Moro
Vuona 2012 toukokuuussa tutustuin Puolassa hieman iäkkäämpään Suomalaiseen pariskuntaan... Jäi yhteystiedot vaihtamatta...
Muuta en heistä tiedä kun että Olivat Helsingin seudulta lähtöisin, muistaakseni Tikkurilasta mutta en ole 100% varma +60v pariskunta ja olivat matkalla Budapestiin jonkun tutun luokse Hondan CBR XX Super Blackbird pyörällä. Tavattiin melkein heti Puolan Torun-nimisen kaupungin jälkeen junaradan tasoristeyksessä, Ajettiin yhdesä Oswiecim nimiseen kaupunkiin(Auscwitziin)...Oltiin vierekkäisissä hotellihuoneissa. Käytiin illalla syömässä yhdessä ja parilla oluella. Minä jatkoin matkaa länteen ja he etelään...Tavattiin vielä aamulla Auschwitsin työleirillä ja olis mukava vaikka soittaa heille taas...
Laitan huomenna ainoan kuvan minkä otin tunnistseeksi jonka otin heistä sillä reissulla...
Jos joku tunnistaa kyseisen pariskunnan niin olisin todella tyytyväinen että se joku laittais mulle YV:nä vaikka puhelinnumeron heille että saisin soittaa
Sebmmonen muistikuva olis että se isäntä on Paikallisessa Opel-huollossa töissä, tai oli ainakin siihen aikkan...
Jos joku tunnistaa kyseisen pariskunnan niin olisin enemmän ku tyytyväinen heiddän yhteystiedoistaan...
Ja minähän olin liikkeellä sillä kelta-mustalla kasiGessulla...
EDIT: Ei oo kuvaa millään nettisivulla tallessa mutta jos kyseiset henkilöt tunnistaa niin voin laittaa kuva sähköpostiin...
Olisinenemmän kuin kiitollinen jos joku foorumille kirjautunut tunnistaisi kyseiset henkilöt...![]()
BMW f650 Gs Dakar -01---> BMW F 800 Gs -08