Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Moi. Laitoin Busaan jalkatapit, jotka ovat tuuman alenpana kuin vakiotapit. Vaihtaessa ja jalkajarrua käyttäessä täytyy jalkoja pikkasen nostaa. Onkohan olemassa alaspäin taivutettuja pedaaleja? Yleistähän on laskea jalkatappeja alas, jotta polvikulma olisi pienempi.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  2. #2
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ttuttu kirjoitti Katso viesti
    Moi. Laitoin Busaan jalkatapit, jotka ovat tuuman alenpana kuin vakiotapit. Vaihtaessa ja jalkajarrua käyttäessä täytyy jalkoja pikkasen nostaa. Onkohan olemassa alaspäin taivutettuja pedaaleja? Yleistähän on laskea jalkatappeja alas, jotta polvikulma olisi pienempi.
    Ootko kysyny Busanistien foorumilt?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  3. #3
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Ootko kysyny Busanistien foorumilt?
    Arvaa?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  4. #4
    Busassako ei ole lainkaan noille pedaaleille säätöjä?
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  5. #5
    Ehkei riittävän laajoja. Allaolevissa on pituussäätöä, jota tarvii kun kulmaa muuttaa. En osaa sanoa riittääkö säätövara.

    http://www.motosport.com/motorcycle/...AR-BRAKE-LEVER

    http://www.motosport.com/FI/motorcyc...LE-SHIFT-LEVER
    Viimeksi muokannut: mp71; 28.02.2014 klo 14:24.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  6. #6
    Kyllä luulisi säätövaran riittävän. Vaihepolkimen asentoa voinee korjata myös kääntämällä vipua hieman vaihteensiirtimen akseliin nähde. Hampaan tai kahden kääntö vaikuttaa jo PALJON.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  7. #7
    Samalla kun vivun kulma muuttuu suhteessa jalkatappiin muuttuu myös mitta ja siksi pituussäätö auttaa.

    EDIT: Toki jos kengän kulma muuttuu saman verran kuin polkimenkin niin sitten tuo pituussäätö on turha. Harvoin vaan sattuu noin hyvä tuuri. Ja jos polkimen ei tarvi olla ihan justiin vaan sinnepäin riittää niin samoten.
    Viimeksi muokannut: mp71; 28.02.2014 klo 14:50.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  8. #8
  9. #9
    Kiitos vastaajille! Kyllä ORGista apuja saa. Kevättä odotellessa.....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  10. #10
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Kyllä luulisi säätövaran riittävän. Vaihepolkimen asentoa voinee korjata myös kääntämällä vipua hieman vaihteensiirtimen akseliin nähde. Hampaan tai kahden kääntö vaikuttaa jo PALJON.
    Siis....no ensiksi sanon, että en ole oikein ropaaja vaan peukku on keskellä kämmentä. Siinäkö on valmiiksi jonkinlainen säätövara? Täytyypä oikein tutkia asiaa......
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  11.  
  12. #11
    Aika monimutkaiselta vaikuttaa! Säätövarat näyttävät olevan hyvin minimaaliset ja uskallusta puuttuu! Taidanpa konsultoida ensin....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen