Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
    Hei, olen amatöörikuvaaja Oulusta ja kiinnostais vähän laajentaa osaamista. Siispä ajattelin, josko oulussa ois halukkaita motoristeja kuvauttamaan pyöränsä. Kuvat voisi olla lähes minkälaisia vain, kalustoa löytyy. Erityisesti hämärässä ympäristössä kiinnostaisi kuvata. Lähinnä fiiliskuvia, en kuvaa myyntikuvia.

Miksei myös tapahtumien kuvaukset onnituisi myös.

Kuvat tulisi tietysti vain minun ja pyörän omistajan yksityiskäyttöön, kun en niistä korvausta ole vailla.

Tässä joitain vanhalla pikkukameralla otettuja HDR-tyylisiä. (Mielummin nykyään kuvaan kuitenkin ns. luomuja)

Tässä vielä uuemmalla kameralla otettu fillarikuva
    Kaikki, paitsi se ja se on turhaa!
    Hienoja kuvia! Todella hienoja jos omistaisin sellaisen pyörän mitä kannattas kuvata niin ehdottomasti kyllä! Oma mopo vaan muistuttaa sulanutta pulkkaa jossa on kaks rengasta.....teekannuksikki on joku sanonu! (gsx-f)
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
    sääli kun oot oulusta. oon aina halunnu siistin prätkänkuvan autotallinseinälle
    600rr
    Hienoja.
    Lähdet mukaan johonkin letka-ajelun treffipaikoille tai esim. ratapäiville.
    Kuvattavaa löytyy ja uskoakseni moni kuski olisi innoissaan tuon kaltaisista otoksista.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Aivan mahtavia kuvia. Erityismaininnan annan kuvalle 2. Aivan loistava kuva.
    On tajuttoman hienoja kuvia! Jos olet joskus pk-seudulla laita ihmeessä viestiä! Tollasen kun sais seinälle!
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
    Ois tossa yks tuksu (ei se ruma) jota saa kuvata. Kunhan sattuu hyvä keli ja vapaat osumaan päällekkäin. Ne kun tuntuu menevän aina ristiin.
    Www.northernfighters.com
    Lainaa kanslisti kirjoitti Katso viesti
    Tässä joitain vanhalla pikkukameralla otettuja HDR-tyylisiä.
    Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko noihin "HDR-tyylisiin" kuviin vedetty vain joku kuvankäsittelyohjelman filtteri päälle vai oikeasti stackattu eri valotuksella otettuja kuvia?
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
    Lainaa villho kirjoitti Katso viesti
    Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko noihin "HDR-tyylisiin" kuviin vedetty vain joku kuvankäsittelyohjelman filtteri päälle vai oikeasti stackattu eri valotuksella otettuja kuvia?
    Kyllä ne on ihan valotusta haarukoimalla otettuja.
    Hienoja kuvia kyllä! HDR on aina vähän kakspiippuinen sen suhteen meneekö överiksi.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
    Varmasti löytyy kuvattavia.

Suosittelen keksimään jonkun hintalapun kuvalle tai kuvasarjalle, niin helpottaa kummasti asiakkaiden päätöksentekoa.
    jännän näkönen tuo cbr,ihankuin jostain pelistä otettu print screeni
    Horo Elää !
    Mun mielestä nuo kuvat näyttää ihan kuin ne olis tietokonepelistä otettuja screenshotteja.

Siis, ehdottomasti hyvässä mielessä näin sanottuna, hienoja kuvia kertakaikkiaan.

Jos liikkuisit Savon suunnalla, olisin valmis maksamaankin jokusen euron tuollaisista kuvista.
    Mopoton mies
    Omasta canonista löytyy ihan suoraan HDR-tila. Jokainen tuohon pystyy, jos ei kameralla niin photarilla ;) Ei silti mitään kuvaajalta pois, hienoja on. :cool:
    Ex: Suzuki gsr 600,Honda cbr 600 f
    Kyllä ihan oikeassa olette tuosta HDR-kuvauksesta, helppoja tehdä ja menee helposti överiksi. Niinpä haluaisinkin kuvata luonnollisempia kuvia, erilaisissa valaistuksissa valoja ja salamoja käyttäen. Laitan sellaisistakin mallia, kunhan saan jotain julkaisukelpoista.
    Viimeksi muokannut: kanslisti; 09.05.2014 klo 13:52.
    Jos käsisalamoilla kuvaaminen kiinnostaa, niin onhan www.strobist.com selattu läpi?
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
    Kävin tänään pikaisesti räpsimässä muutaman kuvan omasta pyörästä. Vesisade häiritsi pikkusen, mutta tässä vähän mallia likaisesta pyörästä.

