Sivu: 59 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949575859606169109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1741:stä 1770:een 3785:sta
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Ok, käytin ipadilta imguria ja sieltä valitsin BBCode linkin, se on [ img ]http://I.imgur.com/5MA4laC.jpg [ / IMG ]
    Ja kuva tuli tollasena. Oisko pitäny valita toi markdown link ? Meenpä testaamaan uudestaan.
    Jos käytät BBC:Tä niin liitä se koko linkki sellaisenaan suoraan tänän foorumin vastausruutuun. Älä siis klikkaa "Lisää kuva" tuolta ylävalikosta!
    Markdown link ei sovi foorumille ollenkaan vaan jos klikkaat "direct link" niin sitten toimii tuon "lisää kuva" klikkauksen kanssa!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Jos käytät BBC:Tä niin liitä se koko linkki sellaisenaan suoraan tänän foorumin vastausruutuun. Älä siis klikkaa "Lisää kuva" tuolta ylävalikosta!
    Markdown link ei sovi foorumille ollenkaan vaan jos klikkaat "direct link" niin sitten toimii tuon "lisää kuva" klikkauksen kanssa!
    Joo toi yllä oleva kuva on liitetty just tuolleen eli BBC:llä tähän ruutuun. Oon vähän hidas oppimaan mutta onnistuhan se lopulta. Kiitti neuvoista !
    R1200GSA -09
    No on tolle Alexz:llekin tullu päänvaiva tästä kätköily hommasta, 100 täynnä ja kaveri aloittanut 15.8. Kaks per päivä keskimäärin.
    R1200GSA -09
    No on tolle Alexz:llekin tullu päänvaiva tästä kätköily hommasta, 100 täynnä ja kaveri aloittanut 15.8. Kaks per päivä keskimäärin.
    Kiitos Jack
    Jäin pahasti koukkuun tähän kätköhommaan. Reittisuunnitelmia on jo ensi kevääksi valmiina. Tulleekin aika pitkiä reissuja

Talven aikana täytyy harjoitella myös tuota kuvan liittämistä. Kyllä, luin eilen Gozan ohjeen ja sillä eteenpäin.
    Z:taan pitään hankkia pehmeämpi satula sekä kunnon navi ensi kevääksi.
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    Kiitos Jack
    Jäin pahasti koukkuun tähän kätköhommaan. Reittisuunnitelmia on jo ensi kevääksi valmiina. Tulleekin aika pitkiä reissuja

Talven aikana täytyy harjoitella myös tuota kuvan liittämistä. Kyllä, luin eilen Gozan ohjeen ja sillä eteenpäin.
    Z:taan pitään hankkia pehmeämpi satula sekä kunnon navi ensi kevääksi.
    Nyt kuulostaa pahalta Ihan samalta kuin mun ja Jlik:n touhut ! Mutta hyvä meininki ! Veikkaan että ens vuonna tulee lisää tähän hommaan hurahtaneita.

Tässä hommassa tuli myös tällänen mukava lisäpiirre: Kätkö ja muillakin reissuilla oon tavannu tänä kesänä ja syksynä käydä matkan varrella melkein kaikissa kaupunkien tai kuntien keskustoissa ihan mielenkiinnon vuoksi. Vaikka niissä ei mitään kätköjä olisikaan. Matkailu avartaa ! Aika kauan on mullakin kestäny tuo todeta.
    R1200GSA -09
    Nyt kuulostaa pahalta Ihan samalta kuin mun ja Jlik:n touhut ! Mutta hyvä meininki ! Veikkaan että ens vuonna tulee lisää tähän hommaan hurahtaneita.

