Kun on ajoissa liikkeellä, niin ei tule hiki eikä helle ahdista.Ypäjän terveysasema. Perttulantie, Ypäjä.
![]()
Kartanomiljöötä.
Edit. kohde oli siis Venäjän kartano.
Viimeksi muokannut: Pande_K; 02.08.2014 klo 16:17. Syy: Linkki Museoviraston sivulle lisätty.
Olen tosta ajellut ohi, mutta haluuks joky Ypäjälle.
PS. En ole syntynyt enkä koskaan asunut Ypäjällä. Mua ei yhdistä sinne muuta kuin kuvajahtiajelun kuvat.![]()
Anna mennä vain kun sulla on muutama kuva rästissä kuvien pyörittyä keskemmällä aluetta. Kivat tiethän tuolla olis ajella jos vain ehtisi jossain välissä... eli ei muuta kuin rastit liikkeelle![]()
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
Kawasaki Kx 125 -85
http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
Kunnan rajoja en tarkkaan katsellut mutta olisin sijoittanut muualle kuin Ypäjälle.
.
^ Ok, nyt tajusin viestisi.Katsotaan käykö kukaan noukkimassa vai pitääkö ruveta vihjeitä jakelemaan.
Tossa muuten yksi kuva matkalta tuolle edelliselle rastille. Jos joku on ihmetellyt kun mulla on välillä ihme aikoihin laitettuja kuvia tässä ja muissa ketjuissa niin tuollaisten hetkien takia tapaan lähteä silloin tällöin aamuöisin ajelemaan.
Tämähän oli siis ihan 2 tien lähellä pikkuisen Humppilasta Poriin päin. Rantalankulmantien ja Siltatien risteys.
Viimeksi muokannut: TLi; 02.08.2014 klo 12:13.
.
Tuohonkaan puotiin tuskin olisin - enkä moneen muuhunkaan kohteeseen - tutustunut ilman tätä jahtailua. Löytyyköhän jostakin päin Kypärä niminen kylä?![]()
BMW R1100RS -93 ex, K1100LTSE -95 ex.
Hämeen Härkätien varrella on Letkun kylä puoteineen. Härkätie 341.
![]()
Varsinainen pikatie... Loppi, Pilpala, Tevännön pikatie Rautakoskentien puolella
![]()
Siksi tuon laitoinkin, kun tuo tiennimi on jo pitkään huvittanut. Mitä lie hämäläistä huumoria.
Kellonajasta päätellen olet ollut tien päällä odottelemassa uutta rastia. Sorry kun kesti, piti ajella aika kauas tuolta pikatieltä ennenkuin löytyi sen verran yhteyksiä että sain kuvan upattua.
Uusi... kuvan vasemman laidan veden korkeutta sääteleviä juttuja pitäisi kait olla useampia vaan en löytänyt kuin tuon yhden
Samaa ihmetellyt
Lopen keskustassa pysähdyin katsomaan olisiko uutta... Nappiin meni...ja uppauskin onnistui paikanpäällä toisin kuin tämän uuden.
Hyvän kuvakulman löysit, olen monta kertaaa meinannut tuon laittaa olen vaan meinannut ottaa kuvan tuon paikan yläpuolelta.
.
Räpsin rullan täyteen...tuolta saisi parhaat kuvat ennen kuin puissa on lehdet tai sitten kun ovat just pudonneet
Varmaan monelle aika hankala kuva, laitetaan kuva toiselta puolelta. Kyseessä siis Patojan "kylä" Läyliäisissä.
![]()
.
Juu ei makkaraperunoita olisi kannattanutkaan syödä. Ne on hirveen epäterveellistä, rasvaa ja kaikkea.
Tienhaaran kioski, Riihimäki.
Motoristit tuntevat entiset huoltoasemat varmasti niin hyvin, ettei tähänkään varmasti tarvitse vinkkiä josta ottaa vaarin. Hupsis, siinä taisi kyllä seutua tuntevalle jo vinkki tullakin.
Ryttylän entinen huoltoasema jossa yrittäjänä toimi pitkään Veikko Vaari ja sittemmin hänen poikansa. Vanha Kylätie, Ryttylä.
Tuosta taisi kahvilan pitäjäkin olla just vaihtumassa/vaihtunut vai loppuuko kahvilakin kokonaan?
.
Tervakosken kartano... enpäs tiennyt tuonkaan olemassaolosta ennen kuin nyt
![]()