Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Okei, silläkin uhalla että osoitan tyhmyyteni.

Mitä mä nyt unohdan? Cebari. -92 SC24 1000F.
    Käy hyvin tyhjäkäynnillä, istun selkään, jalka ylös, vaihde päälle, niin sammuu heti. Eikä käyntiin ennen ku laittaa vapaalle jolloin käynnistyy saman tien. Jalka on ylhäällä, ja valo sammuu merkkivaloista, eli valonkytkinkin toimii. Kytkimellä kolme johtoa, boksille menevä ns hypitty, eli yhdistetty (vihreä ja vihreävalkoinen). Edelleen tekee samaa. Nyt alkaa polttamaan hihoja!

Poltan kohta koko mopon rituaalimenoin pihassa, pukeutuneena pelkkään hankkijalippalakkiin. Samalla laulaen Kasmirin koko tuotannon. Molemmat biisit.
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    Todennäköisyys, että joku katselee minua,
    on suoraan verrannollinen toimintani typeryyteen.
    Luulee edelleen että sivuseisontatuki on alhaalla.
    Hyvin todennäköisesti näin. Mutta miten mä sille kerron ettei se ole? Mulla ei ole ku pyhäkoulun lyhyt japani ja se ei riitä. Kokeilin.
    Jalalle on siis merkkivalo, ja se toimii, niinkö? Kolmesta johdosta yksi on maa, toinen valolle ja kolmas sytkäboksille, luulisin. Jos valo toimii, niin silloin boksille menevä johto on jostain kohtaa poikki.
    DR 650 + XF 650
    Haiskahtais siltä että se kytkin ei toimi kunnolla. Mm omassa Hondassa yks karva menee regulaattorille, yks maadottamaan merkkivaloa ja yks sytkänohjausboksille, eli merkkivalon palaminen ei kyllä takaa sitä että se toimii. Jos se ei anna signaalia sytkäboksille asti, niin pätkäsee.

Toimiiko jos laittaa nostaa ja laskee parikertaa sen ennen vaihteenlaittoa?

Lainaa smppa kirjoitti Katso viesti
    Jalalle on siis merkkivalo, ja se toimii, niinkö? Kolmesta johdosta yksi on maa, toinen valolle ja kolmas sytkäboksille, luulisin. Jos valo toimii, niin silloin boksille menevä johto on jostain kohtaa poikki.
    Sytkäboksille menevä on samalla maajohto.
    Suzuki Bandit GSF600 2002
    Niin juu sekin on mahdollista. Voi kissanviikset. Noh, tilasin ebaysta uuden johdon seisontajalalle, maksoi 16€, katon sen nyt ensin. Sen jälkeen alan purkamaan ja etsimään johtosarjasta oikeaa piuhaa.
    Lainaa Wildchild kirjoitti Katso viesti
    Ei sillä merkitystä.
    Lainaa Wildchild kirjoitti Katso viesti
    Haiskahtais siltä että se kytkin ei toimi kunnolla. Mm omassa Hondassa yks karva menee regulaattorille, yks maadottamaan merkkivaloa ja yks sytkänohjausboksille, eli merkkivalon palaminen ei kyllä takaa sitä että se toimii. Jos se ei anna signaalia sytkäboksille asti, niin pätkäsee.

Sytkäboksille menevä on samalla maajohto.
    Itseä korjailen vähän vielä. Katsoin tota 1000F sähkökaaviota ja kaks karvaa kiertää suoraan sytkäboksin kautta, joista toinen kulkee myös kytkikahvankytkimen kautta. Kolmas sitten merkkivalolle.

http://jawa-motor.ru/wp-content/uplo...000F-87-88.gif
    Suzuki Bandit GSF600 2002
    Laita vapaavalon katkaisijan johto maihin, niin pääsee väliaikaisesti ajelemaan. Saattaa tosin jäädä pysyväksi ratkaisuksi
    Drz
    Mun Yamahassa vastaava vika korjaantui voitelemalla se kytkin CRC:llä ja räpsyttelemällä sitä kytkintä sormella. Vika ei ole uusinut.
    Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
    SUZUKI DL650A
    Hondan kytkis: http://www.drivemc.ru/articles/28.fi...0F_k_l_m_n.gif

Jalan kytkimessä on kaksi asentoa joista toisella palaa valo (keltamusta ja vihreä yhdessä). Toisessa asennossa toimii normaalisti, ja valon ei pitäisi palaa. Jos sulla on yhdistetty vihreä ja vihreävalkoinen toisiinsa, on tuo jalan kytkin jo ohitettu. Sanoisin että vihreävalkoinen johto on jostain poikki.
    DR 650 + XF 650
    Joo. Pitää joku hetki kaivaa toi sytty-yksikkö jostain ja mitata toi johto. Vihreä ja vihreävalkoinen on yhdessä, ja tota kaaviota jos lukee niin sen mukaan sen pitäis riittää.
  13.  
    Sen ei tarvii olla iso vika kun napsahtaa oikeaan kohtaan. Tällä kertaa oli siis johto poikki sytkäboksin juuresta. Kiitos avusta kaikille. Nyt toimii. Smppa, tarjoan kaljat jos tavataan jossain.