Tässä hommassa tuli myös tällänen mukava lisäpiirre: Kätkö ja muillakin reissuilla oon tavannu tänä kesänä ja syksynä käydä matkan varrella melkein kaikissa kaupunkien tai kuntien keskustoissa ihan mielenkiinnon vuoksi. Vaikka niissä ei mitään kätköjä olisikaan. Matkailu avartaa ! Aika kauan on mullakin kestäny tuo todeta.
    Totta, ei tule vain ajeltua ajelun vuoksi vaan nyt oikeasti hyviä kohteita. Pelkästään tämän syksyn aikana tullut nähtyä paljon sellaisia paikkoja joihin ei muuten olisi tullut mentyä. Jo kohde esittelyjen myötä paikat ja asiat avautuneet hienosti jopa niin että pitänyt ajon jälkeen googlata lisää
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    Totta, ei tule vain ajeltua ajelun vuoksi vaan nyt oikeasti hyviä kohteita. Pelkästään tämän syksyn aikana tullut nähtyä paljon sellaisia paikkoja joihin ei muuten olisi tullut mentyä. Jo kohde esittelyjen myötä paikat ja asiat avautuneet hienosti jopa niin että pitänyt ajon jälkeen googlata lisää
    Meillähän on tarkoitus lähteä Viron puolelle 4:ksi päiväksi toukokuun alussa ajelemaan kätköjä. Mukaan mahtuu vielä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Meillähän on tarkoitus lähteä Viron puolelle 4:ksi päiväksi toukokuun alussa ajelemaan kätköjä. Mukaan mahtuu vielä!
    Olen lähdössä toukokuussa Baltiaan pyörimään, täytyy laittaa tämäkin vaihtoehto harkintaan. Itse asiassa olen pyörinyt siellä jo vuosia aina helatorstaiviikolla.
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
    Lainaa yrmyli kirjoitti Katso viesti
    Olen lähdössä toukokuussa Baltiaan pyörimään, täytyy laittaa tämäkin vaihtoehto harkintaan. Itse asiassa olen pyörinyt siellä jo vuosia aina helatorstaiviikolla.
    Jep. Meillä on juurikin tuo ajankohta tarkoitus lähteä. 7 lähdössä tällä hetkellä...
    Torstai aamulla lähtö ja sunnuntaina takaisin...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Tänään 07.10. n. klo 17.30-18.00 aikaan on oiva mahdollisuus käydä kuittaamassa kätkö: https://motocaching.net/en/cache/view/id5458
    Niihin aikoihin laskeutuu Finskin uusi laajarunkokone Airbus A350... veikkaan että paikalla on satoja lentkonebongareita!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Harmi kun oma kone on jo ehtiny lähteä ennen kuin tää laskeutuu. Varmasti kannattaa mennäbongaamaan tää uus kone. Toivottavasti se laskeutuu kiitotielle joka näkyy hyvin kätköpaikalle.

Tänään 07.10. n. klo 17.30-18.00 aikaan on oiva mahdollisuus käydä kuittaamassa kätkö: https://motocaching.net/en/cache/view/id5458
    Niihin aikoihin laskeutuu Finskin uusi laajarunkokone Airbus A350... veikkaan että paikalla on satoja lentkonebongareita!!
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Harmi kun oma kone on jo ehtiny lähteä ennen kuin tää laskeutuu. Varmasti kannattaa mennäbongaamaan tää uus kone. Toivottavasti se laskeutuu kiitotielle joka näkyy hyvin kätköpaikalle.
    Kaikki koneet laskeutuu ainakin tällä hetkellä täältä lännestä kehä III -suunnasta.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Kaikki koneet laskeutuu ainakin tällä hetkellä täältä lännestä kehä III -suunnasta.
    Hyvä tieto, pitää mennä katsomaan. Pääsen sopivasti töistä klo 17.
    R1200GSA -09
    Hyvä tieto, pitää mennä katsomaan. Pääsen sopivasti töistä klo 17.
    Olitkos paikalla? Pongasin koneen ja myös Gozan, mutta sua ei nähty.
    ------

Joo olin, etkä mua nähny ? Näin iso ja ruma äijä Etkä nähny. No mä olin 1. ja 2. kiitoradan eteläpäässä sorakasan päällä. Kone näky hyvin mutta kuva on huono, iphonella otettu. Ei se kovin kummonen räpistin ollu mutta kummallisen paljon eka lento Suomessa kerää porukkaa.
    R1200GSA -09
    Näin iso ja ruma äijä Etkä nähny. No mä olin 1. ja 2. kiitoradan eteläpäässä sorakasan päällä.
    Eli sä olet joku noista jotka kuolemaa uhmaten seisoo tossa koneen alla melkein??
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Ei kun mä oon ollu kauempana sun selän takana kuvasta päätellen. Millä otit kuvan ? Pitäs aina olla järkkäri mukana. Oon haaveillu siihen pitempää putkea mutta maksavat jonniin verran paljon. Sit ois hyvä kuvailla koneita. Ja tipuja
    R1200GSA -09
    Me oltiin PLeksin kanssa kätköpaikalla, eli bussipysäkillä DHL:ää vastapäätä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Me oltiin PLeksin kanssa kätköpaikalla, eli bussipysäkillä DHL:ää vastapäätä.

Ok, hyvä kamera sulla.
    R1200GSA -09
    Ok, hyvä kamera sulla.
    Hah... Yksi surkeimmista kun vertas muihin mitä paikalla oli!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Joo, heppu mun vieressä oli kanssa pirun pitkä putken kanssa. Väitti halvaksi

Mutta hyvälaatuisia kuvia oot nappaillu. Kuinka pitkä putki sulla on ?
    R1200GSA -09
    Kuinka pitkä putki sulla on ?
    Fyysinen pituus lienee siinä 12cm:n luokkaa. 50-200mm on noi lukemat (polttoväli??).
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Heh, yhdellä Etelä-Kalifornialaisella foorumilla tulikin kunnon haaste: "If you put it sport-bike-accessible to Hwy 1 or Hwy 3, in the triangle of Tijuana/Tecate/Ensenada, I'll get it!".

Tuo on siis Meksikon puolella ja netistä on todella haasteellista löytää mitään ajantasaista. Sain kuin sainkin väsättyä tällaisen: Puerto Nuevo.

Saas nähdä, merkkaako heppu löydön.

Lisäys:
    Onkin tullut aika paljon uusia kohteita viimeisen neljän päivän aikana. Tämä päivä mukaan luettuna yhteensä 27. Jlik on taas UK:ssa ja kätkötehdas on käynnissä

Tiistai - perjantai tilasto: Suomi : 2, UK : 14, Meksiko : 1, Colorado : 1, Puola : 1, California : 8
    ------
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Onkin tullut aika paljon uusia kohteita viimeisen neljän päivän aikana. Tämä päivä mukaan luettuna yhteensä 27.
    Oma takki on tällä hetkellä (vain hieman) tyhjä. Haluaisin keskittyä jonkunlaisiin kokonaisuuksiin eikä vain räiskiä kätköjä sinne tänne. Toi Routes des Grandes Alpes oli hieno urakka... Nyt tietää edes jotain mitä odottaa ensi kesän reissulta! Ja toinen juttu on se että haluaisi panostaa sinne mistä "todennäköisimmin" löytyisi ne tulevat ulkomaiset kätköilijät. Puola, Tsekki, Slovakia ja Saksa tällä hetkellä ehkä pyörii eniten mielessä...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Oma takki on tällä hetkellä (vain hieman) tyhjä. Haluaisin keskittyä jonkunlaisiin kokonaisuuksiin eikä vain räiskiä kätköjä sinne tänne. Toi Routes des Grandes Alpes oli hieno urakka... Nyt tietää edes jotain mitä odottaa ensi kesän reissulta! Ja toinen juttu on se että haluaisi panostaa sinne mistä "todennäköisimmin" löytyisi ne tulevat ulkomaiset kätköilijät. Puola, Tsekki, Slovakia ja Saksa tällä hetkellä ehkä pyörii eniten mielessä...
    Suomessa yksi kokonaisuus mikä ois mun mielestä mielenkiintoinen voisi olla saariston rengastie kokonaan. Houtskarinhan sää oot tehnyt, mutta koko reitti voisi olla mielenkiintoinen. Toki siinä on aika monta lautta matkaa välissä ja tuskin kovin moni innostuu sellaista ajamaan. Nähtävyyksiltään se voisi olla hieno. Et ole Goza tälläistä miettinyt ?
    R1200GSA -09
    Suomessa yksi kokonaisuus mikä ois mun mielestä mielenkiintoinen voisi olla saariston rengastie kokonaan. Houtskarinhan sää oot tehnyt, mutta koko reitti voisi olla mielenkiintoinen. Toki siinä on aika monta lautta matkaa välissä ja tuskin kovin moni innostuu sellaista ajamaan. Nähtävyyksiltään se voisi olla hieno. Et ole Goza tälläistä miettinyt ?
    Silloin kun sen Houtskärin tein niin mietin kyllä... Mutta jotkus saarista on aika pieniä -tai lähinnä se Iniö. Tosin onhan meillä nykyään paljon lyhyempiäkin reittikätköjä! Ei ollenkaan huono idis... olen jopa itse ajanut sen pari kesää sitten!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Silloin kun sen Houtskärin tein niin mietin kyllä... Mutta jotkus saarista on aika pieniä -tai lähinnä se Iniö. Tosin onhan meillä nykyään paljon lyhyempiäkin reittikätköjä! Ei ollenkaan huono idis... olen jopa itse ajanut sen pari kesää sitten!

Ok. Jos rupeet sitä tekemään niin laita vaikka yv etten rupea sitä itse tekemään samaan aikaan. No eipä mulla ole nyt mahiksia tehdäkään kun en ole ajanut sitä reittiä. Mieli tekis sinne ajelemaan, meri ja saaristo...
    R1200GSA -09
  30.  
    Mieli tekis sinne ajelemaan, meri ja saaristo...
    Tästä vähän fiilistelyä elokuulta 2013!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
Sivu: 59 / 127:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949575859606169109 ... ViimeinenViimeinen