Syksy saapuu ja illat pimenee.
Pitäisikö oikein juhlia kauden päättymistä ja käristää vaikka maggaroita Haltialassa? Taikka vaikka oikein ajomatkan päässä Porkkalassa?
Siinä olis ihan matkan varrella yks hyvä peurastus paikka.
Vai löytyisikö jopa intoa yönyli retkeen? Jos vaikka löytyis joku tyhjä mökki jostain päin Lounais-Suomea?
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Mä oon ton Porkkalan kannalla. Onhan se tässä ihan vieressä... Mutta ehdottomasti pidetään käräjien päätöstilaisuus, ja teen kaikkeni, että pääsen paikalle
Tuonne Lounais-Suomeen mahdollisesti tyhjälle mökille voi olla turhan pitkä matka ja osallistujia vähän. Voinhan mä asian tietysti ottaa esille, että milloin ois mahdollista. Toisaalta mun opiskelut vie kohtuullisesti aikaa (kuten huomaatte) että tän kauden päätös voi tulla vähän pian. Jos ens vuonna kahvitellaan, niin lyödään heti lukkoon päivämäärä ja lähdetään saunomaan ja grillaamaan isosti
Mutta aloitetaan varovasti makkurin paistolla ja siellä on sitten hyvä suunnitella millä selvitään pitkän, pimeän talven yli.
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Päätösiltamat kuulostaa hyvältä! Makkaranpaistoa ja käräjöintiä, kuulostaa suunnitelmalta.
Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
Kawasaki Z750 - 2004 - EX
Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
Ehdotan tämän kuun päiviä 20, 21 tai 22.
Seuraavana viikonloppuna on sitten se lelu ja vaatekeräys.
Saattaapi olla että mukaan tulee vielä jengiä tuolta PK ja Tourinki sektorilta.
Joten jos kelit sallii voisi Porkkalaan ajaa pienen mutkan kautta.
Mulla on la mökkeilyä ja ma vaimolla iltahommia. Eli sunnuntaina etenkin jos mennään mutkitellen😉
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Onkos huomenna käräjöitsijöitä?
ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
ex - 2014 Yamaha MT-07
ex - 1986 Honda XBR 500
Tuo wanicon ehdottama vkonloppu menee töissä, kuten arvelinkinMutta enhän mä ole edes sitä yhtä kertaa käräjöimässä käynyt, joten mitä mä suutani edes avaan. Silti harmittaa, kun olis elämässä muutakin kuin työ ja olla yksin tien päällä.
Hyvää makkarointia![]()
Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Mä vetäsin juuri ohi autolla eikä ikävä kyllä kerkeä pysähtymään. Ei tää töihin paluu nyt oo sopinut käräjöinnin kanssa yhteen.
Njuu, kaamosta ja rospuuttoa pukkaa... Käristetään ne gabanossit vkonloppuna jotta ei tökitä hämärissä toisiamme tikulla silmään...![]()
![]()
MAD (mean absolute deviation)
Jep, ekaa kertaa mukana, oli kiva nähdä orggilaisia ihan tosielämässäkin vaihteeksi. Koitan ottaa tavaksi.
ex - 2014 Yamaha MT-07
ex - 1986 Honda XBR 500
Huomenna olisi sitten Porkkalapalaveri.
Aika saatiin jo viimeksi päätettyä, eli su 21.9 ja klo 15.
Muuten on vielä monta asiaa auki joten runsas osanotto toivottavaa.
Täytyy tulla paikalle huomenna kun pari kertaa nyt missannut, autolla vaikka jos ei muuten.
Eikun ihan Pakilan Teboililla. Keskustellaan Porkkalanniemeen järkättävästä grillauspäivästä![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Mä tuun ainakin paikalle !Kattellaan sitten noita järjestelyitä. Mä voisin melkein paikallisena olla osasto nuotiossa, mutta siitä sitten huomenna lisää...
![]()
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Yritän ehtiä kans paikalle.
ex - 2014 Yamaha MT-07
ex - 1986 Honda XBR 500
Tänään pääsee paikalle aikataulun puolesta. Akku finaalissa mutta meillähän on teboilillinen reippaita työntäjiä? Akku laturissa josko täältä päästä saa liikkeelle... eip paljo pyöriny startti tunti sitte![]()
Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
Mä tuun kans. Jos ei mitään ihmeellistä ilmaannu.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Voisin tulla, jos vaan muistan...![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>