BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
No on tolle Alexz:llekin tullu päänvaiva tästä kätköily hommasta, 100 täynnä ja kaveri aloittanut 15.8. Kaks per päivä keskimäärin.![]()
R1200GSA -09
mainostusta...
https://instagram.com/p/8gHDlmriA_/
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Kiitos Jack
Jäin pahasti koukkuun tähän kätköhommaan. Reittisuunnitelmia on jo ensi kevääksi valmiina. Tulleekin aika pitkiä reissuja
Talven aikana täytyy harjoitella myös tuota kuvan liittämistä. Kyllä, luin eilen Gozan ohjeen ja sillä eteenpäin.
Z:taan pitään hankkia pehmeämpi satula sekä kunnon navi ensi kevääksi.
Kawasaki Z1000 - 2011
Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
Nyt kuulostaa pahaltaIhan samalta kuin mun ja Jlik:n touhut ! Mutta hyvä meininki ! Veikkaan että ens vuonna tulee lisää tähän hommaan hurahtaneita.
Tässä hommassa tuli myös tällänen mukava lisäpiirre: Kätkö ja muillakin reissuilla oon tavannu tänä kesänä ja syksynä käydä matkan varrella melkein kaikissa kaupunkien tai kuntien keskustoissa ihan mielenkiinnon vuoksi. Vaikka niissä ei mitään kätköjä olisikaan. Matkailu avartaa ! Aika kauan on mullakin kestäny tuo todeta.
R1200GSA -09
Totta, ei tule vain ajeltua ajelun vuoksi vaan nyt oikeasti hyviä kohteita. Pelkästään tämän syksyn aikana tullut nähtyä paljon sellaisia paikkoja joihin ei muuten olisi tullut mentyä. Jo kohde esittelyjen myötä paikat ja asiat avautuneet hienosti jopa niin että pitänyt ajon jälkeen googlata lisää![]()
Kawasaki Z1000 - 2011
Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tänään 07.10. n. klo 17.30-18.00 aikaan on oiva mahdollisuus käydä kuittaamassa kätkö: https://motocaching.net/en/cache/view/id5458
Niihin aikoihin laskeutuu Finskin uusi laajarunkokone Airbus A350... veikkaan että paikalla on satoja lentkonebongareita!!
![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Joo olin, etkä mua nähny ? Näin iso ja ruma äijä Etkä nähny.No mä olin 1. ja 2. kiitoradan eteläpäässä sorakasan päällä. Kone näky hyvin mutta kuva on huono, iphonella otettu. Ei se kovin kummonen räpistin ollu mutta kummallisen paljon eka lento Suomessa kerää porukkaa.
R1200GSA -09
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Ei kun mä oon ollu kauempana sun selän takana kuvasta päätellen. Millä otit kuvan ? Pitäs aina olla järkkäri mukana. Oon haaveillu siihen pitempää putkea mutta maksavat jonniin verran paljon. Sit ois hyvä kuvailla koneita. Ja tipuja![]()
R1200GSA -09
Me oltiin PLeksin kanssa kätköpaikalla, eli bussipysäkillä DHL:ää vastapäätä.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Joo, heppu mun vieressä oli kanssa pirun pitkä putken kanssa. Väitti halvaksi
Mutta hyvälaatuisia kuvia oot nappaillu. Kuinka pitkä putki sulla on ?
R1200GSA -09
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Heh, yhdellä Etelä-Kalifornialaisella foorumilla tulikin kunnon haaste: "If you put it sport-bike-accessible to Hwy 1 or Hwy 3, in the triangle of Tijuana/Tecate/Ensenada, I'll get it!".
Tuo on siis Meksikon puolella ja netistä on todella haasteellista löytää mitään ajantasaista. Sain kuin sainkin väsättyä tällaisen: Puerto Nuevo.
Saas nähdä, merkkaako heppu löydön.
Lisäys:
Onkin tullut aika paljon uusia kohteita viimeisen neljän päivän aikana. Tämä päivä mukaan luettuna yhteensä 27. Jlik on taas UK:ssa ja kätkötehdas on käynnissä
Tiistai - perjantai tilasto: Suomi : 2, UK : 14, Meksiko : 1, Colorado : 1, Puola : 1, California : 8
------
Oma takki on tällä hetkellä (vain hieman) tyhjä. Haluaisin keskittyä jonkunlaisiin kokonaisuuksiin eikä vain räiskiä kätköjä sinne tänne. Toi Routes des Grandes Alpes oli hieno urakka... Nyt tietää edes jotain mitä odottaa ensi kesän reissulta! Ja toinen juttu on se että haluaisi panostaa sinne mistä "todennäköisimmin" löytyisi ne tulevat ulkomaiset kätköilijät. Puola, Tsekki, Slovakia ja Saksa tällä hetkellä ehkä pyörii eniten mielessä...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Suomessa yksi kokonaisuus mikä ois mun mielestä mielenkiintoinen voisi olla saariston rengastie kokonaan. Houtskarinhan sää oot tehnyt, mutta koko reitti voisi olla mielenkiintoinen. Toki siinä on aika monta lautta matkaa välissä ja tuskin kovin moni innostuu sellaista ajamaan. Nähtävyyksiltään se voisi olla hieno. Et ole Goza tälläistä miettinyt ?
R1200GSA -09
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tästä vähän fiilistelyä elokuulta 2013!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi