Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    elikäs mulla on tollanen sutsuki 500 gs e ja se hyyty pariin kertaan viimekesänä kun ajo kovempaa.
    elikäs täydestä vauhdista vaan hyytyi ja sammui ei lähde käymään mutta kummallakin kerralla 10-15min odottelua ja normisti käymään.

mikä mahtaa olla lämpöleikkas? eikös takapyörä menis lukkoon tos?

antakaapa vinkkejä että uskaltaa ajella pidemmällekkin kun nurkilla vaan
    Äkkiseltään tulis mieleen jotain yksinkertasempaa, esim-
    ylikuumennut puola/puolat.
    Amerikkaa
  3.  
    Joko todella huono tuuri tai todella vanha GS jos molemmat puolat paukahtavat. Niihin käy GS:ssä ajoviima ihan kohtuudella, etteivät ole edes kovin umpinaisessa paikassa vaikka ovatkin välittömästi moottorin yläpuolella.

Itse veikkaisin enemmänkin bensatankin korkkia. Siellä on sisällä jousikuormitteinen kuula joka huolehtii siitä, ettei tankkiin pääse muodostumaan liiaksi alipainetta. Mikäli näin käy, painovoimainen bensansyöttö tyrehtyy ja matkanteko katkeaa. Täysin tiivishän ei korkki ole, eli jonkin ajan kuluessa paine-ero tasaantuu. Netistä löytyvät ohjeet tuon huoltamiseen ja vielähän tässä on hyvin aikaa yksi ilta käyttää sen putsailuun. Koska operaatio on suhteellisen nopea toteuttaa (tarvitaan tyyliin yksi ristipäämeisseli ja kuusiokoloavain), en itse edes jaksaisi tehdä sitä perinteistä testiä, että hyytymisen jälkeen bensatankin korkki auki ja korvat hörölle, josko viima käy.

Vastaavasti tässä tapauksessa bensahana tuskin lienee syyllinen (niitä on itse asiassa kaksi, mutta toinen on mekaaninen ja aina auki). "Kovissa" vauhdeissa tuo alipainetoiminen hana tuppaa jäämään hieman alimitoitetuksi, joten oire ilmenee ainoastaan (normaalia kovempana) menohaluttomuutena eikä täydellisenä matkan katkeamisena. Lisäksi jos sieltä kalvo pamahtaisi rikki, niin se on sen lajin vika, ettei se 15min odottelulla itsestään korjaannu.