Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Mopediin vaihdettiin jakoketju kiristimineen, kaasarit putsattiin ja synkattiin, venttiilit tarkistettiin ja tuikattiin uudet tulpat talven aikana. Nyt onkin sitten ongelma.....

    Kylmänä käy hienosti ja ottaa kierroksia niinkuin pitääkin, mutta kun kone lämpiää niin alkaa pikkuhiljaa kierrokset laskeen kunnes sitten tukehtuu eikä kaasukahvallakaan ole enää mitään virkaa.

    A A A A P U U U V A............
    Ex Kawasaki KLE 500
    Ex Yamaha Super Tenere 750
    Ex Kawasaki ZR7-S
    Ex Yamaha FZS1000
    Ex Suzuki RF900R
    Ex Yamaha FZS1000
    Suzuki GSX1400
  2. #2
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ryyppy ei palauta? Kaasarissa oleva ryyppyvaijerin kiinnike on tässä tyyppiongelma joka taittuu ja sitten jumittaa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #3
    Ryypyn mekanismia rasvailtiin mutta käyn huomena kattomassa voisko vika olla siinä.
    Ex Kawasaki KLE 500
    Ex Yamaha Super Tenere 750
    Ex Kawasaki ZR7-S
    Ex Yamaha FZS1000
    Ex Suzuki RF900R
    Ex Yamaha FZS1000
    Suzuki GSX1400
  4. #4
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ei kyllä heti tule mieleen mikä muu tuo voisi olla. Tietty jäljet vois johtaa sylttytehtaalle, eli jos se nokkaketjunvaihdossa olis jako mennyt hampaan verran pieleen mutta olisko sitten muka oire tuollainen, en tiedä.

    Sitten yks vois olla bensan saantipuoli (bensapumppu?). RF kun käy bensahana kiinni aika kauan ja sitten pikkuhiljaa "lämmettyään" alkaa yskimään ja käynti hyytymään kunnes lopuksi sammuu kokonaan. Menee siis useampi minuutti (viis) ennenkun kone sammuu jos bensahana on kiinni.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5. #5
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ei kyllä heti tule mieleen mikä muu tuo voisi olla. Tietty jäljet vois johtaa sylttytehtaalle, eli jos se nokkaketjunvaihdossa olis jako mennyt hampaan verran pieleen mutta olisko sitten muka oire tuollainen, en tiedä.

    Sitten yks vois olla bensan saantipuoli (bensapumppu?). RF kun käy bensahana kiinni aika kauan ja sitten pikkuhiljaa "lämmettyään" alkaa yskimään ja käynti hyytymään kunnes lopuksi sammuu kokonaan. Menee siis useampi minuutti (viis) ennenkun kone sammuu jos bensahana on kiinni.
    GS450 Suzuki ei käynyt tyhjää jako hampaalla pielessä, eikä käynti poikennut kylmällä/kuumalla koneella.
    Eli kyllä toi bensapuolen ongelmilta vaikuttaa.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  6. #6
    Saattaisi olla toi ryyppyjupina kun aavistuksen bensa haisi sammuessaan, eli antais liikaa bensaa johon tukehtuu. Mutta tutkitaan kun taas ehtis tallille.
    Ex Kawasaki KLE 500
    Ex Yamaha Super Tenere 750
    Ex Kawasaki ZR7-S
    Ex Yamaha FZS1000
    Ex Suzuki RF900R
    Ex Yamaha FZS1000
    Suzuki GSX1400
  7. #7
    No joo...............
    Auttaa varmaan asiaa kun viittii laittaa bensaletkut oikeisiin paikkoihin. Nyt oli niinsanottu "suljettu bensansyöttö" eli bensa kiersikin vain tankissa ja pumpulle ei lähtenyt mitään.

    ETTÄ MÄÄ OON TYHMÄ😂
    Ex Kawasaki KLE 500
    Ex Yamaha Super Tenere 750
    Ex Kawasaki ZR7-S
    Ex Yamaha FZS1000
    Ex Suzuki RF900R
    Ex Yamaha FZS1000
    Suzuki GSX1400
  8. #8
    Lainaa Jalluniemi kirjoitti Katso viesti
    No joo...............
    Auttaa varmaan asiaa kun viittii laittaa bensaletkut oikeisiin paikkoihin. Nyt oli niinsanottu "suljettu bensansyöttö" eli bensa kiersikin vain tankissa ja pumpulle ei lähtenyt mitään.

    ETTÄ MÄÄ OON TYHMÄ
    Tyhmäksi voi sanoa, jos ensi keväänä ihmettelet taas samaa asiaa Jollainhan noi on opeteltava.

    Hyvä että selvisi
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  9. #9
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mua joskus pikkasen sapetti kun sain koko laitoken kasattua, niin eikös joku yksinäinen letku sojota suoraan sivulle jostain jalkatapin yläpuolelta (oli asennettu sillain pois tieltä). Joo, se oli bensaletku pumpulta kaasariin. Kaikki auki ja letku kiinni. Toisen kerran laitoin letkut niin että bensapumppu imi bensaa kaasareista tankkiin… Ei lähteny käyntiin. Ja taas kaikki auki…
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #10
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Taitaa olla nämä bensaletkut mutkalla/solmussa/irti/väärässä paikassa yleisimpiä vikoja Suzukeissa. Kokemusta varmaan useammalla, kuin joka toisella tankin irrottaneella.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  11. #11
    Näitä sattuu. Kyllä on yritetty monenlaisia vehkeitä käyntiin tyhjällä tankilla, nyt olen jo oppinut tarkastamaan polttoainetilanteen.
  12.  
  13. #12
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Taitaa olla nämä bensaletkut mutkalla/solmussa/irti/väärässä paikassa yleisimpiä vikoja Suzukeissa. Kokemusta varmaan useammalla, kuin joka toisella tankin irrottaneella.
    No niin se onkin siis Suzukin "tyyppivika" 😀, onneks.
    Kiitti kaverit vastauksista.
    Ex Kawasaki KLE 500
    Ex Yamaha Super Tenere 750
    Ex Kawasaki ZR7-S
    Ex Yamaha FZS1000
    Ex Suzuki RF900R
    Ex Yamaha FZS1000
    Suzuki GSX1400