Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 58:sta
  1. #1
    Osui tuossa MP-messuilla silmään uusi BMW R nineT ja tykkäsin! Onko kukaan päässyt vielä enempää koittamaan kuin selässä istumista? Olis mielenkiintosta kuulla arviota ja muutenkin mielipiteitä kyseisestä pelistä.
    Se maksaa kuka nauttii!

    Suzuki GSF 1250A -08 Exät:KTM 950 SM -06, KTM 990 SD -07, Suzuki GSF 1200S Bandit -06, Yamaha XJR 1300 -03, Suzuki GSX 750 -01
  2. #2
    Haluisin kans kuulla kokemuksia tästä.
    ite ihailin tänään emc.llä ja onhan se hieno!
    istahin päälle ja se oli virhe. Onneksi oli sateinen ilma niin en ees kysyny koe ajolle. jännästi tuntu heti "omalta" ku istu päälle.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  3. #3
    Ketterä, kevyt ja vahva. Äänet on todella herkulliset! Mutkateille ja kaupunkiin lähes täydellinen.
    Ohjausiskarikin taitaa olla mutta silti stongalla on tapana tehdä pientä vobblausta aina vaihteen vaihdon jälkeen. Jos tämä ei häiritse niin pyörä on todella makee!!
    Jos ette usko minua niin lukekaa vaikkapa brittimimmin arvio pyörästä!
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  4. #4
    kyllähän tuo kyläpyörästä menis pikkureissussa. pitemmällä matkalla saattaa laukkujen puute hieman haitata. ellei kortilla hotellista osta aina uudet kalsarit ja vanhat roskiin.

    ja aika ajaton muotoilultaan, moottorikin hieman erilainen ku valtavirralla. miksei. kiinnostaisi kokeilla, mutten ole viittinyt. mitäpä suotta, ei ole tilaa ja rahaakin menisi taas..
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  5. #5
    Pyörää kehutaan lähes poikkeuksetta mutta yllättävän vähän näitä Suomen teillä näkyy. Onhan se hieno ja vähän erilainen. Pelottaako kun on vanhaa tekniikkaa ja perkuleen kallis. Ei taida käytettynäkään oikein löytyä.
    Olisin ostanut jo jos olisi 4k halvempi.
  6. #6
    Lainaa rokzar kirjoitti Katso viesti
    Pyörää kehutaan lähes poikkeuksetta mutta yllättävän vähän näitä Suomen teillä näkyy. Onhan se hieno ja vähän erilainen. Pelottaako kun on vanhaa tekniikkaa ja perkuleen kallis. Ei taida käytettynäkään oikein löytyä.
    Olisin ostanut jo jos olisi 4k halvempi.
    minua pelottaa enemmänkin, kun on uutta tekniikkaa. venttiilien säätö tietääkseni palikoilla ja sitä rataa. vanhemmassa koneessa ruuvikiristys, eikä mitään turhia palikoita.
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  7. #7
    Se oli BMW:n neljänneksi eniten myydyin moottoripyörämalli viime vuonna, siis maailman laajuisesti.
    Neljä ensimmäistä olivat kaikki Boxer moottorilla olevia.
    1 R 1200 GS
    2 R 1200 GS Adventure
    3 R 1200 RT
    4 R Nine T

    R Nine T malli on Saksassa erittäin kysytty ja sen vuoksi niitä on mobile.de sivuilla erittäin niukasti tarjolla.
    Ehkä R nine T malli ja ylipäätään saman tyyppiset pyörät tekevät vasta nyt tuloaan suomeen.

    R Nine T mallia on ylistetty nimenomaan siitä että se on erittäin makea ajettava ja suorituskykyäkin
    on tämän tyyppiseksi pyöräksi hyvin.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  8. #8
    jos olisi tilaa ja rahaa, niin näkisin tuon olevan tallissani helpostikin. eipä ole tuollaista pahemmin edes oulussa vielä vastaan tullut. saati ylempänä..

