyksen jotenkin väärin tms. niin voi arvailla, eikä jää harmittamaan, että kätkö jää löytämättä (kuten itsellekin kävi Palokoskella, kun onnistuin unohtamaan ensimmäisen sanan kotiin ajaessa ja täytyi käydä sitten uudetaan kätköllä. Jos olisi ollut kyseessä eka kätkö jota haen, tai matkaa satoja kilometrejä, niin olisi varmaan jäänyt hakematta uusiksi...).
    Ja kaikille autoilua kommentoineille kiitoksia

Kyllä kai tämä kallistuu siihen suuntaan, että laitetaan ohjeistukseen, että pitäisi käydä prätkällä. Se nyt on kuitenkin aika selkeää niin.

Vielä pyörii päässä se aiemmin puhuttu "kausikätköilykin". Ei meinaa senkään palaset asettua mun päässä sellaiseen järjestykseen, että siitä saisi käyttäjän kannalta aivan yksinkertaisen.

ps. Uusi versio tuli asennettua - muutama ominaisuus, joita on toivottu http://motocaching.freeforums.net/th...2&scrollTo=556
  30.  
    Taitaa kelit loppua meille pitkämatkalaisille. Pyörä ja varusteet ei mulla vielä sovellu kylmiin pitkiin vetoihin. Pari vois vielä yrittää noutaa. Lähimmille ei löydetyille sen jälkeen on matkaa yli 200km/sivu. Urakoidaan ens kesänä sitten enemmän. Eteläsuomen kätköjen kimppuun täältä pohjosesta keskisuomesta heti keväällä kun kelit sallii. Telttaa mukaan ynnä sukulaisia kiusaamaan yöksi. Tsemppiä ja hyvää syksyä kätköilijöille. Tää on hyvä juttu. Kiitos pleksi ja muutki ahkerat.
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
Sivu: 14 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464114 ... ViimeinenViimeinen