Onko kytkimen keskiosan lukitseva mutterin kierteet normaalit vai väärän kätiset? Tuntuu olevan sen verran tiukassa ettei viitsi väkisin vääntää :P
Pyörä siis -93 900 ss
Normaali. Tod näk ruuviliimalla kiinni. Kuumailmapuhaltimella kuumaksi (yli 100 astetta ainakin) ja pulttipyssyä päälle. Jos oikein muistan, on noin 240Nm momentilla, joten ilman mutterimopoa kokolailla mission impossible.
Normaalit. Siinä on lukitetta.
Oot näköjään Tampereella; mulla olis työkalu kytkimen kiinnipitämiseen, jos tarvit lainaan?
/Edit: hidas...
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
no just eilen illalla tuli tilattua ebaysta vastaava työkalu :/
Ristikkoavaimella ja jatkovarrella väänsin ite auki ja lämpöä sen verta, että kierrelukiteliima sulaa. Ja tarvit tosiaan sen kiinnipitotyökalun - sen voi tukea jotain pölkkyä tms. vasten. Tais tulla isohkoa vasaraakin annettua ristikkoavaimeen, joka oli tuettuna autopukilla ristikon keskikohdan vierestä maahan. (Ei ollu pulttipyssyä)
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)