    9kpl nettimotossa myynnissä tällä hetkellä, ei siis kovin montaa. yhdessä näyttäisi olevan tankkilaukku varusteena, mahtuu siis muutakin kuin pankkikortti.
    Viimeksi muokannut: XX-xenon; 07.05.2015 klo 01:49.
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  9. #9
    Aivan :een näköinen kikotin...
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  10. #10
    Aivannäköinen laite,olisi tallissa,jos eurojen ja tilan puute eivät vaivaisi.
    Eihän se nyt niin uutta tekniikkaa ole,sama peruskonehan tuli jo 2004 Gessuun.Hurjia mailimääriähän tuollaisella koneella on ajettu.
    Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
  11. #11
    Jep. hintahan on kova. Reilu 20kymppiä oli tuolla emc.llä uuden lappu.
    Mutta silti houkuttaa. Livenä todella hienon näkönen ja 110 heppaa kuljettaa varmasti hyvin. Tuntu tosiaan kylmä tyypitettynä käteen sopivalta kaikkien mittojen osalta (176/90).
    Käyn kyllä ehdottomasti kokeilemassa kunhan mahdollisuus tulee.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  12. #12
    Vaikka tuossa takaosassa onkin harkittua "tyyliä",
    se saattaa monen silmässä näyttää pahasti
    kesken jääneeltä osiolta .

    Ei varmaan ole paha rasti "pilata" laite näiltä osin
    ja tehdä itse peräpäästä hieman..... normitylsä/valmiimpi.

    Toisaalta.... jos vaan luovuus jaksaa kukkia, ei tuo huono
    aihio olisi muuttaa selkeästi enemmän "konseptipyöräksi",
    jollaisia taitaa jo maailmalla veistettynä liikkuakin.

    Uusi Roadsteri, 2015 R1200R, vaikuttaa ainakin testihöpinöiden
    perusteella aika onnistuneelta laitteelta sekin.

    Öööö..... mitähän tuli sanottua .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  13. #13
    Jos oikein tarkkaan katsoo nettimotossa myytävänä olevia niin huomaa että eihän sieltä löydy kuin yksi käytetty.
    Muut ovat jälleenmyyjien ilmoittamia uusia ajamattomia.

    Tehtaan mallistoesitteen mukaan R Nine T on suunniteltu nimenomaan niin että käyttäjät rakentavat siitä itsensä näköisen.

    Tällä hetkellä euroopassa on erittäin suosittua rakentaa cafe racer tyyppinen pyörä vanhasta Boxer mallista.
    Näitä pyöriä on ollut runsaasti esillä Kölnin ja Milanon MP messuillakin.

    Ja on niitä muutamia rakenteilla tällä hetkellä suomessakin.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  14. #14
    Bemun copy-paste versio MG Grisosta. Äänenvaimennuksen (ulkonäkö) osalta mun silmään parempi, muuten ei.
    Hauska on ajaa, kuulemani mukaan (ruåttalaisella kolleegallani on r9t). Puutteena tosiaan kuljetuskapsäkkien olematon tarjonta, mutta eiköhän tähänkin jo joitain rautoja/takatelineitä tule saataville, jos niitä nyt kioski- ja rantaravintolacruiseriin edes tarvii/haluaa laittaa...
    Tämä genre kyllä miellyttää, mutta itse hankkisin alkuperäisen (upea äänimaailma ja kunnolla luonnetta kilpailukykyisempään hintaan) jos varat antais myöden...
    MAD (mean absolute deviation)
  15. #15
  16. #16
    Ajoin parikymmentä kilometriä Nine-T:llä. Oli kyllä niin hieno pyörä ettei mitään rajaa.

    Itse vannoutuneena kyykky kuskina olin kyllä erittäin otettu fiiliksistä mitä Bemu antoi. Tuli mieleen samat fiilarit kuin ensimmäisillä ison pyörän ajokerroilla oli. Erittäin koukuttava pyörä. Hieman matalammat clip-on sarvet, ja siinä on täydellinen fiilis pyörä.

