Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Onko kytkimen keskiosan lukitseva mutterin kierteet normaalit vai väärän kätiset? Tuntuu olevan sen verran tiukassa ettei viitsi väkisin vääntää :P

    Pyörä siis -93 900 ss
  2. #2
    Poistettu
    Normaali. Tod näk ruuviliimalla kiinni. Kuumailmapuhaltimella kuumaksi (yli 100 astetta ainakin) ja pulttipyssyä päälle. Jos oikein muistan, on noin 240Nm momentilla, joten ilman mutterimopoa kokolailla mission impossible.
  3. #3
    Normaalit. Siinä on lukitetta.

    Oot näköjään Tampereella; mulla olis työkalu kytkimen kiinnipitämiseen, jos tarvit lainaan?

    /Edit: hidas...
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  4. #4
    no just eilen illalla tuli tilattua ebaysta vastaava työkalu :/
  5.  
  6. #5
    Ristikkoavaimella ja jatkovarrella väänsin ite auki ja lämpöä sen verta, että kierrelukiteliima sulaa. Ja tarvit tosiaan sen kiinnipitotyökalun - sen voi tukea jotain pölkkyä tms. vasten. Tais tulla isohkoa vasaraakin annettua ristikkoavaimeen, joka oli tuettuna autopukilla ristikon keskikohdan vierestä maahan. (Ei ollu pulttipyssyä)
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)