Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Onkos kellään kokemusta, miten kannattaa toimia, jos haluaa tallentaa ajetun reissun reitin muiden muistojen (valokuvien) kanssa?
    Minulla on pari vuotta sitten ostettu Garmin Zumo navigaattorina.
    Ehkäpä siitä saisi irti ajetun reitin karttapohjalle tulostettuna?

Nyt kun alkaa kameroissakin olla gps, joten reittikartalle voisi vielä merkitä missä mikäkin kuva on otettu.
    Ainakin tuo Zumo 220 tallentaa ajetut reitit gps:n muistiin. Muistaakseni paikkatiedon tallennus tehdään joka 10 sek. Olen konvertoinut omat reissu ja päiväkohtaiset reitit näkymään Googlen karttoihin.

Navi tallentaa itse asiassa todella pitkältä ajalta ajettua reittiä. Vuoden 2012 Euroopan kierroksen jälkeen totesin muistista löytyvät vielä 2011 reissun koko reitti.

Tein myös kokeellisen version Googlen kartoille, jossa linkkasin otetut kuvat ajan puolesta koordinaatteihin.
    https://reissu.org
    Kuulostaa hyvältä.
    Minä, kun olen ihan avuton näissä tietoteknisissä asioissa, niin viitsitkö antaa koordinaatteja, miten asiassa kannattaa edetä, jotta onnistuu, kiitos.
  4.  
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kun katselet Zumon sisältöä (kytke tietokoneeseen) niin hakemistosta nimeltä "GPX" löytyy enemmän tai vähemmän tiedostoja joitten loppupääte on ".gpx". Ne on Zumon tallentamia reittilokeja, ota talteen tietokoneelle.

Niiden jälkikäsittely riippuu siitä miten haluat ne säilöä, Garminin omat ohjelmat Mapsource ja BaseCamp ei tartte mitään, osaavat lukea ja näyttää niitä suoraan ilman kikkailuja, muut vaatii sit säätöä.
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650