    Ostan tuommoisen. Ensi talvena noita löytyy käytettynä Saksasta hyvään hintaan.

    Tuo edellä linkitetty japanian ihme on vain yksi japanian ihme muiden mukana, joten vertailua ei kannata edes tehdä.
    Viimeksi muokannut: vma; 07.05.2015 klo 22:38.
  17. #17
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Aivan :een näköinen kikotin...
    Niin sanotusti, näin tutulle miehelle: piä tunkkis!

    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Ajoin parikymmentä kilometriä Nine-T:llä. Oli kyllä niin hieno pyörä ettei mitään rajaa.

    Itse vannoutuneena kyykky kuskina olin kyllä erittäin otettu fiiliksistä mitä Bemu antoi. Tuli mieleen samat fiilarit kuin ensimmäisillä ison pyörän ajokerroilla oli. Erittäin koukuttava pyörä. Hieman matalammat clip-on sarvet, ja siinä on täydellinen fiilis pyörä.

    Ostan tuommoisen. Ensi talvena noita löytyy käytettynä Saksasta hyvään hintaan.

    Tuo edellä linkitetty japanian ihme on vain yksi japanian ihme muiden mukana, joten vertailua ei kannata edes tehdä.
    Kuulostaa hyvältä.

    Pitäisiköhän laittaa suunnitelmaksi, et ensin uus talli, sitten tuo kolmanneksi pyöräksi sinne..
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  18. #18
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Ajoin parikymmentä kilometriä Nine-T:llä. Oli kyllä niin hieno pyörä ettei mitään rajaa.

    Itse vannoutuneena kyykky kuskina olin kyllä erittäin otettu fiiliksistä mitä Bemu antoi. Tuli mieleen samat fiilarit kuin ensimmäisillä ison pyörän ajokerroilla oli. Erittäin koukuttava pyörä. Hieman matalammat clip-on sarvet, ja siinä on täydellinen fiilis pyörä.

    Ostan tuommoisen. Ensi talvena noita löytyy käytettynä Saksasta hyvään hintaan.

    Tuo edellä linkitetty japanian ihme on vain yksi japanian ihme muiden mukana, joten vertailua ei kannata edes tehdä.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  19. #19
    Siinähän sitä olis itselle sitten 40v-lahjaa. ja kun palasäätöinen vehje, niin köyhät kyykkyyn ja liike saa hoitaa..
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  20. #20
    Aivan järkyttävän hirveä ylihinnoiteltu malmikasa. Laiska paska ja rumakin vielä, älkää vaan ostako!!

    Mulla menee meinaan puolet ilosta jos alkaa joka nurkalla tulla samanlaisia vastaan

    Näita ei tosiaan paljon liikenteessä näy. Kiinnostaiskin tietää paljonko on mahdettu Suomessa rekisteröidä yksityiskäyttöön, siis ettei ole esim myyntivarastossa. En vaan ole internetin ihmemaasta löytänyt palvelua joka sen osaisi kertoa...
  21. #21
    Älyttömän hauska pyörä ajaa! Hyvä ajofiilis yleisesti, bokseri tuo tunnelmaa ja varsinkin akran putkella rätisee ja paukkuu kivasti.
    Koska tehoa ei ole hirveästi, voi kaasua availla huoletta. Verrattuna esim. s1000r missä vauhtia on välittömästi yli 150km/h.

    Okei, pyörän hinta on tolkuton. Toimitusaika on tai ainakin oli järjettömän pitkä.
    Kakkospyöräksi ehkä yksi markkinoiden parhaista vaihtoehdoista. Tosin kuka haluaa sitten maksaa kakkospyörästä yli 20t€?

