Moi. Olen ottamassa sähköä suoraan akusta naville, niin sulakehan siihen pitää saada väliin. Miten moinen.....? Onko olemassa piuha-sulake-piuha settiä, joka sitten laitetaan joko plus- tai miinus puolen piuhan ja akunväliin vai miten homma pitäisi hoitaa? Kyse on Busaan tulevasta navista.
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Ei varmaan ole mitää hirveesti väliä, joku lattasulaketyyppinen, vesitiivis = hyvä, johdonpätkät = hyvä, ledi = kiva. Asennetaan mahdollisimman lähelle akkua, plusnapaan (punainen, sieltä sähköä otetaan), miinus on maa.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Itse olen aina laittanut vesitiiviin sulakkeen niin ei ehkä tule niin herkästi sähköhäiriöitä kosteudesta (näin ajattelen mutta faktaa ei ole) lisäksi olen käyttänyt piuhojen yhdistämisessä kutistesukkaa liitoskohdan päällä
Tuo sulakerasian valinta on vähän makuasia, itse kallistuisin tähän vaihtoehtoon:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/48177...kevesisuojattu
Sulake liitetään aina plus-johtoon, mahdollisimman lähelle akkua. Käytännössä laitat toiseen päähän akun napaan sopivan liittimen, ja toiseen päähän Tompan plusjohtoon sopivan ja kytket paikoilleen.
Honda CBR600F -90 --> Honda VFR800FI -98
Suzuki GT125R -76
Tuus käymään niin rakennetaan sulle systeemi, mulla on noita sulakepesiä ylimääräisenä.
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650