R ninet mallisarja on kokonaisuudessaan hieno. Omasta mielestä parhaat vaihtoehdot ovat EUR 3 ja EUR 4 päästönormeilla olevat. Onko jo tähtäimessä jokin tietty yksilö? Itsellä olis tulossa myyntiin harvinainen ”Racer” malliversio vuodelta 2018 ja mittarissa 5000 km. Jos yhtään kiinnostelee, voidaan sopia erillinen yksityinen viestittelykanava.
T. Daniel
R nine T Racer 23-
R nineT Classic -21
Yamaha MT-07 -19
KTM SMC-R 690 -18
Kawasaki Zx-6r 636 -16
Suzuki SFV 650 -11
Ei mitään tiettyä yksilöä, mutta kunhan katselen.
Sellainen valkoinen Racer pyörii kylillä ja on kyllä mahtavan näköinen ja kuuloinen laite. Kyykky ajoasento valitettavasti on ehdoton este.
Viimeksi muokannut: B12; 26.01.2025 klo 12:19.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Jäljelle jäävät pystyasentoiset ”Classic”, ”Scrambler”, ”Pure” ja ”Urban GS”. Itselläni oli ennen ”Raceria” tuo alkuperäinen ”Classic” malli, jossa kullan värinen etuhaarukka. Sitä kyllä suosittelen lämmöllä jo paremman alustan ja jarrujen vuoksi. Tässä myös kiva pyörä, jonka saa tuunattua oman näköiseksi laajalla after market parts tarjonnalla 👍🏼
Mielelläni vastailen käyttökokemus tai muihin kysymyksiin, jos tulee mieleen :-)
R nine T Racer 23-
R nineT Classic -21
Yamaha MT-07 -19
KTM SMC-R 690 -18
Kawasaki Zx-6r 636 -16
Suzuki SFV 650 -11
Se classic malli varmaan olisi passeli. Onko vuosimalleissa jotakin oleellista eroa? Digitaalisuuden perässä en juokse.
OBDlink LX löytyy, eli Motoscan vissiin ois passeli diagnoosityökalu.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Saman koneen ympärille, uusi ur-G/S
https://youtube.com/watch?v=q6vL7x-c5PI&feature=shared
https://www.youtube.com/user/mtubeist
pojalle ostin olikohan -20 mallin gs look joku juhlamalli vehkeen. voin sanoa että aivan kamala vehe. Näin rt miehelle aivan liian ketterä ja nuoruus patoutumia herättävä laite. Mutkatietä ajajessa huutaa kokoajan ana menä vähän lujempaa. Mahtava peli ketterä ku mikä ajo ominaisuudet mahtavat. tuon selässä vain ikä ja viisaus oli rajoitteena.
Suosittelen hymy on aina herkässä kun tuolla lähtee.
boxeri vetää niin kivuttomasti alhaalta ylös ilman yllätyksiä.
mahtavia kilometrejä jos hankit moisen
eli siis tommosesta kokemuksia
https://www.google.com/search?q=r+ni...wFq021jig,st:0
https://www.google.com/search?q=r+ni...MomR6Hgyo,st:0
Viimeksi muokannut: mh jkl; 27.03.2025 klo 21:34.
R1250RT -23
R1250RT -20
R1200RT -14
r1200rt -12
1200 bandit
650 aprilia pegaso
yamaha rd 350
yamaha rd 125
Budjetti venyi ja paukkui, mutta ilmeisesti tuli tehtyä kaupat uudenkarheasta 2021-2022 (rek 2023) R-NineT Option 719 aluminium editionista.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
No ei se bobberi ihan huono ole ajaa, mutta lyhyt joustomatka ja kallistusvara rajoittaa urheilua. Se on sellainen retro lowrider cruiser ollut.
4v tuli cruisailtua ihan hyvillä mielin toipuen Ducati 1098 Streetfighterin antamasta 6 vuoden viha-/rakkaussuhteesta, mutta sitten alkoi vähän vanha suola janottaa ison nakupyörän sarviin. Tuo Bemari on todella vähän ajettu ja suht kovilla tehtaan varusteilla. Ollut melkoisen kalliita kilometrejä jollekin. Lienee leppoisampi ajella tulevalle ikäihmiselle Ducatin jälkeen. Ensi viikolla pitäisi realisoitua.
Tuossa on pyörämaku jalostunut 45v harrastuksen aikana, että katupyörässä pitää olla vähintään 1000-1200 kuutiota ja kaksi sylinteriä. Aiemmin ollut muutama rivi4, rivi 3, V2, rivi 2 ja kokeillaan nyt ekaa kertaa boxeria.
Viimeksi muokannut: B12; Tänään klo 21:22.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Vähän samanlainen polku minullakin ollut. Todella pitkään Ducateilla, sitten pikkasen gessua ja Moto Guzzin 1400 Californiaa.
Oli pakko palata mutkatielle sopivampaan pyörään ja kuukausi sitten tuli RNineT.
On kyllä aivan mahtava pyörä. Mukavakin on mutta pienet pikitiet imee puoleensa![]()
BMW R nineT -17