Lopen Kauppatiellä jonkun bussifirman hallit... oliskos Yhdysliikenteen
![]()
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
UuttaKyltti kuvattavissa kestopäällysteeltäkin.
Löysin muuten yhden tuollaisen kyltin, jossa teksti tallella ilman vapaan kasvatuksen saaneen taiteilijan puumerkkiä. Tuokin joskus näyttänyt näin siistiltä.
Kuva on luokaton mutta ajanee asiansa. http://goo.gl/maps/j8Lf6
OFFTOPIC:
Jos joku tietää kuinka perus "äly"puhelimen Androidilla saa liitettyä jotain, (esim uppauslinkin) tuohon foorumin "lisää kuva" pop uppiin, niin kertokaa ihmeessä. Ensinnäkin se pikkuruutu häviää puoliksi piiloon ja sitten kun sen jotenkin saa zoomailtua niin näpätessä "liitä" vilahtaa sekunnin ja häviää. Muissa editointipaikossa saa näpyttelemällä näkyviin apuja, mutta tuohon ruutuun en ole keksinyt keinoa liittää. Ja joo, olen aikanäiden kosketusnäyttöisten laitteiden(kin) kanssa. Nytkin koetin tuossa pihassa ährätä ja ystävällinen herra (ilmeisesti noita metsämiehiä) pysähtyi auton kanssa kyselemään että onko jotain hukassa. Siihen totesin vitsikkäästi? että puhelimen käyttötaito nyt ensimmäisenä. Koska sinänsä ystävällisen kysymyksen rivien välissä oli myös piilotettuna kysymys "miksi ******a parkeeraat pärräsi keskellä meidän toimiston pihaa näin sunnuntaina" niin luovutin ja häivyin uudelle rastille ja sitten kotiin omalle PC:lle jatkamaan...
OT jatkoa, huomioiden Pertun kommentit (klo 18.17) tuolla myöhemmin.
Uppaa.net on palvelu mitä olen käyttänyt kenttälatauksiin. Normaalisti varastoin kuvia Picasaan mutta mobiili käyttö on hanuria samoin kuin G+ vielä enemmän.... Uppaa.netistä saa kyllä BBCode upotuslinkin (tuo tuplakuva ylhäällä), joka onkin ainoa minkä olen saanut toimimaan tälle foorumille. Siis niin että kuva tulee näkyviin. Ainahan voi laittaa pelkän linkin, mutta se tuntuu jotenkin vajokilta kun se pitäs olla nykytekniikalla piece of kakkua, kai. Uppaa.net sekään ole aina toiminut kuin ajatus, välillä tien päällä menee hermot saada se linkki näkyviin ja kopsattua. Tämä nyt tällä erää, pitäis kai laittaa joku varoitus keski-ikäisen mielensäpahoittajan vuodatuksesta tohon alkuun, voi olla että tikinatiivin sukupolven edustajat tekee double facepalmia vaimikäsenytoli.
Viimeksi muokannut: ankara; 28.09.2014 klo 20:59.
Ei ihan niin cityrasti. Asvalttia pääsee paikalle kotarin keulan osoittamasta suunnasta, muut suunnat mainioita sorapolkuja. Ihan vastaikään näillä sorateillä ajettiin jopa huomattavia ylinopeuksia useamman auton toimesta.
Pääsis vaan tästä flunssasta eroon niin vois lähteä tuolla käymään, ympäristössä on kivoja teitä.
.
Hausjärvellä Puujaantie ja tarkemmin Varunteenkosken ylittävä silta
![]()
Tämä uusi on sellainen menneen ajan jäänne... kun asiat olivat vielä toisin
Helpottelen jos ei kukaan hoksaa.
OFFTOPIC:
"Jos joku tietää kuinka perus "äly"puhelimen Androidilla saa liitettyä jotain."
Mä oon käyttäny Tapatalkkia näiden kuvarasti kuvien laittamiseen. Toimii hyvin ainakin tuola kurasemmalla foorumilla. Muutenkin mun mielestä hyvä ohjelma foorumeiden käyttöön älypuhelimella..
Tulipa ladattua tapatalk ja kaippa se pitää tämäkin opetella.
