Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Tarkoituksena uusia kypärät puoliskon kans ja toistaiseksi parhaana vaihtoehtona pidetty Shcubertin c3pro mallia kun täytyy kakkuloita nykyisin pitää jatkuvasti. Kysymys olikin että kun kyytiläisen kanssa täytyisi edelleen jotakin matkalla rupatella niin kuinka on väki saanut langalliset (starcom/autocom) rojut itse asenneltua ko. kypärään eli joutuuko monensadan pottaa vuolemaan pahastikkin kuten ainakin edeltäjää. Palstaa selatessa tullut kuva että nämä luutuutit ei ole vielä loppuun kehiteltyjä kun kaikenlaisia paritteluja joutuu tekemään reissuillakin kun välillä joku ei toimi. Alunperin tämä src oli kyllä tarkoitus laittaa.
  2. #2
    Lainaa sauer202 kirjoitti Katso viesti
    Tarkoituksena uusia kypärät puoliskon kans ja toistaiseksi parhaana vaihtoehtona pidetty Shcubertin c3pro mallia kun täytyy kakkuloita nykyisin pitää jatkuvasti. Kysymys olikin että kun kyytiläisen kanssa täytyisi edelleen jotakin matkalla rupatella niin kuinka on väki saanut langalliset (starcom/autocom) rojut itse asenneltua ko. kypärään eli joutuuko monensadan pottaa vuolemaan pahastikkin kuten ainakin edeltäjää. Palstaa selatessa tullut kuva että nämä luutuutit ei ole vielä loppuun kehiteltyjä kun kaikenlaisia paritteluja joutuu tekemään reissuillakin kun välillä joku ei toimi. Alunperin tämä src oli kyllä tarkoitus laittaa.
    Pistelinkin YV'tä, mutta vastaan nyt, jos sattuu jotakuta muutakin kiinnostamaan. C3:sta ei suoraa kokemusta. Kypäräsarjojahan saa puomillisina tai sitten mallina, jossa mikki roikkuu langan päässä. Avattavassa lienee järkevintä olla puomillinen, jolloin voi mölistä myös leukaosan ollessa ylhäällä. Starcomin puomi on mielestäni ohut ja ainakin omaan Suuperttiin (J1) tuo oli helppo mallata, hyvin minimaalisella yhden muoviosan pienellä kalvamisella.

    http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?v...m&sivu=starcom
    <p>2002-2014</p>
  3.  
  4. #3
    Kiitos näistä. Näkyi olevan ko liikkeessä starcomi tarjouksessa joten tilaan pois.