    Lompakko auki, kun hinta lähempänä 10t€.
  22. #22
    Viime kesänä tota kattelin mutta ei varallisuus riittänyt. Kuka tän ketjun nostikin niin sai taas miettimään, perskutarallaa.
    Osa pyörän hohtoa on juuri siinä että niitä ei tule joka päivä vastaan ja muutenkin erottuu massasta. Melkein olisi toivonut että pyörä olisi ollut tuotannossa vaan sen juhlavuoden.
    On kai mentävä taas RM heinolle kurkkimaan.
  23. #23
    Erittäin houkutteleva naku, mutta totesin olevan auttamatta liian pieni tällaiselle 192/113 pikkujättiläiselle.
    Toisinaan on vähän nyppinyt, että fyysiset ulottuvuudet rajoittavat pyörävalintaa tuntuvasti.
    Nine-T:n koeajon jälkeen nyppi erityisesti.
    Honda CRF1000L Africa Twin -16 ja Honda XL600R -83
  24. #24
    Lainaa Rakennusmetsuri kirjoitti Katso viesti
    Erittäin houkutteleva naku, mutta totesin olevan auttamatta liian pieni tällaiselle 192/113 pikkujättiläiselle.
    Toisinaan on vähän nyppinyt, että fyysiset ulottuvuudet rajoittavat pyörävalintaa tuntuvasti.
    Nine-T:n koeajon jälkeen nyppi erityisesti.
    Hieno pyörä. Mullakin testiajossa polvikulma oli ihan hiton tiukka. Muuten hieno laite. Kivat äänet ja namu ulkomuoto ja vääntävä kone. Pitäis vissiin mennä katkaisuhoitoon.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  25. #25
    Kyllähän tässä R Nine T kuume kasvaa itse kullekin kun erehtyy YouTubesta katsomaan R Nine T videoita
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  26. #26
    Lainaa Motohtori kirjoitti Katso viesti
    Hieno pyörä. Mullakin testiajossa polvikulma oli ihan hiton tiukka. Muuten hieno laite. Kivat äänet ja namu ulkomuoto ja vääntävä kone. Pitäis vissiin mennä katkaisuhoitoon.
    Sama tiukka polvikulma yllätti myös tälläisen reilut 170 cm pitkän viime kesä koeajolla (messuilla tuohon asiaan ei niin kiinnittänyt huomiota...), kun oon tottunut tuohon matkaenduron mukavuuteen...

    Myöskään kone ei ollut ecu-päivitetyn Super Teneren jälkeen mikään tajuntaa räjäyttävä kokemus, ehkä siitä odotti liikoja. Alusta oli taas aivan loistava, ulkonäöstä puhumattakaan.

    Tuohon kun hommaisi Hepco & Peckerin Junior Flash -sivulaukut ja teettäisi niille kiinnitysraudat jossain, niin eiköhän sillä muutama Euroopan rundikin hoituisi...
    BMW R nineT

    Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

    AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
  27. #27
    Tänään tuli Hgin Suutarilassa vastaan yksi hienoimmista tänä kesänä näkemistäni pyöristä. Näytti olevan Ninet josta tankki maalattu/teipattu valkoiseksi ja mustia teippauksiakin näytti olevan. Sivukilpiteline, ja kyttyrän päällä taisi olla tarakka. Vilahti niin nopeasti ohi että kuvia olisi hauska nähdä tarkempaa tutkailua varten.
  28. #28
    Tuli sitten vaihdettua 50 tkm palvellut Super Tenere R NineT -malliin, nyt vaan muokkaamaan pyörää omanlaiseksi...
    Viimeksi muokannut: JT79; 25.07.2015 klo 23:38.
    BMW R nineT

    Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

    AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
  29. #29
    Lainaa JT79 kirjoitti Katso viesti
    Tuli sitten vaihdettua 50 tkm palvellut Super Tenere R NineT -malliin, nyt vaan muokkaamaan pyörää omanlaiseksi...
    Onnittelut
    Kerrohan kokemuksia sitten kun olet päässyt sinuiksi pyörän kanssa.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  30.  
  31. #30
    Lainaa JT79 kirjoitti Katso viesti
    Tuli sitten vaihdettua 50 tkm palvellut Super Tenere R NineT -malliin, nyt vaan muokkaamaan pyörää omanlaiseksi...
    Pictures, or it did not happen!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen