Mitäs tietävämmät sanoo, onko nuo TWR Lucas sinteri palat sopivat vakio 2005:n R 1200 RT:n levyille?
Onko odotettavissa ongelmia levyjen kulumisen tai jarrujen pidon kanssa matka-ajossa?
Palat vielä paketissa, vaihdanko vakio paloihin?
-BMW K1200 LT
-Moto Guzzi California Vintage
-BMW K1600 GT
-Moto Guzzi California Classic
-BMW R1200 RT LC
-BMW R1200 RT
-Triumph Trophy 1200
-Honda CBF 1000 F
-Pegaso 650
Eiköhän tuossa ruostumattomat levyt ole, eli laita kiinni vaan. Todnäk alkuperäiset ovat sinterpalat myös.
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Samat palat mullon ässässä. Levyt lienee RTssä samat. Pistin palojen taakse varulta 3Mn kitinänvamennusteippiä kun aiemmat vastaavat palat kitisi välillä, muuten ei valittamista. Alkuperäset on kans sintteripalat ja hinta noin kolminkertainen, jos muistan oikein.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Kiitos vastauksista
-BMW K1200 LT
-Moto Guzzi California Vintage
-BMW K1600 GT
-Moto Guzzi California Classic
-BMW R1200 RT LC
-BMW R1200 RT
-Triumph Trophy 1200
-Honda CBF 1000 F
-Pegaso 650