No,eikös tässä ollut sen vertaa haastetta,että viittisi mukavia mutkia ajella hakemaan.Mää kun aattelin,että tulee vallan kilvanajo kuka ensiksi ehtii Googleen kirjoittaa venesilta ja siten menoksi...
Ei vain ole ehtinyt... tämänkin kesän aikana tullut tuosta mentyä useamman kerran...
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Monta mestaa nyt tullut ajettua läpi, voi olla että muina iltoina olen pimesässä ohikin ajanut, ei löydy...
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Edelliseltä rastilta lähtiessä ei tarvittu vilkkua kuin neljä kertaa ja oltiin jo tuossa.
.
löytyis kyllä, katotaan onko huomenna enää voimassa, tänään ei taida ehtiä![]()
Ei ole enää tuolla Räyskälässä...
...vaan täällä kahden vilkutuksen takana
Tämä on sellainen motocaching tyrkky.
No niin.. Ensin kävin kattomassa Pertun renkaan jäljet viestirykmentin viitalta. Sitten pari paikkaa, jossa aattelin tommosen uuden vihjeen kyltin olevan, mutta ei osunu. Marskin majasta työntelinkin sitten ohitte kohti Loppia ja TLi tais tulla mua vastaan jossain kohti.
Jos toi burger paikka on se jonka sen epäilen olevan, niin en kyllä kaukaa menny ohi siitäkään..
Mutta tulipahanmukava lenkki kuitenkin.
![]()
Yhdystie, Loppi. Kirkonkylän Neste-huoltis.
![]()
No olipa hyvä, että pysähdyin siivoamaan hernerokkasumun aiheuttaman kosteuden okulaareista![]()
Olisit tullut kahville, täällä olen vieläkin. Mutta nyt haen äkkiä uuden rastin.
Olisit kerinnyt juoda pannullisen minua odotellessa kun pysähdyin Hirvijärventien Riksun puoleisessa päässä![]()
Joo närästyshän liiasta kahvinjuonnista tulee. Mutta mistäs löytyy tämmöinen portti?
![]()
Vastaus: Tervakosken paperitehtaan takapuolelta täältä
![]()
Tämä tupa on alunperin rakennettu ohrapirtelön valmistusta varten...
Edit: Jos jotakuta jäi kiinnostamaan, niin historiaa löytyy Ryttylän oluttehdas (1851-1886)
Uutta
Ne jotka ajavat vain asfaltilla voivat jättää mopon kuvan taustalla näkyvän asfalttitien varteen ja kävellä tuon pari sataa metriä.
.
Tutun näkönen paikka oli ja työmatkalla oli pakko käydä tarkastamassa. Sieltähän se sitten löytyi. Vähikkäläntie 35 kohdalta Tervakoskelta.
Uutta kehiin
edit: aloin muistelemaan ja löysinkin tämän viime vuoden jahdeista... käykö vai nappaanko uuden?
Viimeksi muokannut: Maukka; 26.09.2014 klo 22:46. Syy: Sähellys
Kuulinkin, että Hornet oli vaihtunut isoon tohtoriin... Onnea uudelle pyörälle![]()