Joskus aikaisemmin kokeilin Tapatalkkia enkä oikein ensinäkemältä tykännyt ja poistin samantien. Nyt latasin uudelleen ja tuo kuvahomma ainakin matkaendurofoorumille toimi kuin se junan vessa. Täytyy jatkaa kokeilua pienissä annoksissa jos vanha koira sittenkin jne.
Tuo nyk. rastikuva on loistava, itellä on jonkinlainen fetissi vanhojen tiepohjien kyttäämiseen, toisen hullumman harrastuksen peruja. Tuosta kohdasta ei ole kyllä varmuutta, mutta hyvä idis joka tapauksessa!
Offtopic:
Mä käytän tota kuvat.fi. Ei sekään ihan helpoin puhelimella oo käyttää, mutta toiminu.
Meinannu itelläkin palaa hermo puhelimen kanssa siihen karkuun menevään ruutuun. Vaihtoehto sille "lisää kuva" pop up ikkunalle on laittaa tähän tekstikenttään kuvan osotteen eteen [IMG] ja ilman välilyöntejä tms. osote väliin ja perään [/IMG]
Täytyy hyötykäyttää työmatkat... Hämeenlinnantien (130) Riihimäen liittymä/risteys.
Uutta...
![]()
Loppi, Jokiniemi... Puoti oli jo kiinni, mutta toisaalta eipä tuo askartelu olekaan oikein minun juttuni. Otin muuten ensin kuvan väärästä kyltistä, jossa Shelli taustalla...
Hiukan on haastetta kun yrittää etsiä rasteille hiekkateitä pitkin![]()
Pimeetä touhua alkaa olla näin iltaisin... tai ainakin hämärää.
Tuonnekin joskus aikanaan suorastaan kutsuivat, mutta nyt tuli jotenkin sellainen olo etteivät erityisemmin enää kaipaa![]()
Nonni... se on sitten omalta osalta ajokausi taputeltu. Työmaalla vasemman käden keskisormesta nivel nurin, työterveyden kautta kuudeksi tunniksi ensiapuun, pari viikkoa saikkua alkuun ja leikkausjonoon. Kytkintä melko mahdoton käyttää...
Kiitokset kaikille jahtiin osaa ottaneille! Silkkaa hupia on ollut ajella kuvien perässä ja keväällä sitten uudella puhdilla taas![]()
BMW R1100RS -93 ex, K1100LTSE -95 ex.
Läyliäistenraitti, Loppi. Lakan Betoni Oy Lopen tehdas.
![]()
Työväentalomuseo Peltosaari Riihimäki
Edit: Piti tämä laittaa kohteeksi jo elokuussa, kuvakin oli tallella. Olisin näköjään voinut kuitata tämän tällä vanhallakin kuvalla.
![]()
Viimeksi muokannut: TLi; 11.10.2014 klo 18:39.
.
Nyt oli TLi nopea! Hetken tuossa työväentalomuseon pihalla viivyttelin, sitten ajelin ABC:lle kahville, istuin pöytään ja kas, rasti olikin noudettu. Uuden rastin ohikin ajoin kyllä tänään mutta ehdin jo lähteä toiseen suuntaan ennenkuin sen täältä katsoin.
Fingerpori-henkisesti voidaan siis todeta että näytit keskisormea työterveyshuollolle.Ei vaan, kuulostaa tuskalliselta, pikaista paranemista ja kiitos tämän kauden jahtailuista.
Näytän teillekin...ei vaan jatkakaahan kun on hyvät kelit.
Tämä kuva ei sitten ole kohde vaan tuo TLi:n laittama
Edit: Tuli mieleen, että lekuri sanoi luuduttavansa tuon keskisormen, jos ei ala taipumaan kuuden viikon kuluttua... Eli ei sitten loukkaannuta jos orggimoro tulee jatkossa keskisormen kanssa![]()
Elä huoli, mulla ollut vasen etusormi pois jo 55 vuotta ja keskarilla morjestelen, eikä kukaan oo moittinut.
Suzuki M1500 Intruder
Vuodesta 1998 Jyväskylä