Eli tarkoitus olisi hommata tulevalle kaudelle ensimmäiset nahkaiset ajokamppeet, ilmeisesti joku 2- osainen ratkaisu. Pituutta on 190cm ja jalan sisämitta joku 92cm. Mielestäni en ole mikään hujoppi, mutta muutamaa koon 56 koon housua kokeillessa kävi ilmi, että hiukka lyhyitä on. Muuten 56 koko suht passeli.
Pitääkö jotain pitkiä malleja ruveta metsästään vai löytyisikö joltain valmistajalta normimitoituksesta hiukan pitempää lahjetta verratuna muihin?
Lahje saappaaseen niin ei tarvi pohtia, vai onko kyseessä jonkinlainen saappaan päälle tuleva tourinkityyppinen lahje?
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Kyllä olen ihan perus saappaan sisään tungettavaa mallia ajatellut. Alpinestarsin pökät jäi silti lyhyeksi. Niissä tosin taitaa ne koot olla hiukan "pienempiä". Täytyy kai vaan mennä jonnekin liikkeeseen mallaileen enemmän. Onko Tampereella/lähialueella hyviä varusteputiikkeja, missä olisi edes kohtuullinen valikoima nahkakuteita? Vähän aika sitten vasta alueelle muuttanut...
mulla on suunnilleen samat mitat ja sama ongelma, joten ostin 56 housut ja vein suuterille ne joka jatkoi niitä kymmenisen senttiä, nyt on hyvät ja tulee saappaan päälle,
nämäkin housut oli extra pitkällä lahkeella, mutta niin vain jäi lyhyeksi, joten mihinkään valmistajan antamiin mittoihin ei kannata luottaa, vaan käy ihan kaupassa kokeilemassa
jeah!
Eurobikerilta saat ihan mittatilauspuvun.
Vaatii toki käynnin Hesassa.
Ei ole pahan kalliita, varsinkin jos hankkii .ORG!:n jäsenyyden.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Ei ole Gimotonkaan puvut mahottoman hintasia. Mittojen otosta voidaan sopia ja samalla voi valkkailla omaan pukuun omat värit![]()
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Ehkä vähän off topic,
Mutta on niit ihan ratapöksyjä, ihan polvipaloilla, joissa lahjetta ei tungeta saappaisiin.
Mulla esim kahdet Dainesin nahkapöksyt joissa kaksois-vetoketjutus tekee mahdottomaks tunkee lahkeet saappaisiin, niist vetoketjust tulee niin iso möykky ettei enää mahdu saappaaseen.
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Joo totta, mulla on kans kahdet vetoketjut lahkeessa että saa (kai) päällekin, ittellä on niin ohkaset jalat että ei paina saappaan sisällä.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)