Pyörä tupsahtelee melkein aina kun hellittää kaasua tai moottorijarrutuksessa.
Onko tuo epäterveellistä pyörälle tai koneelle. Ääni ei ole posahtelua "backfire" vaan
sellaista pientä tupsahtelua. Ymmärrärsin että kone käy ilmeisesti hieman laihalla ?
Pyörää on säilytetty talvet ulkona.
<p>Suzuki Intruder</p>
Veikkaisin että pönttöjä on hieman reikäsahailtu jossain vaiheessa pyörän elämää, äänimaailman rikastamisen toivossa?
Mun exä, 600vt Honda oli sahailtu ja teki juuri tuota. Toimi ja kukkui 2v minulla ja myin 3v sitten kaverille ja mopo kulkee edelleen, enkä edes tiedä missä vaiheessa oli sahattu. Ei kai siitä suurempaa haittaa, laihallahan se käy, mutta ajattelin että säätäminen on sellainen helvetti etten siihen ryhdy.![]()
Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.
Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
Suzuki Intruder C1500T -14
Jos on kaasaipeli niin paikallistaa vaan tyhjäkäyntiseosruuvin ja vaikka puolikierrosta aukipäin.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Noo.. Vähän paha tavallaan sanoa, riippuu kaasarista onko se tyhjäkäyntiseosken ilmaruuvi (suljetaan niin rikastuu) vai tyhjäkäyntiseoksen seosruuvi (avataan niin rikastuu). Nyrkkisääntönä että ensinmainittu löytyy ilmanputsarin ja kaasarin välistä ja jälkimmäinen sylinterin ja kaasarin välistä. On siis jompi kumpi. Ehkä sinne ei kannata mennä sorkkimaan jos… No, niin…No…
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Tuossa juuri syy miksi itse en aikoinaan hommaan ryhtynyt. Tyhjäkäynti ruuvihan on semmonen musta napukka siellä pyttyjen välissä, en muista onko oikealla vaiko vasemmalla puolen, mutta minun mielestä se antaa vain lisää kakkua tyhjäkäyntiin, eikä sinällään rikasta seosta??
Muistelen että varsinaiset seosruuvit oli peitelevyjen takana ja pienellä talttapää meisselillä säädettävissä, siis sen jälkeen kun pellit on porattu auki...?
Idle adjusting knob on tyhjäkäynti ruuvi ja air mixture screw on seos ruuvi ainakin tuossa mun nykyisessä 750 pelissä...
http://whytlash.powweb.com/ Tuolta Modifications / Exhaust / stock exhaust mod näkyy miten se tehdään isoveljelle...![]()
Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.
Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
Suzuki Intruder C1500T -14