Sitte vielä omakuva, tietenkin.
    Viimeksi muokannut: kanslisti; 10.05.2014 klo 18:51.
    Valokuvaus on mukava harrastus. Editointi ei kuitenkaan itseä ihan harrasteena kiinnosta, joten palvelumielessä en ole jaksanut kuvaamassa kiertää. Muutaman kaverin mopot on tullut kuvattua nettimotoon. Lähinnä neutraaleja kännykkäräpsyistä erottuvia järkkärikuvia. Tämä busa ehti olla muistaakseni 2h nettimotossa, kun ostaja soitti.

_MG_7011.jpg

Kauaa ei mennyt Bladenkaan myynnissä:
    _MG_5831.jpg

GSR oli vaikea tapaus myydä. Meni talven yli vaan keväällä lähti lopulta sekin:
    _MG_9117.jpg

Terve vaan nykyisille näiden pyörien omistajille, jos pyörivät täällä. Kys pyörien kansioiden kuvien käyttö teille vapaata.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
    Täähän on kiva idea, sekä valokuvaajan että moponomistajien kannalta!

Kuvista sen verran palautetta, että kultaista leikkausta koittaisin ainakin alkuun noudattaa hieman kaavamaisemmin. Sitten kun sen hallitsee, voi ottaa enemmän vapauksia. Ilmaa kohteiden ympärille on jätetty mun makuun turhan vähän. Punamustat palkit kohteiden takana pyydystää silmän turhan helposti. Tätä vois koittaa korjata erilaisella sommittelulla tai pienemmällä syväterävyydellä.

Jos itse tälläsiä valokuvailisin, hakisin inspiraatiota todennäkösesti valmistajien virallisista promokuvista yms.

Ps. noi HDR-hommat kantsii unohtaa kyllä kokonaan.
    Viimeksi muokannut: lp_; 10.05.2014 klo 20:35.
    Anteeksi lainaan topiccia. kävin tänään muutaman kuvan räpsii omasta pyörästä

https://www.flickr.com/photos/124615...57644725183053
    Www.northernfighters.com
    Löytyikö ketjun aloittajalle malleja?

Itse olen omasta pyöristäni jonkin verran kuvia räpsiny, mutta voin tulla pyöräni kanssa kuvattavaksi, jos vielä treeniä kaipaat. Jokin ajokuva vois olla jees..
    SV650S -03
    Aprilia RS -01, sähkömoottoripyörä, "Project Blue Smoke"
  22.  
    Pyöriä on tullut itsekin kuvattua, niin "ammatin" puolesta kuin ihan yksittäisinä asiakastöinäkin. Viime syksynä vedettiin yksi kuvaus-sessio about kymmenen pyörän voimin Rovaniemellä komeassa auringonlaskussa ja tarkoitus olisi myös tänä kesänä pitää parit kuvaus-sessiot. Itseasiassa Oulustakin joku lähestyi minua viime syksynä kysellen josko Ouluun olisi mahdollisuus järjestää vastaavanlaisia sessioita. Noh, ehti syksy turhan myöhälle ja loppui ajokelit, niin ei tullut syksyllä kuvailtua enää sitten. Mutta kuvauskeikkaa tulee tehtyä myös Oulun seudulla, joten voisihan sinnekin järjestää sessarit johonkin sopivaan väliin jos minun tyyli kiinnostaa jotakuta ja haluaa kivan taulun seinälle. Tuossa alla jotain minun näytteitä.

https://www.facebook.com/media/set/?...0496982&type=1

Jos kiinnostusta löytyy vastaaville pikkurahalla järjestetyille kuvaus-sessareille Rovaniemi-Oulu välimaastosta, niin vaikka tuolta facebookin kautta viestiä tulemaan Yhtä pyörää nyt ei kannata lähteä kovin kauas asioikseen kuvaamaan, mutta jos puolenkymmentäkin saa nippuun...ja jokainen pyörä on rakas omistajalleen ja ikuistamisen arvoinen ;)
    Viimeksi muokannut: JormaS; 26.05.2014 klo 17:07.