Moi.
KTM690 SMC + KTM690 endurovanteet oli ajatuksissa, mutta vanteet ei ilmeisesti sovikaan heittämällä sisään? "Järkevästi ne eivät käy ristiin, johtuen etuakselin paikasta ja radiaalijarrusta."
Mihinkä smtoon / enskaan saan kahdet vanteet ilman kikkailuja?
Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 250L Rally 18
Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
Okei.
Mites käy Husqvarnan SM610/630 :een endurovanteet?
Tai Yamaha XT 660X:ään endurovanteet?
Tai yamaha wr450 -04?![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Vähän off-topiccia mutta kuinka usein mahtaisi vanteita tulla käytännössä vaihdeltua? Palstalaiset voisivat heittää kommenttia.
Ajatus hyvä mutta on siinä kiekkorumbassa kuitenkin oma hommansa, usein se aika on pois ajoajasta.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Ajan arkiajot, radat ja enimmät sorarallit katukumeilla, kunnon endurot ja vakavahenkiset sorarallit enskoilla. Kesällä tuli melkein joka viikonloppu käytettyä enskapalloja alla.
Pihiyden vuoksi joudun käyttämään takaa rattaan ja laikan irti vaihdossa että saan spacerit väliin, silti vartin homma. Kunhan saan oikean takanavan haalittua enskoihin ja ylimääräiset jarrulevyt, veikkaan että vaihtuu viidessä minuutissa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Niin minunkin mielestä...,varsinkin jos on levy ja ratas paikoillaan niin eihän riitä renkaiden vaihdossa montaa minuuttia mene...p.s. Tiputin toissa päivänä crossista vanhat bensat alas...,voi perhana enhän minä löytänyt 2-t öljyä...vuoden päivät kuitenkin tossa ulkoeteisessä litran törppö miltei jaloissa pyörinyt..mihin se juuri nyt on kadonnut..? Nyt olis toi oma tienpätkä tosi hyvä tykitellä nastoilla,mutta mun tuurilla pyhien aikana sekin sulaa...p.s2.hyvät joulut ja vauhdikasta uuttavuotta palstalaisille.t.kimmo
KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Eipä noita tule muutettua yleensä. Radalla lisää comppia eteen ettei sukeltele niin paljon, peräpäässä lähinnä nopeaa comppia ruuvailen enskatouhuissa radasta riippuen.
Jos hankit ne motovanteet,hanki suosiolla myöskin n.10% jäykemmät etujouset...
En meinaan usko,että sinun pyöräsi keulaa pystyy pelkillä naksuilla oleellisesti laaja -alhaisemman säätää kuin minulla aikaisemmin ollutta 500exc:ä.
Jos oikein muistan mulla vakiona oli 4,2nm/mm jouset,moto käytössä 4,6nm/mm.
Joka tapauksessa erotus oli sen 0,4nm/mm...,käytännössä aivan valtava ero...
(Hyvin maltillissakin nopeuksilla sai keulan miltei korkkaamaan ....,no sitä asiaa en viitsinyt päivää kahta enempää testailla,kun oli viisainta tiputtaa ne jäykemmät jouset keulaan)...
KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
690:ssä oli molemmat vanteet ja käytännössä vaihtoon meni noin tunti vaikka motot oli täydelliset, levyt/rattaat. Kyllä siinä aikaa tuhraantuu kun hakee vanteet ja pukin varastosta takapihalle, pyörien vaihto, ketjun säätö, mittariston koodaus että saa nopeudet näkymään oikein, alustan säätö ja sivujalan vaihto (enskoilla pidempi ja motoilla lyhyempi.
Aikansa sitä jumppaa jaksoi harrastaa mutta kyllästyin siihen että aina oli väärät renkaat alla. Lopulta motot myyntiin ja alle sellaiset nappulat jotka on hyvät ajaa myös kadulla ja aina on oikeat renkaat alla joiden kanssa pärjää missä vaan jos sattuu reitin varrella olla joku polku tai mettätie tms. Ainoa harmitus motoista luopumisen jälkeen oli ettei enään viitsinyt mennä sm/mikroautoradoille ajamaan, siellä motot oli parhaimmillaan.
Kylätason kurapyöräilijä.
mulla vaihtoon mene se vartti riippuen mitkä kummit alle haluaa , supermotojen kans pitää laittaa etujarrulle se adapteri. rattaat on kaikissa sama ja jarrulevyt on kaikissa valmiiiks kiinni.
kolmet vanteet huskyyn, nappularenkaat , enskat piikeillä ja supermotot
jos haluaa hifistellä niin voi vaihtaa samalla USD etupään ja jäykän takapumpun ,mutta en oo näillä ajomäärillä katsonut tarpeelliseks, noilla löysillä talvisäädöillä mennään.
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Joskus kävin noita koeajamassa ja yllättävää kyllä silloisella kokemuksella takaiskarilla oli enemmän virkaa kuin etujousilla. MX-alustaisella ei tehnyt oikein mitään, mutta kun oli muuten samanlainen pyörä, mutta supermototakaiskarilla, niin sillä ajoi jo aivan hyvin ja liikkeet rauhoittui merkittävästi.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
SF 1098S
MTS V4S Sport