Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    On hidasta. Fenniaan eivät ole vielä tähän päivään mennessä saaneet laskua lähetettyä vahingosta, joka sattui syyskuussa. Pyörä on saatu tosin takaisin jo marraskuussa. Kaikki olisi muuten ok, mutta tekisi mieli saada seisontapäivärahatkin (5e/vrk). Aina on selityksiä. Ei se huoltokaan ihan putkeen mennyt, vaihdepoljin vaihtamatta/oikaisematta, ketjut väärällä kireydellä yms. pientä. Merkki tuskin vaihtuu. Huollot tulen tekemään vastaisuudessa itse. Tulipa ajateltua, että kun ei tarvitse itse maksaa saisi parhaan huollon merkkihuollossa - se oli virhe.
    Nyt ei ihan aukea.

Pyörä on ajossa ja remppa tehty. Ei kustannuksia itselle. Bike World ei kai sentään tee seisontailmoituksia? Vai pitäisikö? Vai olisiko vakuutuksenottajan itse asioitava vakuutusyhtiönsä kanssa? Kysymystä pukkaa. Rakentavaa vastausta ei, anteeks.
    Lainaa WH314 kirjoitti Katso viesti
    On hidasta. Fenniaan eivät ole vielä tähän päivään mennessä saaneet laskua lähetettyä vahingosta, joka sattui syyskuussa. Pyörä on saatu tosin takaisin jo marraskuussa. Kaikki olisi muuten ok, mutta tekisi mieli saada seisontapäivärahatkin (5e/vrk). Aina on selityksiä. Ei se huoltokaan ihan putkeen mennyt, vaihdepoljin vaihtamatta/oikaisematta, ketjut väärällä kireydellä yms. pientä. Merkki tuskin vaihtuu. Huollot tulen tekemään vastaisuudessa itse. Tulipa ajateltua, että kun ei tarvitse itse maksaa saisi parhaan huollon merkkihuollossa - se oli virhe.
    Erästä ystävääni lainaten "you say what now?"
    Mikäli tuosta mitään ymmärsin niin olet kipannut vehkeet ja haluaisit saada rahat ajasta minkä pyörä vietti korjaamolla?
    Mesta on 8+ tasoa. Kannattaisiko käydä siä sen poljin hommelin takia neuvvotelemassa ja puhumassa muusta. Aika pikku hommia kumminkin..
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
    Lainaa Juvi kirjoitti Katso viesti
    Erästä ystävääni lainaten "you say what now?"
    Mikäli tuosta mitään ymmärsin niin olet kipannut vehkeet ja haluaisit saada rahat ajasta minkä pyörä vietti korjaamolla?
    Osimoilleen noin. Huoltoon pääsee läpi puhelimella miten sattuu, jos silloinkaan. Vastauksena huollosta on aina jotain ensi viikolla jne. Liekö liikaa hommia, vai mistä kiinni.

Fennia olisi maksanut seisontapäivät/korjaamolla olosta heti, mutta kun tuo korjaamon lasku ei ole edes lähtenyt eteenpäin bw->fennia kolmessa kuukaudessa, niin ei sitä ihan supernopeaksi voi mainita.
    Auttaisko soitto myymäläpäällikölle? He vastaavat koko puljun toiminnasta ja ovat myös oikea kohde reklamaatioille.
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Auttaisko soitto myymäläpäällikölle? He vastaavat koko puljun toiminnasta ja ovat myös oikea kohde reklamaatioille.
    höpsis, tuskin auttaa.
    tyypillistä touhua täällä Suomessa, tiskillä kyllä hymyillään, mutta varsinainen toiminta on valohoitoa ja joojottelua.
    mutta uskokaa sinisilmäiset mitä haluatte, itse hommat on tehtävä.
    ko. firma tunaroi munkin pyörän asennuksissa, joista ko. asentaja ei tiennyt mitään varmaa, sen enempää tekemistään huolloista kuin asennuksistaankaan; itse oli korjattava viat.
    (asenteli mm. reklusen väärin - ei toiminut vaihteet, säätöosat hukassa; tyhjäkäynti säädetty väärin, vaikka on ko. merkin maahantuoja että pitäis osata; öljynvaihdon teko epäselvä eli juu vai ei ja koska...)
    Viimeksi muokannut: Ludwig; 27.01.2015 klo 20:58.
    Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen
    Vanha ketju mutta jatketaan risulinjalla Mansen Bike worldille liittyen vakuutuksiin.
    Elikkäs oli tarkoitus mennä testaamaan emännän kanssa Vulcania kuinka käyttäytyy matka-ajossa 2 henkilöllä, eipä onnistunut koska vakuutus ei ollut sellainen joka heillä korvaisi koeajolla sattuneeen vahingon, olisi pitänyt ostaa ns. sika säkissä...
    Minä sitten heitin pikaiset tyypit koska en viitsinyt seisottaa emäntää liikkeen pihassa.
    Pilkkua viilaamalla olisi voinut tehdä kaupat, ajella pari tuntia ja palauttaa pyörä, paperitöitä olisi vaan ollut jonkinverran enemmän...
    RM Heinolla kun kysyin samaa kypärä kourassa niin sanottiin että ajoa vaan.
    Viimeksi muokannut: Tooninki; 10.05.2016 klo 13:51.
  9.  
    Lainaa Tooninki kirjoitti Katso viesti
    RM Heinolla kun kysyin samaa kypärä kourassa niin sanottiin että ajoa vaan.
    OT: Myös AARBIKEssä homma toimi hienosti, ensiksi kävin yksin kokeilemassa pyörää ja mietin yön yli kotona. Seuraavana päivänä soitin uudestaan ja kysyin onnistuuko vielä 2-päällä koeajo, vastaus oli että "ilman muuta tervetuloa", emännän kanssa vanhalla mopolla aarbikeen ja uudella 2-päällä koeajon jälkeen kotiin.