Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Kuinka moni on lähdössä Oulusta tai pohjoisestapäin Kemoralle 17.-18.5.2014?

Minulla on varattuna mökki kyseiselle viikonlopulle perjantaista sunnuntaihin ja yksi majoituspaikka on vielä vapaana.

Kyseiselle viikonlopulle näyttää vielä olevan kaupassa myytävänä ratapäiviä. Eli ostoksille ja yksityisviestiä minulle, niin saadaan mökki täyteen.

Ilmeisesti yhteislähtö on tulossa Oulusta Kemoralle. Osaako kukaan vielä sanoa aikaa tai paikkaa?
    Kilvelliset:R1 -07 & ZX-6R -06 ja Kilvetön:R1 -08 Exät:ZX-10R -04, R1 -99 ja Fireblade -94
    Joo, meitä on ainakin 6 lähdössä Oulusta perjantaina Kemoraan ja porukalla tarkoitus ajella sinne.
    Torstaina 15.5 kokoonnutaan tuonne Haapalehdon Shellille klo 19.00 ja suunnitellaan tuota viikonloppua ja sitten päätetään mistä lähdetään ja milloin. Siis tulkaahan kaikki Kemoraan lähtijät paikalle!
    Toki muutkin tervetulleita kahvittelemaan!
    Ducati Monster 1200S, KTM 350 EXC-F
    Hittolainen, ko menee itellä tuo torstai-ilta vielä junassa istuen työreissusta palatessa. Mutta jos sen lähtöajan ja -paikan viitsii joku ilmoittaa, niin ehtii perjantain starttiin mukaan Ja tietty jos on jotain muuta erityistä huomioitavaa.
    Suzuki GSX1100G & BMW G650 X-Challenge
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Vastaava ketju on jo olemassa, suljetaan tämä.

http://www.moottoripyora.org/keskust...5-2014-(la-su)

EDIT: Keskustelu avattu uudelleen ja topic muutettu kuvaavammaksi.
    Viimeksi muokannut: vertzu; 12.05.2014 klo 12:16.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Jatketaas tänne kun tämä on nyt uudelleen avattu. Koitan tulevaisuudessa otsikossa maita, että alueellisesta keskustelusta on kyse.

Majoituspaikat on meidän mökissä täynnä, eli täydellä miehityksellä mennään. Halukkaita on sen verran ilmaantunut, että olisi pitänyt ottaa kerralla kuuden hengen mökki, mutta ensikerralla viisaampia.

Jatketaanpa juttua sitten torstaina aiheesta.
    Kilvelliset:R1 -07 & ZX-6R -06 ja Kilvetön:R1 -08 Exät:ZX-10R -04, R1 -99 ja Fireblade -94
    Jos tulette torstaina kahville autolla, ottakaa mukaan sellaisia tavaroita mitä haluatte ottaa mukaan Kemoraan, mutta mitä on vähän hankala kuljettaa pyörän päällä (pukit, rengaslämmittimet, aurinkotuolit, kylmälaukut jne.). Minulle mahtuu kärryyn tavaraa omien kamojen lisäksi.
    KTM 690 Enduro
    Tällä kertaa jää mun osalta väliin orastavan moottoripyörävajeen vuoksi, mutta jo 1.6. on onneks seuraava..
    Huomenna lähetään

Lähtö perjantaina Kaakkurin Teboililta klo 17.00.
    Minä liityn letkaan tuosta Limingan Nesteeltä.
    Yksi henkilö liittyy letkaan myös Paavolan grillin pihalta. Kimmo aikoi odotella letkaa siellä, joten koukataan sen kautta.
    Kopataan letkaan mukaan.
    BMW K1300R - BMW K1200S - Honda CBR1000F - Suzuki GSX1100 - Kawasaki GPz550 - Yamaha RD125 - Tunturi Super Sport - Pappa Tunturi
    Ja kuvia kiitos...
    Vmax#1175
    Ride The Legend
    Ihan loistava Kemoran reissu
    kiitoksia kaikille mukana olleille!
    JaPossujunaKemorastaOuluunsaapui... Kiitoksia vain Babe itsellesikin, sekä Birkelle ja rataporukoille järjestelyistä. Olipa taas tosi lysti reissu.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: kallokas; 18.05.2014 klo 21:59. Syy: Kuvia.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.

Kiitokset minunkin puolesta kaikille osallistujille, oli oikein mukava reissu
    KTM 690 Enduro
  15.  
    Lystiä oli ja tää oli päivän kohokohta