Mortonki.
Onko mitään mömmöö millä saisi korjattua pitävästi katteesta irronneen/katkenneen muovitapin joka napsautetaan kiinnityskoloon.
Vaihdoin kahvanlämppärit ja katteita irroitettaessa kuului naps ja em. tappi katkesi.
Tosin tuo tappi katkesi jo talvella kun oli isompaa virittelyä mopoon ja silloin se liimattiin kaksoiskomponenttiliimalla. Ja idiootti kun oon, en silloin vaihtanut noita lämppäreitä kun katteet ja tankki oli jo valmiiksi irti.
Eli...............TAAS se vi....n tappi pitäisi liimata, mutta MILLÄ?
Nimimerkillä: Epätietoinen mopoilija
Ex Kawasaki KLE 500
Ex Yamaha Super Tenere 750
Ex Kawasaki ZR7-S
Ex Yamaha FZS1000
Ex Suzuki RF900R
Ex Yamaha FZS1000
Suzuki GSX1400
Onkos ne kateosat abs-muovia?
Ja jos on, tuossa voisi toimia Bisonin muoviliima, abs:lle tarkoitettu. Toinen vaihtoehto on tehdä itse abs-muovista ja asetonista "liimaa" jolla sitten...
juuri nyt pyörätön
Jos ne katteet on abs-muovia, niin kuin yleensä on, niin paras korjausaine on asetooni ja tarvittaessa sopivan värinen lego-palikka.
ABS-muovi liukenee asetoniin ja kovettuu alkuperäiseen lujuuteen.
Mulla on kans bensahanan liepeiltä naula poikki... Vois tosiaan joskus koittaa leegopalikasta asetonilla tehdä uus.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Toi Bisonin liima on oman kokemuksen mukaan ihan pätevää tavaraa, sama efekti kuin asetoni/muovi -sotkussa eli sulattaa hieman abs-muovia ennen kovettumista...
juuri nyt pyörätön
Kiitos. Tuostapa sain idean.
Pitäis korjata mun tappokytkin, joka on poikki.
Ollut jo 7 vuotta.
Uutta kytkintä ei saa kaupasta. Pelkästään koko homman, joka maksaa vaikka kuinka paljon.
Kokeillaan tuolla asetoni/legopalikkajutulla.
Pekka
Jos tuolla "asetoniin muovia sulattamalla" -tekniikalla liimaa paras olisi jos sulatettava muovi on samaa laatua kuin liimattava kohde ja siittä seoksesta nähdäkseni kannattaa tehdä mahdollisimman juoksevaa ts. massan sisältämä asetoni sulattaa liimattavaa kohdetta paremmin...
juuri nyt pyörätön
Sain tapin pysymään vahvalla kontaktiliimalla. Katellaan joskos pysyis tän kesän kun ei tarvi enään irroitella.
Mut kiitti kuitenkin ideoista.
Ex Kawasaki KLE 500
Ex Yamaha Super Tenere 750
Ex Kawasaki ZR7-S
Ex Yamaha FZS1000
Ex Suzuki RF900R
Ex Yamaha FZS1000
Suzuki GSX1400