Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 33:een 33:sta
  1. #31
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Teknisesti nuo ensimmäisen generaation ESA:t ei tee mitään muuta kuin samat hommat mitkä voisit tehdä käsinkin - tosin käsin et niitä tienpäällä ala kuitenkaan tekemään...

    Seuraavan sukupolven ESA:t säätääkin jo sitten itseään nopeuden ja/tai ajomaaston suhteen eli tuo onkin sitten jo jotain mitä et käsin enää tee millään ajon aikana.

    Vanhempiikin vehkeisiin saa sitten päivityksiä, kuten vaikka tämä minkä vuosi sitten veivasin alle omaan GSA:han: http://www.ohlins.com/Our-products-n...-Mechatronics/

    Ja jokainen sentti oli hyvin törsätty, pyörä on aivan eri maailmasta kuin alkuperäisellä ESA:lla varustettuna uutenakaan oli!
    Ilmeisesti noissa Öhlinsin Mechatroniceissa ei voi säätää maavaraa nappia painamalla kuten ESA:lla (pieni vuori ja iso vuori)?
  2. #32
    Lainaa Rudi11 kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti noissa Öhlinsin Mechatroniceissa ei voi säätää maavaraa nappia painamalla kuten ESA:lla (pieni vuori ja iso vuori)?
    Kaikki säädöt toimii ajajan kannalta aivan samalla tavalla kuin originaaleissa, mistään ei huomaa että Öhlinssit on alla. Paitsi siitä, että alusta toimii ajossa huomattavasti paremmin.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  3.  
  4. #33
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Kaikki säädöt toimii ajajan kannalta aivan samalla tavalla kuin originaaleissa, mistään ei huomaa että Öhlinssit on alla. Paitsi siitä, että alusta toimii ajossa huomattavasti paremmin.
    OK, kiitos täsmennyksestä.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12