Teknisesti nuo ensimmäisen generaation ESA:t ei tee mitään muuta kuin samat hommat mitkä voisit tehdä käsinkin - tosin käsin et niitä tienpäällä ala kuitenkaan tekemään...
Seuraavan sukupolven ESA:t säätääkin jo sitten itseään nopeuden ja/tai ajomaaston suhteen eli tuo onkin sitten jo jotain mitä et käsin enää tee millään ajon aikana.
Ilmeisesti noissa Öhlinsin Mechatroniceissa ei voi säätää maavaraa nappia painamalla kuten ESA:lla (pieni vuori ja iso vuori)?
Kaikki säädöt toimii ajajan kannalta aivan samalla tavalla kuin originaaleissa, mistään ei huomaa että Öhlinssit on alla. Paitsi siitä, että alusta toimii ajossa huomattavasti paremmin.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Kaikki säädöt toimii ajajan kannalta aivan samalla tavalla kuin originaaleissa, mistään ei huomaa että Öhlinssit on alla. Paitsi siitä, että alusta toimii ajossa huomattavasti paremmin.